aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game trailer: deus ex - human revolution Zalaba_Ferenc
2010. november 21. 10:06:30

Kategória: 10 komment

A durva mindenségit! Ennek a játéknak a játékmenete is legalább annyira lehengerlőnek tűnik, mint a cutscene videók. Oké, az látszik, hogy két kézzel merít az MGS és Batman: Arkham Asylumból, de szemlátomást baromi jól teszi.

Címkék

ps3 cyberpunk rpg fps xbox360 pc game deus ex game trailer

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr104538984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_55901 2010.11.21. 10:32:35

Csak abban reménykedjünk, hogy hű marad a legelső részhez.

batboy 2010.11.21. 10:44:40

1. igen..én is ebben reménykedem. főleg ha már prequelről van szó ugyebár.

Ismeretlen_139112 2010.11.21. 11:46:12

AE, ugye tudod hogy volt valamikor az ezredforduló magasságában, mindenféle Batman és MGS előtt, egy Deus Ex című játék; és már azt is nagy veterán játékfejlesztők csinálták, a korábbi munkáikban próbálgatott elemek tovább csiszolásával? :)

Ismeretlen_1068 2010.11.21. 11:48:45

Igen, tudom. De a fenti videó tanúsítja, hogy az upgrade nem igazén saját kútfő.

Ismeretlen_62806 2010.11.21. 14:18:44

vargatom, ugye tudod, hogy a MGS két évvel a Deus Ex előtt jelent meg? :)

nosferatue 2010.11.21. 14:40:58

Jó a trailer, jó ötletek vannak a játékban (akárhonnan is "lopta"), még szép is, mégsem rohannék érte a boltba.

Ismeretlen_139112 2010.11.21. 14:47:58

Tudom, PS1-re, de egyrészt az is tök más játék volt mint az MGS4, amire szerintem AE gondolt. Másrészt meg nekem továbbra is a System Shock - Ultima Underworld öröksége jött át ebből a trailerből, és nem az, hogy a külsőségekben megjelenik egy-egy olyan elem amit X másik játék sikeresen használ manapság (pl. a 3rd person lopakodás). Ilyen külsőségeknél nyilván hülyeség lenne nem átvenni a kipróbált és működő mechanizmusokat, csakhogy közben a 2 percen túlmutató játékmenet teljesen eltérő lehet. Dialógusos részek például garantáltan nincsenek az MGS-ben, csak - szerintem rettentő melodrámázós - átvezető filmek, dögivel. Ez olyan mintha azt mondanád, hogy a Mass Effect 2 két kézzel merít a Gears of Warból, csak azért mert hasonló a 3rd person lövöldözés és fedezékbe bújás mechanikája. Ettől még ég és föld a két játék és ráadásul senki nem rója fel a Bioware-nek, hogy az első rész néha játszhatatlan kavarodását egy kipróbált, működő építőkockára cserélték. Szóval az alapvető game design elv itt is az lesz szerintem, hogy nem fix puzzle-ok vannak egyetlen előre kitervelt megoldással, hanem csak afféla akadálypályák, meg nagyon különböző választható eszközök - és aztán szabad a vásár. Ez volt az egyedi eleme a DX1-nek, ami miatt a mai napig újra és újra előveszik a rajongók, és pont azért örültek sokan ennek a fenti videónak, mert a jelek szerint a fejlesztő is megértette ezt.

Ismeretlen_1068 2010.11.21. 14:56:48

A trailerből konkrétan visszajött az Arkham Asylum röntgenlátás-módja, továbbá az egész MGS lopakodó üzemmódja. "Dialógusos részek például garantáltan nincsenek az MGS-ben" Arra gondolsz, hogy Old Snake nem kommunikál folyamatosan Otaconnal, mint ahogy ebben az előzetesben az emberünk egy koordinátorral? Csak mert azt teszi. Vagy interaktív kommunikációra gondolsz?

Ismeretlen_139112 2010.11.21. 23:18:01

Nyilván interaktívra, amikor a csaposból/járókelőből/irodistából lehet információkat és akár a továbbjutás eszközeit kiszedni, ha az ember megfelelően válogatja meg a szavait. A System Shockban mondjuk nyilván nem volt ilyen (hiszen úgy kezdődik hogy hibernációból felébredve mindenkit holtan talál a főhős), de a DX1 körül bábáskodók korábbi munkái mind klasszikus RPG-k voltak, rengeteg párbeszéddel. A demókból látszott, hogy ez a HR-ben is így lesz. Falonátlátás rémlik Splinter Cellből is a Batman előtt, lopakodás is sokfelé volt... de mondom, ezek a mechanizmusok csak építőkövek, aztán van aki megáll a kunyhónál (legyen bármely tökéletes) van aki meg kastélyt épít...

Ismeretlen_55901 2010.11.23. 00:25:13

Splinter Cellben csak hőkamera volt, az első falonátlátós játék, amivel találkoztam a Red Faction volt, meg a Rainbow Six 3-ban is átlátott a hőkamera a vékonyabb falakon. Szvsz felesleges ezeknek az építőkockáknak az eredetét felróni egy játéknál, amikor kivétel nélkül mindig az összhatás és a hangulat alapján dől el (nálam), hogy mennyit is ér, amit letettek az asztalra.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása