aeon flux

ready for the action now, danger boy?

george carlin - save the planet Zalaba_Ferenc
2010. augusztus 01. 13:20:10

Kategória: 6 komment

Tegnap akadtam rá erre a stand-up-ot művelő úriemberre. Igen erős kritikával fűszerezett fekete humorával engem kilóra megvett. Sajnos már nincs köztünk, pedig ma is elkélne egy-két hasonló figura. Az alábbi videóban a Föld megmentésének kérdését boncolgatja, a youtube linkre kattintva pedig további videókat is megnézhettek magyar felirattal. Remélem nem csak nekem volt új az élmény.

(Igen, ő volt Rufus a Bill és Ted zseniális kalandjában.)

Címkék

fun comedy standup comedy

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr994538467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ace 2010.08.01. 15:05:50

érdemes tőle megnézni az "It's bad for ya" című standup-ot, azt hiszem az utolsó show-i közül való (vagy talán az utolsó), nagyon humorosan és ironikusan beszél a saját megöregedéséről, és persze sok másról is :) láttam egyet a korai műsorai közül is, ahol még jóval fiatalabb volt de az nem tetszett, szerintem a kései munkásságában sokkal kifinomultabb humor van.

Ismeretlen_53881 2010.08.01. 20:03:17

Carlin papa alap, Bill Hicks mellett a legnagyobb volt a szakmában. "I pray to Joe Pesci because he gets shit done." :D

Ismeretlen_53881 2010.08.01. 20:05:36

Ja amúgy ha videót kell ajánlani tőle, akkor a Religion is bullshit-et mondanám, én ezt hallottam tőle először, de azonnal berántott.

trn · http://www.trn.hu 2010.08.01. 20:51:35

Carlinnak gyakorlatilag minden produkcioja ajanlott. :) (ugyanigy Bill Hickstől bármi)

Pizsama 2010.08.01. 22:15:50

Nem mellesleg ő volt a hippi VW busz hangja a Verdákban! XD

partychoke 2010.08.02. 00:21:07

csakúgy, mint a szopós stoppos a jay és néma bobban:) és valóban, tőle minden alap.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása