aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: sátántangó [david fincher's deviltango] (2012) Zalaba_Ferenc
2011. június 22. 20:10:51

Kategória: 7 komment

Skandinávia egyik legjelesebb exportterméke után David Fincher egy nemzetközileg elismert magyar klasszikust, Tarr Béla Sátántangóját remakeli. Legjobb tudomásunk szerint az amerikai változat a maga laza négy és fél órás játékidejével - amely eredeti helyszíneken, mi több, az eredeti változat színészeinek közreműködésével készül - jóval feszesebb lesz, mint az eredeti film.

Címkék

fun trailer magyarfilm david fincher trent reznor fanmade the girl with the dragon tattoo

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr74539889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dilibogyo 2011.06.22. 20:50:46

A film akkor négy és fél óra, ha közben szunyáltál egy jót. :) Ha végig ébren voltál, akkor kb. két órával több. Vicces, de ha elindítod és leülsz olvasni a könyvet, kb. szinkronban tudsz haladni. :D Bizarr dolog, de imádom. Ez a cucc is marha jó... nézegetném még pár percig. Bár akkor már hosszú és unalmas lenne :P

Ismeretlen_1068 2011.06.22. 20:57:39

Tényleg félre érthető a szöveg (a videót elkövető srác is szólt, hogy 7 óra a Sátántangó), úgyhogy gyorsan átjavítottam. :)

Anna 2011.06.22. 22:02:58

most komolyan,Fincher ennyire ihlettelen? Nyitott műhelyben néztem a Sátántangót,legutóbb két éve,akkor is hatott,a könyv is,én nem aludtam be rajta,és ez most baromira zavar a Werkmeister harmóniákat méginkább szeretem,ha azt remake-elte volna,főleg b*szná a csőröm,de így is ez van

Dilibogyo 2011.06.22. 22:16:00

Igen, engem is zavarna, ha remake-elné, de szerencsére erről szó sincs. :) De egyszeri poénnak jó volt.

Anna 2011.06.22. 22:50:35

igaz,bocsánat,hosszú napom volt,csak a főcímet olvastam meg a szöveget,se videó,se fanmade címke :)

Ismeretlen_38951 2011.06.23. 09:08:49

Sokkal könnyebben megkajáltam volna, ha Fincher helyett Gus van Sant nevét látom ilyen vonatkozásban. :)

galahad 2011.06.23. 18:53:26

epiiiic!! :D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása