aeon flux

ready for the action now, danger boy?

nem lesz oldboy remake Zalaba_Ferenc
2009. november 10. 10:12:46

Kategória: 8 komment

Sokak számára megkönnyebbülést hozok eme hírrel: a Dreamworks és az Old Boy mangák kiadója hosszas tárgyalásokat követően sem tudott megegyezni, minek eredményeként az amerikai stúdió kiszállt a bizniszből. Ez azt jelenti, hogy nem lesz Spielberg rendezte Oldboy Will Smith főszereplésével - és ha nekik sem sikerült tető alá hozni ezt a projectet, akkor nem tudom, kinek menne. Én magam kíváncsi lettem volna erre a filmre, annál is inkább, mert a produceri nyilatkozatok szerint inkább a képregényre fókuszált volna és nem a filmre, magyarán valószínűleg nem kellett volna összevetnünk Smith és Choi polipevő sebességét.

Címkék

remake will smith spielberg oldboy chan wook park

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr924537269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114132 2009.11.10. 12:49:19

Hurrá!

pimp 2009.11.10. 13:50:19

sohasem értettem azokat, akiknek probléma, ha csinálnak egy - valószínűleg szarabb - remaket. miért zavaró, ha pl egy "gourmet" dél-koreai filmet mások is megismernek? miben rontja el az élményt ha Dae-su-t most egy tehetségtelen amerikai játssza el? nem mindegy? felőlem michael bay is megcsinálhatja az oldboyt (Shia LaBeouf-val a főszerepben:D), ettől nem fogok másként tekinteni az egyik kedvenc filmemre. szal ennyit a nagy hurrákról

Ismeretlen_84013 2009.11.10. 18:01:28

Az Oldboy a kedvenc filmem, ennek ellenére mégis kíváncsi lettem volna Spielberg verziójára (Ernesto M. Foronda & Fabian Marquez taco-evősére annyira nem). Will Smith pedig jó színész, ez végre egy igazi kihívásokkal teli szerep lehetett volna neki, de sebaj. A Lady Vengeance remake viszont még mindig sínen van, Charlize Theron bosszúzhat majd egy nagyot. Ha már Park Chan-wook, akkor a Thirst is megvolt végre, de sajnos eddig ez a leggyengébb filmje a mesternek, bár még egy párszor így is újra fogom nézni.

Ismeretlen_1068 2009.11.10. 18:04:02

3: ebből jöhet egy írás szerintem, ha van hozzá kedved. egyelőre sajna egyetlen magyar forgalmazó sem lát benne fantáziát, szóval "freeware". :(

Ismeretlen_29159 2009.11.10. 19:06:02

Kár, megnéztem volna. Igaz nem vagyok akkora Oldboy fan, mint Brumi, de talán megközelítem :)

Ismeretlen_84013 2009.11.10. 20:37:18

4. Nem baj, majd jövőre jöhet a Titanicon a Mother-rel egyetemben. Tervezek róla egy írást, de egyelőre még nem térek magamhoz a sokktól, újra is kell néznem gyorsan...

Dilibogyo 2009.11.10. 22:59:17

Én olvastam a mangát, láttam a filmet, és ... őrülten kíváncsi lettem volna a manga filmváltozatára. :) Merthogy totál más a katarzis a képregényben és a filmben is ... mindenkinek ajánlani tudom, kb. a History of violence képregény és film párhuzamához hasonló.

Ismeretlen_37621 2009.11.15. 12:13:45

szerintem jó volt a Thirst... Oldboy remake pedig már készült bollywoodban :) Zinda

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása