aeon flux

ready for the action now, danger boy?

az év legjobb filmje megjelent dvd-n Zalaba_Ferenc
2009. december 13. 10:11:14

Kategória: 4 komment

Egészen pontosan a tavalyi év legjobbja, habár ha idén láttam volna először, akkor valószínűleg most is az élen végezne (Meryl Streep új filmje ide vagy oda). Sajnos a hazai közönséget jobbára hidegen hagyta a februárban bemutatott film (2.000 néző Budapesten), valószínűleg névtelen főszereplője (Richard Jenkins azért nem egy húzónév, bár nem értem, miért :), univerzálisan tálalt, de azért nálunk mégis csak idegen, jobban mondva "necces" témája (illegális bevándorlók) miatt, vagy csak azért, mert amerikai "művész"-film, ami errefelé meglehetősen pejoratív előítéletet élvez. Summa summarum, a DVD kint van a piacon: ha eddig lemaradtál róla, akkor most pótolhatod és egy gyönyörű felnőttmese élményével leszel gazdagabb.

Címkék

zene oscar independent drama romance richard jenkins cornerfilm dvd release

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr914537396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_1068 2009.12.13. 10:12:01

(és a borító is ász, pedig eleinte ellene szavaztam.)

Ismeretlen_85627 2009.12.13. 10:36:49

én pedig a cím után már kezdtem félni, hogy megint a Let the right one inről lesz szó... :)

und 2009.12.13. 14:00:17

Ez a borító hihetetlenül gagyi, ennek alapján biztos, hogy nem nézném meg. Amúgy nem rossz film.

n4nom4n · http://seygirfnuarb.deviantart.com/ 2009.12.13. 15:01:35

tényleg jó film jó ,hogy itt olvastam róla ,mert lehet kimaradt volna nekem.. szóval köszönet érte !

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása