aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: csatahajó [battleship] (2012) Coriolanus
2012. március 13. 21:10:35

Kategória: 10 komment

Kicsit úgy vagyok most ezzel a filmmel, mint a hülyegyerekkel az iskolában, akit mindenki fellök, és megeszik az uzsonnáját, aztán egyszerre elkezded sajnálni. Szóval nem bántom én ezt sem, a célközönség veszettül jól fog szórakozni, én meg majd megnézem az Ultimate Rihanna Cutot Blu-rayen.

Címkék

trailer sci fi action battleship

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr844541642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scotty 2012.03.13. 21:13:51

És aki megnyeri a csatát, az személyesen átveheti az ajándékot Dévényi Tibi bácsitól.

Ismeretlen_87170 2012.03.13. 21:17:47

#1: Persze, az Elektor Kalandor meg a Tron volt, nem? :D

Ismeretlen_1068 2012.03.13. 21:21:01

Én a színes televízióra hajtok öt találatért. :) Egyébként lehet ezt cifrázni, ahogy tetszik, de amilyen jól meg van csinálva (habár bullet time? még mindig? really?), legalább annyira ostoba is lesz mellé.

Ismeretlen_87170 2012.03.13. 21:21:53

Amúgy elnézve ezt a trailert, szerintem semmivel nincs kisebb létjogosultsága, mint akármelyik Transformers résznek. Elég látványos lesz, ez a vízre eresztett Egri csillagok koncepció meg talán nem szül akkora baromságot, mint az ID4 vírusfeltöltése... Akár egy 5/10-es pontszám is lehet belőle, ha mocskosmód összekapja magát :D

Ismeretlen_1068 2012.03.13. 21:34:11

4: Félő, hogy ugyanakkora smafu lesz belőle, mint a John Carterből, habár ebben az előzetesben azért van egy-két moneyshot, míg a Carter marketingje csak egy tíz éves film egyik jelenetét volt képes újra meg újra elismételni.

Ismeretlen_87170 2012.03.13. 21:39:51

5: így-így, én is a jóféle moneyshotok hatására enyhültem meg, bár még mindig teljesen nyilvánvaló, hogy egy iparos-közepesnél több ez semmiképp sem lesz, de legalább nem is próbál többnek látszani :) (és ha már iparos-közepes/többneklátszás... The Grey kritikáig sokat kell még aludni :P)

ottóka 2012.03.13. 21:44:07

A sokadik előzetest elnézve kijelentem, hogy ez egy gondtalan agyeldobós szórakozás lesz, még Rihanna-val is. De ezek a fogaskerék-szerű repkedő jojók nagyon gagyik...Még ostorszerű farkuk is lesz. 8-O A trailer elején meg a földönkívüli asztronauta meg tisztára Cyrax a Mortal Kombat-ból ! :D http://images.wikia.com/mk/images/a/a1/Cyrax_concept_sketch.jpg

Last 2012.03.13. 21:54:34

Azért a TF 3 még nem volt olyan régen, hogy a Hong Kongban lévő felhőkarcoló ledőlést ne érezzem enyhe újrafelhasználásnak. Nem volt másik épület a közelben, vagy valami ottani helyi jellegzetesség? Szánalom ez az ötlettelenség, komolyan. Na az ilyen momentumok miatt lesz rohadt idegesítő ez a film, a másik fele miatt meg baromi agykikapcsolós szórakozás.

Ismeretlen_1068 2012.03.13. 21:56:44

6: Azt hiszem, holnap lesz a sajtója, de nem én veszek részt rajta, ugyanis nyaralok, vagy mi (ugyanis itt ülök egy szállodai szobában, és dolgozom :( ...pontosabban kommentárokat posztolgatok meló helyett :).

Ismeretlen_170296 2012.03.14. 09:44:08

Megnéztem ezt az új trailert, majd néhány percig gondolkodtam, hogyan is lehetne ez a film a végső vágással jó, avagy miként válhatna belőle legalább anyagilag sikerfilm. Nem jutott eszembe semmi. Valakinek megint volt felesleges 200 millája, amit nem szeretne viszont látni (mint a szintén Universalos Robin Hood esetében, de ott legalább a film élvezhető volt). Lehetetlen, hogy ez a film többet hozzon 100-120 millánál hazájában. Amíg John Carter sorsát szívemre vettem, és megtámogattam a projektet egy mozijegy árával (ennél többet nem tehettem :)) addig itt szó sem lehet róla, hogy ezt moziban szenvedjem végig. Fel nem foghatom, hogy a TF3 után 1 évvel sem hogyan merik ezt bemutatni. Nem az esetleges nyúlások miatt, pusztán az utánérzés végett, hiszen azok is egy relatív sz@r film, de annak legalább olyan előzetesei voltak, amelyek azt sugallták, hogy EPIC kalandban lesz részünk. Rá is repültünk nagyon sokan, csalódott sóhajok milliói töltötték meg a mozitermeket, de most legfeljebb a stúdió fejesei fognak pénzüket kutatva a pohár fenekére nézni.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása