aeon flux

ready for the action now, danger boy?

ötvös csöpi végleg elhajózott Zalaba_Ferenc
2009. szeptember 25. 15:11:08

Kategória: 3 komment

Bujtor István
1942 - 2009

Címkék

magyarfilm halottaink

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr334537112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114132 2009.09.25. 15:52:25

Na, ez most letaglózott. Pedig már kezdek jó hírek jönni felőle. Azért a magyar egészségügy megint leszerepelt. Béke poraira!

fanncy · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/bolti-elado-tanfolyam.php 2009.09.25. 16:27:53

Én még egy borzalmas napilapban azt olvastam, hogy Pestre hozták és lábadozik..... Ez hogy történhetett????????

Komplikato 2009.09.28. 13:52:54

Nyugodjék békében! Csak engem zavar, hogy mindenhol Ötvös Csöpiként jelenik meg? Én is Ö.Csöpi filmeken "nőttem fel", de azért sok más maradandó(bb) alkotás részese is volt. Én imádtam a Sándor Mátyásban is például ... Sajnálatos módon kezd kihalni már egy újabb generáció a hazai színészekből, lassan már csak az olcsó, kertévék álltal "kitenyésztett" zéró tehetség marad a filmekhez hátra, aki meg tényleges színész, az mind valami eldugott szinházban produkál majd. :(

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása