aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: rém hangosan és irtó közel [extremely loud and incredibly close] (2012) Zalaba_Ferenc
2011. december 06. 08:01:56

Kategória: 5 komment

Hál istennek a jövő március még nincs irtó közel ahhoz, hogy a hátralévő hónapokban ne tudjam felkészíteni a gyomromat erre a filmre, melyben még Viola Davis is úgy ül ott azon a lépcsőn, mint aki 50 éve nem talált magának cselédmelót.

Címkék

trailer sandra bullock drama tom hanks john goodman

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr64541144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_97684 2011.12.06. 08:31:58

Reméljük, csak a trailert sikerült ilyen rettentően összevágni, mert a könyvben sokkal-sokkal több van ennél a giccsparádénál. Meg Daldry azért elég jó rendező.

Ismeretlen_1068 2011.12.06. 08:36:20

Bevallom, én egyik filmjét sem szeretem különösebben, de mind közül talán A felolvasó volt a legszörnyűbb.

Ismeretlen_180758 2011.12.06. 08:44:03

1: Ne reménykedj, Daldry ilyen. Mindig lecsap egy jó könyvre és kiemeli belőle az ilyesmit. Ez különösen A felolvasóra igaz, de Az órákban is bőven akadt a regénytől eltérő modorú jelenet. Mondjuk eddig szerencséje volt, mert a színművészet legmagasabb fokát űző színészeket szerződtette, akik javították az összképet...ami erről nem mondható el. 2: Igen, tényleg az a leggyengébb. Viszont a Billy Elliotot én nagyon szeretem.

kekec 2011.12.06. 15:01:42

Én is lefutom a szokásos körömet: nekem tetszik, hogy a könyvnél látszólag sokkal érzelmesebbre hangolták a filmet. A regény pont a "szikársága" miatt nem fogott meg igazán. A felolvasó pedig szerintem nagyon jó film - Daldrytől eddig ez a kedvenc.

Ismeretlen_169693 2011.12.07. 11:34:20

Az előző trailer miatt ezt már meg sem akartam nézni, de... Talán jó volt az időzítés, ez most megtalált. A Marley & Me óta nem volt igazán felvállalt támadás a könnycsatornák ellen, ami működött volna, szóval ez a film legrosszabb esetben is csak "lesz", ártani biztos nem fog senkinek.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása