aeon flux

ready for the action now, danger boy?

ki lesz a tetovált lány? Zalaba_Ferenc
2010. július 31. 07:13:54

Kategória: 6 komment

Hollywoodban aligha van olyan kérdés, amely jobban foglalkoztatná a nagyérdeműt, mint az, hogy ki játszhatja el a címszereplőt a THE GIRL WITH THE GOLDEN TATTOO amerikai újrájában, melyet David Fincher dirigál majd. A férfi főszereplő már megvan, s szerintem Daniel Craig túl maszkulin a joviális újságíró figurájához, de hát ez Hollywood. Mindenesetre a titkokkal és testékszerekkel teli kiscsaj figuája sokkal érdekesebb lehet, nem csoda, hogy minden magára adó fiatal színésznő bekopogott a szerepért, melynek jelenleg is zajlanak a jelmezes próbái. Hollywoodi bennfentesek szerint a következő lyányok lehetnek még esélyesek:

  • Ellen Page (JUNO)
  • Mia Wasikowska (ALICE IN WONDERLAND)
  • Emily Browning (SUCKER PUNCH)
  • Sarah Snook (SLEEPING BEAUTY)
  • Rooney Mara (THE SOCIAL NETWORK)
  • Sophie Lowe (BLAME)
  • Lea Seydoux
  • Katie Jervais (FISH TANK)

Az én jelöltem Emma Roberts vagy Anna Kendrick lenne. Vagy a tíz évvel ezelőtti Mia Kirshner. :)

Címkék

remake thriller hollywood casting daniel craig david fincher

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr914538458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galahad 2010.07.31. 12:31:14

Ha nincs lenyírt haja és felpumpált izomzata az aktuális Bond-szerep kedvéért, Craig nagyon érzékeny és kevésbé maszkulin figurát is tud hozni, szerintem remek választás. Női fronton Wasikowska-ra kíváncsi lennék

Ismeretlen_1068 2010.07.31. 13:01:36

1: Én szeretem Craiget - már pre-Bond is nagy kedvenc volt, de én valami idősebb, pocakosabb és jellegtelenebb figurát tudtam volna elképzelni. Mondjuk egy William H. Macy-t.

Ismeretlen_140561 2010.07.31. 18:54:27

The Girl with the DRAGON tattoo. Csak a link mögött a The girl with the GOLDEN tattoo kritikája jelenik meg, vagy ez lesz az amerikai változat címe?

galahad 2010.07.31. 21:56:31

épp most jöttem haza az Akvárium-ról, ez a Katie Jarvis elég fiatal, de a szociopatát biztosan jól hozná Mia Kirshner mekkora lenne, tényleg! :)

Ismeretlen_57212 2010.08.01. 12:02:17

én Ellen Pagere szavazok:)

SoZi 2010.08.01. 14:40:18

Titkok, tetkók és testékszerek. Talán nem egyértelmű, viszont bátor és eredekes választás egy kicsit korábbi generációból, de nekem az első hítről fogva ő a jelöltem: Natalie Portman

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása