aeon flux

ready for the action now, danger boy?

game trailer: heroes of might and magic vi (2011) Zalaba_Ferenc
2010. augusztus 17. 22:12:47

Kategória: 10 komment

A grafika és a vágás középszerű, de a zene és a szárnyait vesztő angyal montázsa nagyon jó, a cím pedig egyenesen borzongató. Elviszi vajh egy kétmagos laptop? :)

Címkék

tbs game trailer heroes of my and magic

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr384538556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hahakocka 2010.08.17. 23:14:04

Nagyon úgy tűnik, hogy a Heroes V-VI Ashan világában jelenlévő 10 népből az alapjátékban (mert lesznek kiegészítők is) csak 5 (Emberek, Halottak, Démonok, Tündék, Varázslók) frakció lesz legalábbis a KAMPÁNYBAN: (hivatalos fórum és gamestar.de a forrás sajna nem tok németül nagyon mások fordítják le az előzetest folyamatosan :D) Fordítják angolra a németet. De érthető a sztori miatt és a stratégia miatt még inkább a következők bevezetése: More from the german magazine: 1. ore, wood, crystals and gold are the only resources. In the past all fractions were based on one main resource (sulfur for inferno or gems for academy). Now all fractions have to compete for the same resources and this will add more strategy to the game. 2. No more special buildings in the towns, only dwellings and production building. Towns will grow on the map when we build them. 3. More than 50% of the creatures are new. Zombies are replaced by Ghouls, Horned Demons are replaced by Juggernauts. No Gremlins, Trolls, Gnolls and Kobolds http://pc.ign.com/articles/111/1112462p1.html De van egy angol első látásra a demoról írás is.

hahakocka 2010.08.17. 23:18:39

Heroes VI Várható megjelenés 2011 márciusa. az IGN sajtósai teljesen elégedettek voltak az animációkkal, a varázslatok effektjeivel, úgy összességében a külcsínnel - az elfoglalt városokat át lehet alakítani a saját frakciód városává - hangsúlyosabb lett az rpg, a hősöd és a sereged az egész hadjáraton végigkísér - lesznek bossharcok - többször is hangsúlyozva van a közösség fontossága, szóval igyekeznek nagyon erős közösségi tartalmakat beépíteni - meg lehet majd osztani saját tartalmat, amikkel fent szeretnék tartani a játékot akkor is, ha már a Black Hole nem fejleszti. Ez szerintem egyértelműen minimum egy pályakészítőt, de inkább egy hadjárat készítőt jelent.

Ismeretlen_1068 2010.08.18. 07:45:41

1: Az 1-2. pont bennem nem "több stratégia kell" érzést kelt, inkább úgy tűnik, mintha erősen le akarnák butítani a játékot. A HEROES 3-ban pont az volt a jó, hogy elkezdhettél gyúrni a másik oldalra - néha nagy áron, de ezzel jó kis tápokat létrehozva.

hahakocka 2010.08.18. 07:54:06

Újabb hírek: - A játék körökre osztott marad. - A hotseat mód meg fog maradni. Szerintem manapság ez már nagy szó, lásd lan nélküli starcraft, dedikált szerverek nélküli cod, jó látni, hogy van olyan cég, amelyik nem áldozza be plusz párezer eladás reményében azt, ami a sorozatot naggyá tette. - A játék tisztelegni fog az elődök előtt, de tartalmaz majd új elemeket, a legfontosabbak a jelentősebb rpg elemek és az ehhez párosuló kalandokat tartalmazó térképek fogják jelenteni. - Azért nem a Nival készíti az új részt, mert nem találták meg a közös hangot illetve a Nival az Allods című MMORPGre fordítja minden kapacitását. - Azért a Black Hole lett az új fejlesztő, mert a Warhammer játék fejlesztésekor megtanulhatták, milyen egy már létező franchise alá dolgozni, volt egy kész motorjuk, ami nagyon jól passzolt a játékhoz és mert nagy Heroes fanok. :) - A fejlesztés kezdete óta kapcsolatban állnak a nagyobb fansite-ok vezetőivel, külön privát fórum is van, ahol a fejlesztés irányvonalát tárgyalták ki velük. - Minden népnek külön hadjárata lesz, melyek összekapcsolódnak, de tetszőleges sorrendben játszhatóak. Ezek együtt adják majd ki a teljes történetet. - Lesznek új, eddig nem látott lények. - A Havennél biztosan lesz nyílpuskás, lovag, angyal. Forrás: http://meodia.com/news/1438/might-magic-heroes-vi-q-a/

hahakocka 2010.08.18. 08:36:02

Ja és úgy néz ki hogy a Halottak picit egyiptomias dizájnt kaptak és Zikkurátban (piramis szerű vár) bújnak el a nap elől szóval az lesz a városuk. Elvileg lesznek talán pókjaik is egységként. A dzsungeles rész terület is lehet hogy az övék lesz most.A csont sárkány is mintha egyiptomiasabb kinézetet kapott volna .:) (concept rajzokon)

hahakocka 2010.08.18. 08:56:32

http://meodia.com/news/1437/might-magic-heroes-vi-announced/ Nagyon szép concept art rajzok az oldal legalján.

hahakocka 2010.08.18. 09:02:15

http://img839.imageshack.us/i/necrop.jpg/ A Necropolis ez a piramisszerű vár elvileg.

Ismeretlen_1068 2010.08.18. 10:03:10

4: Körökre osztottság, ez alap. Ez adja az egész játék lényegét. Mondjuk, azt sajnálom, hogy a hexagonális felosztás helyett négyzetrácsos lesz a csatamező - némileg leegyszerűsíti a dolgokat.

Ismeretlen_59128 2010.08.20. 14:07:21

fú de 'aszott jó!

Pizsama 2010.08.20. 23:31:37

Ez a BHE mennyire magyar még? Mert mintha valaha annak indultak volna az Armies of Exigo-val!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása