aeon flux

ready for the action now, danger boy?

hamarosan érkezik raimi pókember trilógiája blu-rayen Coriolanus
2012. április 03. 07:59:22

Kategória: 11 komment

Június 12-én a Sony (újra) kiadja Raimi jól induló, erősen folytatódó, és botrányosan végződő Pókember trilógiáját. A részletes (és gazdag) tartalmat itt, a leginkább a harmadik rész minőségére hajazó borítókat pedig nálunk is megnézhetitek.

Június 12-én a Sony (újra) kiadja Raimi jól induló, erősen folytatódó, és botrányosan végződő Pókember trilógiáját. A részletes (és gazdag) tartalmat itt, a leginkább a harmadik rész minőségére hajazó borítókat pedig nálunk is megnézhetitek.

Címkék

sam raimi blu ray spider man

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr314541754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2012.04.03. 08:07:33

Ez egyszerűen hányadék.

Ismeretlen_9654 2012.04.03. 08:25:30

inkább az italian spiderman jönne! :)

Last 2012.04.03. 08:32:14

Nem tudom miért, de mindenki úgy odavan az első két résztől (kritikusok, nézők), a harmadiktól már csak a nézők. Annyira semmitmondó, tök gáz ez a széria. Megnéztem többször is persze, megpróbáltam szeretni is de nem ment. Ezt viszont nem azért mondom, mert jön az új Póki és akkor le kell szólni a régit. Már akkor utáltam ezt az egész őrületet és szeretetet ami a Raimi Pók-filmeket övezte. Ez az én nagy rejtélyem sose jövök rá miért jó. Nekem eddig csak képregényben (ott nagyon) és rajzfilmsorozatban működött ez a világ. Remélem az új film legalább kicsit jó lesz.

sandor555 · http://seriescrumbs.blogspot.com 2012.04.03. 08:42:01

Fújj... ennyiben ki is merült a hozzászólásom.

Ismeretlen_9654 2012.04.03. 08:44:29

szerintem annyira azért nem volt úgy oda mindenki érte. oké, páratlanul sikeres volt a kasszáknál, de kritikailag egyik sem emelkedett ki. ellenben jó gyorsan el lett felejtve. abból a szempontból viszont jelentős az első rész, hogy beindította a képregényfilm adaptáció áradatot. számoljuk csak össze, hogy az elmúlt 10 évben hány igazán jó adaptáció készült! és mennyi nézhetetlen? :)

Ismeretlen_97684 2012.04.03. 08:49:11

5: "beindította a képregényfilm adaptáció áradatot" - még egy ok, hogy gyűlöljem ezt a trilógiát :D

duwy 2012.04.03. 09:13:43

5: "kritikailag egyik sem emelkedett ki" Nem végeztem kutatást, de arra tippelnék, hogy a Spider-Man 2-t 8.3-as átlagja a kritikusoknál (rottenen) a legjobban értékelt képregényfilmmé teszi. Az első háromban mindenesetre tuti, hogy benne van.

Ismeretlen_1068 2012.04.03. 09:33:56

5: Az első két részt a kritikusok is szerették (szerintem csak a második jó, de az sem maradéktalanul), a képregényfilmek áradatát pedig az X-Men indította el két évvel korábban.

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2012.04.03. 10:05:27

8. Azért szerintem a Pengéről se szabad elfelejtkezni - bár a minőség ott sincs a csúcson, de az kb. egy évvel megelőzte az X-eket.

Ismeretlen_1068 2012.04.03. 10:44:26

9: A Blade esetében a képregény-alap még nem volt olyan hangsúlyos, hisz ennyi erővel akár a Men in Blackig is visszamehetnénk, amely meg a Blade-et előzte meg két évvel :).

Ismeretlen_16964 2012.04.03. 12:10:27

És folytathatjuk mondjuk a '94-es Hollóval, amíg vissza nem jutunk a Burton-féle Batmanekig :) Fél szemmel azt olvastam valahol, az elso X-film bevételei után ismerték fel a stúdiók, hogy ebben az adaptálós buliban bizony nagy lehetoségek rejlenek, ezek alapján pedig tényleg o az áradat-"bunos".

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása