aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: the amazing spider-man (2012) Zalaba_Ferenc
2011. július 20. 17:24:24

Kategória: 20 komment

A trailer ugyan nem olyan "csodálatos", mint a cím (ami érthető, hisz még majd egy év van hátra a bemutatóig), és ha valaha játszottál a Mirror's Edge című fps nézetű ugribugrival, akkor a trailer money shotja sem fog túl nagy megrázkódtatást okozni, de azért szívesen megnézném gyöngyvásznon.

Címkék

trailer marvel rhys ifans spider man superhero martin sheen emma stone andrew garfield

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr214540022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_122737 2011.07.20. 17:28:03

Biztos vagyok benne, hogy eme film készítői is elgondolkodtak a következőn: a Raimi-féle filmek védjegyévé vált kameramozgást mivel lehetne überelni? Erre voltam leginkább kíváncsi, hogy ők is ugyanúgy fogják követni Pókember a városban ugrálva, vagy kitalálnak valami mást. Ez az FPS-nézet nem annyira rossz:-D De gondolom ezt max egyszer lehet ellőni egy filmben.

Shifty · http://www.jatekok.hu 2011.07.20. 17:35:24

Az FPS nézet nagyon meggyőző, bár kicsit Mirror's Edge nyúlás :) Ettől még hatásos...egyelőre várós!

Ismeretlen_1068 2011.07.20. 17:36:45

Ami a szereplőket illeti: Tobey Maguire < Andrew Garfield Kristen Dunst < Emma Stone Cliff Robertson < Martin Sheen Rosemary Harris = Sally Field Dylan Baker > Rhys Ifans Szóval összességében elégedett vagyok, viszont JK Simmons nagyon fog hiányozni.

Ismeretlen_1068 2011.07.20. 17:37:11

2: Te is csak a képeket meg a videókat nézegeted ezen a blogon? :)

Shifty · http://www.jatekok.hu 2011.07.20. 17:44:26

4: :) Nem, rendszeres olvasó vagyok :) ;) OFF: Verdák 2 holnap?

Ismeretlen_122737 2011.07.20. 17:44:39

3: az az igazság, hogy én tökre meg voltam elégedve a régi szereplőkkel, sőt. A régi Ben bácsi és May néni ezerszer szimpatikusabb, mint amilyennek Sheen és Sally Field tűnik (főleg Sally Field). Nekem Cliff Robertson nagyon bejött ebben a szerepben. Rosemary Harris is kegyetlenül. És Tobey-val sem volt bajom, bár úgy vettem észre máshol is, hogy ezzel a véleménnyel kisebbségben vagyok :D

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2011.07.20. 17:55:41

Remélem, a hátralevő egy évben előállnak meggyőzőbb promóanyagokkal is - ez alapján (egyelőre) nem látom túl sok értelmét ennek a reboot-mizériának.

Süti 2011.07.20. 18:20:15

még mindig nem tudom felfogni, hogy egy 9 éves filmet miért kell újra megcsinálni.... persze a mocskos anyagi indokokat értem, de a többi...

Shifty · http://www.jatekok.hu 2011.07.20. 19:21:19

2: Lassan, de leesett mire gondoltál :) Olvasni is szoktam :)))

Scal · http://www.fatumteam.com 2011.07.20. 19:41:36

Hát ez tényleg egy az egyben Mirror's Edge koppintás. Ha nem hívod fel rá a figyelmet akkor is nyilvánvaló. Persze nem először csinálnak ilyen pofátlan nyúlást játékokból - amikben szerintem már évek óta sokkal több egyediség és ötlet van, mint a hülye filmekben - csak kihasználják, hogy az emberek java része ezekre még mindig úgy tekint, hogy gyerekjáték, és nem is ismeri őket, úgyhogy lehet lopkodni ezerrel. Amúgy meg tisztára gáz, hogy 10 éve jött ki az első rész, és máris reboot kell spideyból - egy kis Dark Knight beütést is érezni vélek :D Azt megjegyezném, hogy igen hálátlan szerep Peter Parker karaktere ugyanis elég hamar ki lehet nőni belőle, szóval 10 év és jön a következő reboot? 6: nem vagy egyedül, szerintem tökéletes volt a szerepre

Ismeretlen_122737 2011.07.20. 19:50:44

10: nekem is beugrott a Mirror's Edge, bár én nem vagyok "dühös" emiatt. Játékban is kipróbálták ezt a stílust, most kipróbálják filmen is, szerintem ezzel nincs gond. Amíg nem erre a beállításra fog épülni a film, hanem mondjuk egyszer megvillantják, addig szerintem nyugodtan csinálhatják :D

Remo 2011.07.20. 19:54:32

Eddig se nagyon hittem ebben a filmben, de ezek után inkább újranézem a Raimi rendezte első két részt, mint ezt.

hesgotcancer · http://hesgotcancer.blog.hu 2011.07.20. 20:14:12

Az tényleg gáz, hogy ebben a filmben egyáltalán nem lesz J. Jonah Jameson. Minden bizonnyal a komolyabb hangvétel miatt marad ki. Na de Pókember poénok nélkül? Az milyen már..

Ismeretlen_1068 2011.07.20. 21:45:34

Én sokkal pozitívabban látom a helyzetet. Egy középszerű filmet bármikor remakelhetnek - ha jól teszik -, meg aztán az már a traileren is látszik, hogy ez a film teljesen más nyomvonalon jár. Képregényeknél ez mindennapos, nem érdemes ezen fennakadni.

Ismeretlen_62806 2011.07.20. 22:36:25

ez k.vajó!!!

Ismeretlen_99954 2011.07.20. 23:40:06

ha Peter Parker a bena iskolaluzere helyett kulonc hipster lesz, es Pokember vegre laza tongue-in-cheek figura lesz, en tokeletesen meg leszek elegedve, amugy a Raimi filmek elegge gyengek voltam, marmint az elso meg elment, de amelyik filmhez barmilyen koze is van a Nickelback barmely tagjahoz, az fasza nem lehet...

freddyD 2011.07.21. 09:55:37

Hát én nem tudom. Persze, a trilógiának megvoltak a hibái, de én szerettem és főleg az első rész szerintem nagyon jó. Trailer és képek alapján nekem a régi színészgárda sokkal inkább bejön, mint ez. Annyit fikázták Tobey M.-t, hogy milyen nyámnyila alak, erre az új szinte ugyanaz a fazon. Ez az FPS rész meg talán még tetszene is, ha nem érezném úgy, hogy egy játék átvezetőjét látnám

hammi 2011.07.21. 10:37:14

Nekem erről a rebootról a harmadik rész előzetese jut eszembe. Akkor valahogy úgy reklámozták, hogy "vajon ez lesz a pókember vége?" Akkor vajon a marketingesek tudták, hogy újrakezdik az egészet, vagy csak véletlenül jött így ki?

Ismeretlen_99954 2011.07.21. 10:38:21

17: nyamnyila?! dehat: http://www.youtube.com/watch?v=sPlzlVegfbA :)

Ismeretlen_1068 2011.07.21. 12:16:02

19: Ott a pont. :) Én bírom Tobey Maguire-t, bármennyire limitáltak a színészi készségei, de Andrew Garfieldhez képest egy Steven Seagal.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása