aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: mission: impossible - fantom protokoll [mission: impossible - ghost protocol] (2011) Zalaba_Ferenc
2011. június 29. 07:14:02

Kategória: film 27 komment

Úgy tűnik, a Paramount kitart a decemberi bemutató mellett (ahol a mostanában jóval menőbb Sherlock Holmesszal kell felvennie a harcot), és a filmben lesz rendesen production value!!!, Tom Cruise rohangászik, tör-zúz és gondterhelten néz, mi több, mintha a stafétabotot is ki akarná adni a kezéből, de valahogy az egész nem az igazi - leginkább azért, mert az egészet már láttuk korábban. Mindettől függetlenül Brad Bird egyelőre feltétlen bizalmat élvez nálam.

Címkék

trailer 3d tom cruise action paramount imax sequel mission impossible simon pegg jeremy renner paula patton brad bird lea seydoux spy movie uip duna film

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr824539922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean 2011.06.29. 07:56:54

Teljesen hasonló a 3.részhez,szinte ugyan azok a jelenetek vagy hasonlók figyelhetők meg benne. Nem lesz ez rossz,bár kicsit csalódott vagyok,valami sokkal nagyobbat vártam.

Ismeretlen_169693 2011.06.29. 08:00:59

Mint a harmadik rész elkötelezett híve, valahogy nem vártam sokkal többet az előzetestől. Korrekt. Nem a legjobb szó, amit egy előzetes vagy egy film kaphat, de ez csak szimplán korrekt, nem több, inkább kevesebb. Kicsit too much, minduntalan a második részt juttatta az eszembe, kicsit keverve az Abrams féle harmadik rész stílusával, de végeredményben még mindig azt gondolom, hogy teljesen felesleges volt még egy bőrt lehúzni a szériáról. Nem hiszem, hogy a Mission: Impossible vagy akár Tom Cruise még annyi embert érdekelne...

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 08:01:24

Az a baj, hogy a trailernek nem jó a ritmusa: a végére hagyja az épületmászást, mint valami nagy payoffot, ami lehet, hogy a világ legnagyobb épületén történt, de már a harmadik részben is eljátszották. Viszont állítólag brutálisan jól néz majd ki IMAX-ben, ugyanis ezt a szcénát IMAX-kamerákkal vették fel.

ziz 2011.06.29. 08:36:57

imádom Simon Pegg-et! (ez aztán a témába vágó komment. :)

Ismeretlen_9654 2011.06.29. 08:41:04

szerintem ez tök jó. kicsit érdekesre vágták, de filmként biztos működni fog. legalábbis brad bird eddig mindig jó dramaturgnak bizonyult. a szereposztás pedig nagyon jó!

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2011.06.29. 09:43:36

"Feltétlen bizalom"? A Ratatouille után nálam ilyesmi már nem jár Mr Birdnek...

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 09:45:55

6: Jobb, ha tudod, hogy a Ratatouille nem Bird projektje volt: az eredeti rendező egy évvel a bemutató előtt kiszállt és egy teljesen használhatatlan valamit hagyott hátra, amiből Bird összehozott egy nem kiemelkedő, de élvezetes és színvonalas Pixar-filmet. Élőszereplős filmnél ez nem biztos, hogy olyan nagy kunszt lenne, de animációs film esetében maga a csoda. Szóval szerintem Bird még nem hibázott.

Ismeretlen_97684 2011.06.29. 10:00:33

6: A Ratatouille szerintem a Pixar egyik legjobbja, úgyhogy a bizalom Birdnek járna - de a Cruisenak és a MI franchisenak nem. Meg a tréler is gyér (Eminem - ne szórakozzunk már)

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 10:12:36

Ha már itt tartunk: M:I 1-2-3: 10/9-1-8 Újra kéne nézni a másodikat, hátha sikerül elviselnem. :)

Ismeretlen_169693 2011.06.29. 10:18:23

9: Meglepődnék. :) M:I - 7/10 M:I 2 - 2/10 M:I 3 - 8/10 (plusz egy kis, pontokban nem kifejezhető szeretet)

Locutus · http://locutus.sfblogs.net 2011.06.29. 10:38:55

7-8: bizodalmam van Birdben, csak már nem feltétlen. :-) A Ratatouille szerintem túl aranyoskodó, túl hosszú, a nagy étteremkritikus végső pálfordulása pedig annyira sántított, hogy az végképp hazavágta az egészet. Akkor már inkább a hozzá készült rövidfilm, a Your Friend the Rat. Az M:I franchise pedig nekem sose lopta be magát IGAZÁN a szívembe - a kínkeserves 2 után meg pláne nem, pedig amúgy Cruise-zal semmi bajom (a Minority Report nagy kedvencem).

Action 2011.06.29. 11:01:15

Bird filmjei nekem is bejöttek eddig (a Lecsó elsőre annyira nem jött be, de később már nagyon tetszett, főzésről még nem láttam ilyen klassz filmet). Ennél a filmnél inkább az a gond, h nem hiszem, hogy őt nagyon hagyják érvényesülni a producerek/főszereplő.

B. 2011.06.29. 13:16:24

Az első részt nagyon bírom, érdekes és fordulatos történet ( amennyire egy akció filmtől elvárható), és néhány tényleg kiváló jelenet, ahol nem csak az akció dominál, érdekes karakterek, a cselekménynek van alapja, értelme, extra ráadás hogy a helyszínek is jók hozzá, zene külön pozitívum. A második rész teljesen más stílus, pörgősebb, agyatlanabb, a női főszereplő itt néz ki a legjobban, a story kevésbé érdekes, de azért van, az akciójelenetek jók. A harmadik rész viszont... a story 3ad rangú nincs is, a cselekmény csak arra szolgál hogy minél érdekesebb helyeket tudjanak mutogatni. próbálkoznak a személyes-drámai szállal, rögtön két különböző okot is adnak a főhősnek a cselekvésre ezen a fronton, de még így is full érdektelen az egész, csak úgy mint az új csapat. Még az akció is béna, tipikus példa a kínai felhőkarcolós mutatvány, amikor azt hinném elkezdődik valami, vágás és krúz már ugrik is az ablakon, az egész résznek semmi értelme, csak megnézhettük a gyönyörű kínai metropoliszt pár vágóképen madártávlatból is. A legrosszabb Philip Seymour Hoffman aki azon túl hogy ripacs, mint "főgonosz", testi adottságaiból adódóan még röhejes is, ahogy keménykedik (alacsony, dagadt, kopaszodó, középkorú keményfiú akitől össze kéne szarni magunkat?). Egyértelműen messze ez a leggyengébb a 3 közül. Ez a trailer alapján nem tűnik rossznak, biztos hogy meg fogom nézni, és akkor meglátjuk.

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 13:40:05

13: Szerintem durva jó és merész húzás a Kuala Lumpur-i heistnél, hogy nem látjuk, mi folyik az épületen belül, csak a végkimenetlét. Egyébként meg van a filmben elég akció - és én még bénának sem mondanám őket, sőt... a berlini repkedés az elején, a vatikáni betörés vagy PSH megszöktetése mind-mind pazar. Egyébként ő tipikus főgonosz: vannak fogdmegjei, akik elvégzik a melót, ős is csak akkor megy neki a főhősnek, amikor már beadta neki a fájdalomizét. :)

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 13:40:51

És hogy Thandie Newton jobb csaj lenne, mint Michelle Monaghan? Ugyan már. :)

tristram 2011.06.29. 13:51:41

Azt hiszem kb egy hónapja olvastam egy cikket arról, hogy a Paramountnak el kellene gondolkodnia egy másik premierdátumon, valami csendesebb időszakban nagyobbat szakítana a film. Akkor komoly érv volt a változtatás mellett az is, hogy a promóció egyáltalán nem indult be, innentől kezdve ezt negligálhatjuk. Drukkolok a filmnek, de én is úgy gondolom a 2 perc alapján, hogy bár nem lesz rossz, de abszolút nem lesz kiemelkedő, pedig Bird miatt valami egészen különlegeset vártam. Az becsülendő, hogy Cruise lassan 50 éves és még bevállalt mindent, én azon kevesek közé tartozom, akik kedvelik és színészként is elismerik (kétségtelen, hogy erős rendező mellett tud csak teljesíteni), örülnék, ha még vissza tudná magát verekedni.

Pizsama 2011.06.29. 17:21:00

Nekem örökre az Iron Giant marad Bird legjobb munkája!

chris92 2011.06.29. 17:47:52

Érdekesen vágott, de hangulatos trailer, nálam várós. Amúgy meg: M:I: 9/10 M:I2: 8/10 (lehet dobni a köveket, de gigantikus John Woo fan vagyok) M:I3: 8/10

B. 2011.06.29. 18:51:47

15&16: Pontosan Thandie Newton nem csak akkor, de ma, 2 gyerekkel a háta mögött is jobban néz ki, és ez véletlenül sem szubjektív dolog, hanem tény. :D Hoffman pedig jó színész, de egyértelműen rossz választás a szerepre, ez nem az ő asztala, bár a szerepet tekintve mindegy ki lett volna helyette, annyira súlytalan. Akció terén én csak a hidas-szöktetős résznél emeltem meg a szemöldököm, a többi valahogy nem az igazi, semmi extra. A végkifejletben kibontakozó kicsit idő ellen rohanós, kicsit lövöldözős uccsó kb. 15 perc pedig kifejezetten rossz (A vatikános rész se sokkal erősebb). A Kuala Lumpur (én valamiért nem maláj hanem kínai helyszínre emlékeztem, de lehet hogy tévedek, igazából mindegy) részre meg lehet mondani hogy bátor, de nekem inkább az jutott eszembe a moziban hogy wtf hova lett 5 perc a filmből? Azt hittem technikai okból valahogy kivágták , mert megsérült a tekercs vagy ilyesmi, de dvd-n nézve se volt ott , aztán néztem hogy hátha van valami kivágott jelenet de semmi, persze ezt lehet bátor húzásnak is mondani, de nekem nem ez jut eszembe, inkább az, hogy elfogyott a pénz, vagy a film végéből kiindulva egyszerűen nem jutott eszükbe semmi, és inkább így oldották meg. :D Jah és a végére még ideszúrom: Abrams szerintem közel sem olyan tehetséges filmkészítő, mint ahogy a kritika vélekedik róla általában, talán emiatt se jön be nekem ez a film (meg úgy nagyjából a többi sem amihez köze volt, egyet kivéve).

Ismeretlen_169693 2011.06.29. 20:04:54

19: Én is gigantikus Woo fan vagyok, éppen ezért nem értem, hogy sikerült ezt a filmet összehozni... Bár amióta áthajózott, igazán csak a Face/Off talált be, mondjuk az nagyon. Kis nosztalgia faktorral kifejezetten jó a Broken Arrow, sok humorérzékkel és öniróniával nézhető a Blackjack és a Hard Target, aztán kifújt. Az ázsiai évek viszont fantasztikusak, de az M:I 2 mindenhogyan szégyenteljes eredmény, bármennyire is imádom bizonyos jeleneteit.

chris92 2011.06.29. 20:20:20

21: Nálam pont a Blackjack Woo leggyengébb mozija, a Hard Traget, Broken Arrow, MI:2 élvezetes akciómókák, a Face/Off totál kedvenc, a Paycheck és a Windtalkers pedig tűrhető, ha utóbbinál eltekintünk a brutális szintű amcsi patriotizmustól (bár mondjuk Bay mozikon edződtem. A Red Cliff már be van tervezve tőle, csak hossza miatt nem volt rá időm, amit pedig 1986 és 92 között lerakott az az akciófilmtörténelem egyetemes klasszikusai.

Süti 2011.06.29. 20:31:41

giacchino zenéjét várom :)

Ismeretlen_1068 2011.06.29. 20:51:34

20: A végén van a poén, meg szerintem eme vita lezárása is (mielőtt még a végrlenbe fajul): szerintem Abrams az egyik legnagyobb teetség, aki jelenleg Hollywoodban sertepertél. Igyunk a békére. :)

Ismeretlen_22899 2011.06.30. 16:09:54

Simon Pegget megtartották, máris jöhet :)

Axlkenobi 2011.07.07. 21:42:08

Nekem az M:I-filmek nagy kedvenceim, mind a hármat nagyon szeretem. Ha választanom kell, akkor nekem a második a kedvencem, a képi világa és az akciójelenetek elképesztőek, ahogy a zene és az egész film hangulata is. Az első rész szintén zseniális, csak más módon, ott a történet az erősebb és az érdekesebb. Ha csak hajszálnyival is, de a harmadik a leggyengébb, de még ezzel együtt is nagyon jó. A "bajom" vele mindössze annyi, hogy annyira nem jó a sztorija mint az elsőnek, viszont annyira nem is látványos, mint a második. Mindkettőben jó, de egyikben sem annyira, hogy felvegye a versenyt az első kettővel. De mondom, ezzel együtt is nagyon jó film. Szóval Mission: Impossible 10/10 Mission: Impossible 2 10/10 Mission: Impossible III 8/10 Ha a negyedik felvonás hozza a harmadik színvonalát én már boldog leszek, ha pedig jobb lesz nála, akkor az éves toplistára is felkerülhet nálam.

Ismeretlen_1068 2011.07.07. 22:26:51

25: És még le is fogyasztották!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása