aeon flux

ready for the action now, danger boy?

ashton kutcher és a meztelen igazság Zalaba_Ferenc
2011. július 20. 08:49:10

Kategória: 3 komment

"Te ki a tököm vagy?" mondja Jon Cryer tekintete, és én teljesen megértem őt. A revampolt Two and a Half Men kilencedik évada szeptemberben indul a CBS-en.

Címkék

sitcom tv show ashton kutcher tv poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr914540019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jester 2011.07.20. 11:25:00

Mi lesz a következő? Egy rém rendes család Ed O'Neil helyett mondjuk Robert Pattinsonnal?

Aang · http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2011/07/20/ashton_kutcher_es_a_meztelen_igazsag/#comments 2011.07.20. 19:17:55

Azért Ed O'Neil által eljátszott Al bundyt összehasonlítani ezzel sheen féle "lazán lököm a hülyeséget közben néha rángatom a fejem" című gagyiságra, elég nagy butaság. Amennyit én láttam a sorozatból Alan karaktere messze a legviccesebb, szal érzésem szerint kucserrel még jobb lehet a sorozat, Sheen úgy is most a drogtúladagolás által bekövetkezett halálra készül, hogy még egyszer a címlapra kerüljön:) Vagy valami hasonlóra.

Eszter 2011.07.20. 20:08:33

magam is Alan-párti vagyok,leszarom Sheen-t Kutcher játékával többnyire nem vagyok kibékülve,de majd meglátjuk,mindenképpen megnézem

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása