aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: halálos iramban - ötödik sebesség [fast five] (2011) Zalaba_Ferenc
2011. április 12. 18:33:30

Kategória: 7 komment

A Universal minden bizonnyal nagyot dobbant majd ezzel a filmmel, úgyhogy még azt is megengedheti magának, hogy Dwayne Johnsont lehagyja a plakátról. Pedig a Doom, a Faster és a Southland Tales sztárja igazi pénzmágnes, nem igaz? (A poszter klikkre nő.)

Címkék

action poster sequel vin diesel fast and furious dwayne the rock johnson poszter magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr714539571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_87170 2011.04.12. 18:53:05

Vannak (2 hetes :D) jó tv spotok is, meg minden... Egyelőre a szezon legígéretesebb blockbustere szerintem, bár én - sokakkal ellentétben - a 4. részt is nagyon szerettem! Úgy old-school akciófilm, hogy közben nem ezen a - rohadt unalmas - direktB hullámon lovagol.

Jester 2011.04.12. 20:05:19

Jó, hogy a címe nem olyasmi lett, hogy "Leghalálosasosabb iramabban".

Ismeretlen_9654 2011.04.12. 21:46:04

azért azzal vitatkoznék, hogy mennyire oldschool ez a maga gagyi green screenes akciójeleneteivel.

chris92 2011.04.12. 22:01:03

Nálam nagyon várós, ami pedig az akciók hitelességét illeti, érdemes ezt a videót megkuksizni nekem nagyon nem green screen-nek tűnik (vagy csak az én szemem rossz és jól átvertek:)): http://www.dailymotion.com/video/xhy2gi_fast-five-featurette-and-action-behind-the-scene-vo-hq_shortfilms

Dean 2011.04.12. 23:10:05

Remélem jó lesz. Engem kicsit az zavar,hogy a 4.ben már nagyon törték a kocsikat, ahogy látom ebben is majd.Az első részben hajtogatták hogy mennyire az életük a versenyzés meg a kocsik,itt meg törik zúzzák őket. :S

Ismeretlen_9654 2011.04.13. 10:56:05

4. jogos. én alapvetően az első két részre értettem a gagyi cgi hullámot (a többi részt nem láttam). attól még ez a rész lehet óckúl. szerintem én is megnézem.

Ismeretlen_87170 2011.04.13. 15:51:23

#6: az első részben melyik jelenet a "gagyi CGI"?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása