aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: resident evil: retribution (2012) Coriolanus
2012. június 14. 22:31:40

Kategória: 3 komment

A fáradhatatlan Resident Evil sorozat az egyre csökkenő színvonal után ezúttal visszatalál a nyeregbe; egy váratlan fordulattal új megvilágításba helyezi az eddig történteket, és bár egy előzetes alapján korai volna ilyesmit kijelenteni, látszólag erőteljes színészi játékot produkál, végre nem bazári célokra használja a 3D technológiát, és mindezt úgy képes elérni, hogy nem rángat elő döglött nyulakat a bűvész kalapjából.*

*Hazudok.

Címkék

horror trailer milla jovovich resident evil paul ws anderson zombiemovie 3d cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr454769590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_77710 2012.06.14. 22:38:14

Én a 3. résznél megköszöntem és befejeztem a szériát. Ezek szerint sok baromságtól mentettem meg magamat.

Ismeretlen_1068 2012.06.15. 00:29:54

Ööö, szóval ez már egy olyan trailer akart lenni, amely a sztoriba is beavat? Most kicsit hülyének érzem magam, de mi ez a "mindenkit felhasználnak ellenem, akit valaha ismertem" és "semmi se igazi" izé?

Ismeretlen_105820 2012.06.15. 08:23:19

A kísérőszöveg első soránál előredőltem a székben. A másodiknál tágra nyílt a szemem. A harmadik után zavartan odapillantottam, ki jegyezte be a hírt, a negyedik sor végén pedig megnéztem a címsort, hol is vagyok én most. Aztán jót nevetgéltem. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása