aeon flux

ready for the action now, danger boy?

pillants bele a dobozba Zalaba_Ferenc
2009. október 29. 09:37:07

Kategória: 14 komment

Már azt hinnéd, hogy a SOUTHLAND TALES melléfogása után Richard Kelly kommerciálisabb vizekre evezett, de az első, dühös kritikák és a következő klip alapján is úgy tűnik, hogy a THE BOX igazi mindfuck lesz.

Címkék

thriller cameron diaz richard kelly james marsden filmklip

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr754537231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

w 2009.10.29. 11:10:12

A Southland Tales életem első, és eddig egyetlen filmje, amit harmadik nekifutásra sem tudtam egy óránál tovább nézni. Pontozhatalan.

Deadly 2009.10.29. 12:46:39

pedig a Southland Tales kialakul a végére és értelmezhető film lesz (már amennyire. majdnem azt írtam, hogy értelmes...). és ha lusta az ember elolvasni a képregényeket, vagy csak utána akar járni, hogy miről is volt szó igazából, akkor az imdb FAQja elég jól leírja, hogy amit láttál SPOILER az a Biblia átértelmezése és modern korba helyezése. SPOILER remélem a Box is hasonló lesz, bár én nem merem megnézni a fenti videót, de bízunk Kellyben. hátha. :)

Ismeretlen_1068 2009.10.29. 12:49:08

én úgy vagyok vele, hogy ha leülök egy film elé, akkor egy filmet akarok látni, nem pedig valami használati útmutatót a képregényekhez. és fordítva.

pimp 2009.10.29. 13:15:49

a film alapproblémája azért nem újdonság (ez persze nem von le semmit a értékéből). balzac a goriot apóban veti fel az ötletet: "mit tenne olyan esetben, ha gazdaggá lehetne, oly módon, hogy puszta akaratával megölne Kínában egy vén mandarint, anélkül, hogy Párizsból ki kellene mozdulnia" (kis google-val még az is megvan, h ez eredetileg Rousseau gondolata volt). sztem érdekes a kérdés, meglátjuk mit hoz ki belőle a film

Deadly 2009.10.29. 14:26:27

Southland: szerintem nem volt baj a film élvezhetőségével a képregények ismerete nélkül, de a FAQ sokat tett hozzá, hogy értsem miért is volt ez többé-kevésbé logikus. persze nem egy könnyed délutáni film, ami leköt, mert szórakoztat, hanem elvárja, hogy odafigyelj és másodszori emgnézésre már a részleteket is lásd. nálam Kelly tud úgy játszani a jelenekkel, hogy bármennyire is össze-vissza, de végig érdekel, hogy mi lesz a vége és nem zavar, ha nem lesz semmi. de kb csak felé van meg ez a bizalmam. mégtöbb off, a Nines volt még mindfuck. azt vki?

Ismeretlen_1068 2009.10.29. 15:40:28

pimp: a film alapjául egy richard mathseon-sztori szolgál, ezek szerint ő sem az ujjából szopta. :)

Ismeretlen_29159 2009.10.29. 16:16:39

A Southland Tales szerintem egy frankó kemányvonalas mindfuck film volt, én élveztem, bár még csak egyszer láttam, szóval nem teljesen tiszta :) Nines még ütősebb volt, de szerintem azért a Southlandnél kevésbé mindfuck. Remélem, hogy ez is ütős lesz! Épp tegnap néztem meg az S. Darko-t, hát borzalom, jó lesz hogy hamarosan kezelni tudom egy Kelly-filmmel :)

Ismeretlen_62806 2009.10.29. 16:45:39

ae: ha jól emlékszem, a képregényekben elmesélt kiegészítés eredetileg benne volt a southland talesben (ami egy iszonyú jó film), csak a cannes-i katasztrófa után rövidítették meg. de egyébként a képregények nélkül is maradéktalanul élvezhető, csak nem érthető - önmagában inkább tűnik expresszionistának, mint szimbolistának (kis utánaolvasással meg fordítva).

Ismeretlen_62806 2009.10.29. 16:46:42

Nines: szerintem egy álművészieskedő öncélú faszság volt, igyekszem elfelejteni.

Ismeretlen_62806 2009.10.29. 16:48:53

"de szerintem azért a Southlandnél kevésbé mindfuck." - ez meg a másik gond, az első fele szándékosan totál inkoherens, a második meg fájdalmasan didaktikus, a végén fél órán keresztül próbálják megmagyarázni önmagukat (és még így sem sikerül teljesen).

süti 2009.10.29. 17:27:22

az jelent valamit, ha én már ezt az előzetest sem tudtam végignézni? :)

Ismeretlen_62806 2009.10.29. 17:31:37

igen: azt, hogy ezt a filmet mi szeretni fogjuk :)

q 2009.10.29. 17:54:37

Szerintem úgy érti, hogy nagyon lassú a net, és megunta...

Ismeretlen_76970 2009.10.29. 20:11:50

daesu már takarított, de valóban, a Southland Tales egészen kiváló és egyedi mozi, aminek egyetlen tragédiája, hogy az átlagnál jóval több neuront mozgat, és hát mit kezdjen az egyszeri júzerrel, ha már a fordító is full ködben Káosz Birodalmának bírja elnevezni a szerencsétlent. The box: remélem Kelly nem puhult, és ismét kifütyülik a műértő népek. Garancia a minőségre.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása