aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: altitude (2010) Zalaba_Ferenc
2010. augusztus 28. 00:20:25

Kategória: 5 komment

Egy csápos szörny támad a levegőben és ez még Amerikában sem jutott el a mozikba?! Hogy történhetett ez?

Címkék

horror trailer trash

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr484538602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_87170 2010.08.28. 00:28:21

-kamaradarab színészek nélkül -szörny magyarázat nélkül (vagy legalábbis nem vagyok rá kíváncsi, mit csinál az a szar odafent) -szar trükkök -szar és dögunalmas trailer ...nagy tűz lesz :D

Melllvar 2010.08.28. 01:06:46

jé, én ezt a trailert vagy fél éve láttam. mi van, nem döngetik a forgalmazók a kapukat? :)

Süti 2010.08.28. 02:22:26

engem érdekel! :) dögunalmas tréler? soroljak egy párat? :)

Ismeretlen_1068 2010.08.28. 07:33:33

Lehet bármennyire amatőr az egész, de ha csápos szörny a mumus, akkor jöhet! :) http://www.youtube.com/watch?v=7tbXhu09m5s Alap.

Nostro · http://tokeletrash.blogspot.com 2010.08.28. 16:56:25

4: No, igen. Ez volt az a rész amiből emlékszem is valamira az egész sorozatból. Hisztérikus rohamot kaptam a TV előtt, olyan félelmetes volt, nem tudtam aludni tőle. Voltam vagy négy-öt éves, de még ma is elevenen emlékszem bizonyos részletekre, ami persze nem olyan mint a fenti videó, hanem sokkal sötétebb és komorabb. Meg tehettem volna már egy párszor, hogy megnézem újból az epizódot, de nem szeretném a régi, csodaszép sebeket feltépni :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása