aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: metropolis (1927) Zalaba_Ferenc
2010. április 28. 07:02:21

Kategória: 4 komment

Amerikában előbb a mozikba tér vissza, aztán novemberben DVD-n és BD-n jelenik meg Fritz Lang előremutató (és még mai szemmel sem olcsó) műve, a METROPOLIS, amely már tartalmazza azt az elveszettnek hitt plusz 25 percet, melyet egy Argentínában felbukkant kópián találtak két éve. Íme az új változat előzetese:

Címkék

kult trailer sci fi eurocinema alternative version

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr24537966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nosferatue 2010.04.28. 08:58:43

Bizony elég régen láttam, ha jól emlékszem valami főiskolai filmes kötelezőenszabadonválasztott órán és leesett állal néztem. Valami ilyesmi kavargott bennem, hogy: "Ezt?! Akkor?!".

Dilibogyo 2010.04.28. 09:30:21

Wow, csodálatos hír. Azóta számolok vissza, mióta olvastam, hogy előkerült a Grál. :) Nem is gondoltam, hogy moziban is vetítik majd ... mondjuk kétlem, hogy én is fogom nagyvásznon látni, de mindenképpen dicséretes kezdeményezés. Az Eureka kiadás bookletjében szépen le van írva a teljes film története.

dracoo 2010.04.28. 21:13:38

Ez egy must see, nagy kedvencem a film, noha én egy rajzfilm után kezdtem el érdeklődni (és beszereztem Thea von Harbou regényét is). Tényleg megdöbbentő, hogy ezt akkoriban hogyan kalapálták össze. :)

anita 2010.04.29. 19:49:21

Kit kell ahhoz ..., hogy a magyar mozikba is eljusson? ;)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása