aeon flux

ready for the action now, danger boy?

star trek 2: csak 2012-ben Zalaba_Ferenc
2010. január 09. 08:36:11

Kategória: 26 komment

Bár a Trekkie-k és Trekkerek egyaránt bíztak abban, hogy a tavalyi év legjobb blockbusterének folytatását már 2011-ben feltálalják, a Paramount tegnapi bejelentése nyomán Kirk és Psock univerzumtágító kalandjaira még jó két és fél évet, egészen pontosan 2012. június 29-ig kell várnunk. (Zárójelben jegyzem meg, hogy ez egy nagyon erős hétvége a következő heti függetlenség napja miatt, ahol a film egy ötnapos hétvégén gyarapíthatja a nyitóheti számait.) Az "elolvasom" után megtudhatod azt, ami eddig tudható a folytatásról.

Bár a Trekkie-k és Trekkerek egyaránt bíztak abban, hogy a tavalyi év legjobb blockbusterének folytatását már 2011-ben feltálalják, a Paramount tegnapi bejelentése nyomán Kirk és Psock univerzumtágító kalandjaira még jó két és fél évet, egészen pontosan 2012. június 29-ig kell várnunk. (Zárójelben jegyzem meg, hogy ez egy nagyon erős hétvége a következő heti függetlenség napja miatt, ahol a film egy ötnapos hétvégén gyarapíthatja a nyitóheti számait.)

Az új résszel kapcsolatban meglehetősen sok a ködösítés (hát persze, hisz Abrams országban járunk); egyelőre annyi biztos, hogy az első rész szkripterei, Orci és Kurtzman mellé Damon Lindelof is beszáll, aki az első filmnél csak producerként (és szkriptdoktorként) sertepertélt, egyébként főállásban a LOST szálait szokta kavargatni. A pletykák szerint a folytatás főgonosza Khan lesz (ő amolyan Darth Vader szerű figura a franchise-ban, csak kevesebb műanyaggal és több tupírral), sőt minden lében kanál informátorok szerint Khant egy bizonyos Nestor Carbonell játszhat majd, akit a LOST-ban nem járatosak A THE DARK KNIGHT polgármestereként ismerhetnek. Lindelof még annyit elárult a második résszel kapcsolatban, hogy ha az időutazásosra nem is, de idősíkos mindfuckra mindenképp számíthatunk, azaz a film az események közepével kezdődik (a'la MISSION: IMPOSSIBLE III), hogy aztán egyszerre utalgasson előre is meg hátra is.

De mint említettem, a bemutató dátumán kívül még semmi sem biztos: sem Khan, sem Carbonell, de még az sem, hogy Abrams rendezné a folytatást.

Címkék

star trek sci sequel adventure jj abrams filmhir

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr804537508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14454 2010.01.09. 12:46:53

Hú... na az soká lesz. De talán egy héten lesz a premiere az új Batmannel:-D

Ismeretlen_113960 2010.01.09. 14:11:54

Meg a Wolverine-nel meg a Zöld Lámpással. :) Lindelofnak és Carbonellnek örülök! Elírtad Spockot Psocknak.

Ismeretlen_63220 2010.01.09. 14:56:48

Nahát, két dologban is előbbre jársz Bigyó Felügyelőnél: 1. Tudod, mint jelent az, hogy trekkie. 2. Tudod, hogy kell leírni. (Csak jelzem, hogy ne szóljon neki senki, mert én megtettem, és kitiltott emiatt :)

Ismeretlen_1068 2010.01.09. 15:08:06

lehet, hogy tudom, hogy kell írni, de hogy mi a különbség a két kaszt között, arról fogalmam sincs. vki? :)

Ismeretlen_83946 2010.01.09. 15:09:18

Ezekkel az írókkal inkább ne is jöjjön...

Ismeretlen_1068 2010.01.09. 15:10:14

duli-fuli. amúgy gyanítom csak névrokonok a TF1-2 íróival. :)

Ismeretlen_63220 2010.01.09. 15:24:08

4: Ha jól látom, egyik Nemzeti Front Judeáért, a másik Judeai Nemzeti Front :) http://en.wikipedia.org/wiki/Trekker#Trekkie_vs._Trekker

Ismeretlen_14454 2010.01.09. 15:34:06

Nem, nem névrokonok, az a helyzet:-D De normális rendezővel igenis csinálhatnak jó filmet - úgy mint J.J. Abrams. Szar rendezővel, akinek elmebeteg elképzelései vannak egy filmről, azzal hiába csinálsz jó forgatókönyvet, nem mész semmire - lásd Michael Bay. Szóval én bizakodó vagyok, főleg, hogy Damon Lindelof is becsatlakozott, a nagy Lostos.

Ismeretlen_83946 2010.01.09. 15:36:55

Az első rész éppen annyira buta mint a TS. Itt Abrams az aki megmentette a filmet.

Ismeretlen_1068 2010.01.09. 16:15:24

orci és kurtzman a TF2 kapcsán nem egyszer hangoztatta, hogy ez meg az nem az ő ötletük volt. ez azt jelenti, hogy bay baszta el.

Ismeretlen_83946 2010.01.09. 16:41:04

A TS az TF akart lenni. AE: Én meg nem hiszek nekik. Kamu az egész. Mivel a ST is éppen annyira "gagyi" mint a TF. Ne mond, hogy nem ők írták a "Chekovot nem érti meg a számítógép jelenetet". Aki valaha is látott ST-t az ott fogta a fejét, hogy mekkora hülyeség, még ha jó poén is.

Ismeretlen_1068 2010.01.09. 18:36:04

11: erről kérdezd batboy-t vagy zizet, akik óriási ST-fanok, de még az egészségesen innen, szóval szeretik és ismerik az univerzumot, de azért annyira halálosan nem veszik komolyan, hogy teszem azt, teóriákat gyártsanak arra, hogy william shatner mit bámul ott fenn a távolban, mikor állítólag épp színészkedik. :)

Ismeretlen_83946 2010.01.09. 20:10:03

12: Nekem pont azért tetszik az ST mert szinte minden meg van magyarázva, minden egymásra épül. De ilyen ebben a filmben szinte nincs is. Hiába utalgatnak, ha közben más dolgokkal az egészet szétbarmolják. Komolyan, minek néztem meg az összes ST epizódot és filmet, ha ezek 90%-t úgy fogják venni a továbbiakban, hogy nem történt meg (azaz minden új ST cucc az új univerzumban fog játszódni)?

Ismeretlen_14471 2010.01.09. 21:46:37

@ilovebubbles: a Star Trek Online a régi univerzumot viszi tovább. Ja, és az univerzumok közti fal a Star Trekben nem túl kemény, elég egy szivárgó hajtómű egy kompon és máris ide-oda ugrálnak emberek (klingonok...) és hajók :-) És akkor még a hibás transzportereket nem is vettük figyelembe...

Ismeretlen_83946 2010.01.09. 22:22:01

14: Az nem játszódhat az "újban", mert nincs hozzá megfelelő háttér. Tudom, nekem pl. nagyon tetszett az ENT utolsó részében az őrült Riker, aki nem akart vissza térni a saját világába. De tök8, ha lesz is új sorozat az valószínűleg nem a régi idő szerint fog menni, pedig... mind1.

Ismeretlen_1068 2010.01.10. 00:46:03

13: azért, hogy az összes remake-kel meg reboottal ellentétben most valami újdonságot láss.

Ismeretlen_104405 2010.01.10. 01:20:11

"minek néztem meg az összes ST epizódot és filmet, ha ezek 90%-t úgy fogják venni a továbbiakban, hogy nem történt meg" Alapvetően nekem is ez a bajom az új filmmel (amellett, hogy a Lost egy időre megutáltatta velem az időutazást :-)) - cameroni lustaságnak tartom azt, hogy egy alternatív idősíkkal harcolták ki maguknak a szabad kezet a további filmek történetének alakításához. Szerintem simán lehettek volna fiatalosak és akciódúsak az eredeti univerzumban is. (Vagy ha nem, akkor akár alkothattak volna új legénységet is, mondjuk száz évvel a Voyager után, de persze akkor nem alapozhattak volna az OS népszerűségére.) Ehelyett egy egész filmet elpazaroltak arra, hogy egy érdektelen papírmasé főgonosz, egy óriásfúró, néhány fekete lyuk, és egy transformersi izgalmakkal *horkol* bíró végső összecsapás segítségével beleverjék mindenki fejébe, hogy "ez egy új Star Trek, ne is várd el tőlünk, hogy hűek maradjuk a maradék ötezer epizódhoz". Szerencse, hogy közben maradt egy kevés energiájuk a karakterépítésre is. :-) Amúgy egy második-harmadik filmben érdekes lenne egy "mi lett volna, ha" sztori, ahogy a sorozatok is kijátszották párszor ezt a kártyát, de nem tetszik, hogy erre alapozzák a teljes új irányvonalat. Pozitívumok: a színészek nagyszerűek egytől-egyig, a humor kiváló, egyes karaktercentrikus/keresztbe-kasul beszólogatós jeleneteit pedig ezerszer is újra tudnám nézni (+ csillagos ötös az Alias-utalásért :-))... De miért, miért, miért a Transformerses fickók írták a forgatókönyvet? Mindenesetre kíváncsian várom a második részt, hisz a karaktereket megszerettem, az alternatív világra váltás meg már megtörtént, lássuk hát, mi sül ki ebből. Remélem, hogy a készítők nolani utat fogják követni, és messzi ívből elkerüli őket a Verbinski-Wachowski-Ratner kór. :-)

Ismeretlen_104405 2010.01.10. 01:31:24

17 Bár ha jobban belegondolok, ha nem untam volna magam halálra a történeten (tudom, egyéni szoc probléma :-P), akkor könnyebben bevette volna a gyomrom az egész új Spock-új Kirk-nincs Vulcan vonalat.

Ismeretlen_1068 2010.01.10. 08:15:24

ebben azért egyetértek: nero lehetett volna combosabb is. kár, hogy egy csomó jelenete vágópadlóra került. :\

Action 2010.01.10. 10:29:19

Én nem vagyok ST-fan, a mozifilmeket láttam, abból se tetszett mind, de ez a tavalyi rész meglepően jó volt (meg is vettem). TF-es fickók télleg nem nagy számok, gondolom, a 2. részre azért ültettek melléjük vkit, nehogy elkúrják. Engem nem zavar az alternatív sík, szerintem nem ignorálja a régi filmeket/sorozatokat. Az már más kérdés, hogy a tavalyi Star Trek inkább Star Wars :) De annak meg jobb, mint az előtrilógia volt :)

Ismeretlen_104405 2010.01.10. 12:27:42

19 "kár, hogy egy csomó jelenete vágópadlóra került" Igen, túl sok jó jelenetet vágtak ki a filmből. A moziban azt sem értettem, miért kérték fel Winona Rydert, ha mindössze másfél jelenetben szerepelt, és így a Spock család lelkizését se tudtam átérezni. A DVD extráinak megtekintése után már kerekebb volt a kép.

Balee 2010.01.10. 18:40:38

Most kövezzetek meg, de nekem tetszett az új film. Szerintem nem kell felróni a készítőknek, hogy teljesen új irányt választottak. Készült kismillió tv és mozifilm a Trekből, de nem volt nagy sikerük. Lépni kellett valamerre. Ne várjuk el hogy egy kiszuperált villanyborotvához beszélő 70-ess évekbeli figura monológja a kvantumpolarizációsűrelőretologatósugárhajtómű felépítéséről lekösse több millió ember figyelmét a mozikban. Én nem bántanám Nérót. Azért Kirk még eléggé ifista a filmben, nem lehet egyből egy übervadállat főgonosszal összeereszteni és elvárni, hogy legyakja egy óra alatt.

Ismeretlen_104405 2010.01.10. 19:46:41

22 A nézők kilencven százaléka imádta a filmet, senki sem fog megkövezni. :-) Mindazzal, amit leírtál, egyetértek: nekem maradéktalanul bejön a pörgős, ifjoncokkal teli akció-szex-egysorosok stílus (tíz éve vártam valami hasonlóra), csak azt kifogásolom, hogy Abramsék szerint mindez nem fért volna bele az eredeti idővonal világába. Szerintem meg igen, összejöhetett volna. Nero: ó, azzal semmi gond, hogy lvl99 pálya végi boss helyett csak egy lvl27-es akarta kinyírni a világot, viszont hogy eredetiség, karizma, komolyan vehetőség, személyiség (estébé) terén kicsit szűkölködött a karakter. Quaritch, Nero, Agamemnón és Darth Maul sablongonoszok, Gollam, Joker, (és ha már Abrams és kompániája) Benjamin Linus és Arvin Sloane pedig összetettek. Tudom, utólag készült róla egy képregény. Talán mert a készítők is érezték, hogy a jujj, elvesztettem az asszonyt, meg az utálom Spockot motivációkat egy könnyű tavaszi szellő is cafatokra szaggatná. :-)

Ismeretlen_83946 2010.01.10. 21:08:30

22: Vissza megy az időben és nemhogy megakadályozná a Romulus pusztulását, még azokat akarja megölni akik a jövőben megmenthetik (vagyis részben sikerül)! Nem logikátlanság? Nem hülyeség? 21: Te szerintem még egy ST-t se láttál ha ezt mondod. Nem volt siker? Ezért készült több mint 700 tv-s epizód? Ez a technobabla megadta a történésekhez a megfelelő körítést. Nem volt hiányérzeted mert kaptál egy egész világot. Nézd meg a Deep Space 9-t. A maga módján (világában) igazi dráma!

Ziz 2010.01.11. 16:29:22

11. william shatner nem bámul semmit távol a sarokban, csak szorítja a ruha. Amúgy valóban az egészségesen innen vagyok ST fun, de azért nem használom az Enterprise sörnyitómat, nehogy megkarcolódjon...

Ismeretlen_1068 2010.01.11. 17:20:41

25: :))) az én személyes tippem az lett volna, hogy ilyenkor egy szivárványon végigvágtázó unikornist vizslat.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása