aeon flux

ready for the action now, danger boy?

bludust Zalaba_Ferenc
2009. november 25. 00:52:22

Kategória: 4 komment

Jó hangosan imádkozhattam, hisz úgy tűnik, valaki meghallotta. Albionba februárban érkezik az utóbbi évek legkellemesebb fantasyje, hozzánk..? No, ezt még kiderítem.

Címkék

fantasy robert de niro michelle pfeiffer bd release paramount bd bd borito

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr394537316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_112472 2009.11.25. 09:23:50

Nagyon megszerettem ezt a filmet. Bevallom először warez verziót láttam, de egy hét múlva elcibáltam a tesómékat a moziba és megnéztük. (Nekik is nagyon bejött.) Annak ellenére hogy anyagilag nem volt valami sikeres, (sőt... mondjuk ki: bukás volt) szerintem 9/10-es film.

Argento 2009.11.25. 20:16:19

Végre a BD tábor kipipálhatja ennek a nagyon régóta várt és eddig "only for HD-DVD" fantasynek a bekékülését. A Universal kissé elmulasztotta a portolást,de most végre jön.Már azt hittem sosem adják ki. :) Nagyon hangulatos kis fantasy,már kismilliószor megnéztem HD-n és még most sem untam meg. Még lehet ,hogy ezt én is megveszem kéken (is).

Ismeretlen_1068 2009.11.25. 23:37:46

2: akarod mondani: paramount. :)

Argento 2009.11.26. 13:49:46

Így van. A Paramount.Csak pillanatnyi szóbotlás volt.Annyi cég van. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása