aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: the road (2009) Zalaba_Ferenc
2009. október 30. 22:03:31

Kategória: 8 komment

Kezdeném a jó hírrel: a filmet John "THE PROPOSITION" Hillcoat rendezi Cormac "NO COUNTRY FOR OLD MEN" McCarthy regényéből. A Pulitzer-díjas regény egy posztapokaliptikus világban játszódik, melyben minden vagy halott vagy haldoklik. Szóval a moziból kifelé ment pisztolyt fognak osztogatni. És ez volna a jó hír. A rossz hír az, hogy rég láttam ilyen hazug és rossz trailert, mint ez...

Címkék

trailer charlize theron drama viggo mortensen disaster movie cormac mccarthy

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr234537237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_41270 2009.10.31. 00:32:59

"hazug" gondolsz arra, hogy azt sulykolja, hogy didaktikus apa-fiú kapcsolatról szóló film, közben pedig a képek alapján itt poszt-akoliptikus, ott badass mozinak látszik?

Gonzo 2009.10.31. 01:05:54

Book of Eli. kell a világnak ennyi menetelő csöves? a hazugot én se értem. a trailer hazudik, hogy jó a film, mozgalmas, stb-stb-stb ergo nézd meg. minden trailer hazudik. roger corman ebből élt egy évtizedig piszkosul jól.

Ismeretlen_1068 2009.10.31. 06:53:42

nem a mozgalommal van a bajom, hanem azzal a szerencsétlenül odamázolt epikus faszkolódással, amit a végére mázoltak.

kekec 2009.10.31. 09:47:40

Amennyiben egy trailernek az a dolga, hogy felkeltse az érdeklődést a film iránt, akkor szerintem ez nem rossz trailer, mert az én érdeklődésemet bizony felkeltette!

Ismeretlen_138669 2009.10.31. 14:05:52

én pont így jártam anno a hóhatár c filmmel. trailere felkeltette a figyelmem, mert jó mozgalmas volt, stb. de mikor moziban megnéztem(vis szenvedtem) elhültem, h bakker. az előzetesben volt az összes jó jelenet.

Ismeretlen_1068 2009.10.31. 14:09:51

kekec: ne vedd magadra, kérlek, de nekem ezzel az előzetessel az a bajom, hogy valószínűleg nem azoknak az embereknek a figyelmét kelti fel, akiknek kellene. de igazatok van, bizonyos szinten az összes trailer hazudik.

Lackó 2009.10.31. 17:09:12

jesszus vazzeg, ez a zene. a legnagyobb mellélövés a trélerek történelmében.

batboy 2009.11.02. 11:08:34

gyönyörű a színpaletta! behalok! a tréler vége felé szüttyögő zene Oscarra tolná a filmet - hozzáteszem elég szarul. de a sztori ismeretében egy akciósra vágott-zenézett tréler ugyanennyire lenne hamis.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása