aeon flux

ready for the action now, danger boy?

moziünnep 2009 Zalaba_Ferenc
2009. szeptember 14. 18:48:13

Kategória: 18 komment

Immár hatodik alkalommal, idén is lesz Moziünnep, mikor is Magyarország legtöbb mozija tárt kapukkal várja mindazokat, akik úgy gondolják, a mozi a nehéz időket is megédesíti. 2009-ben szeptember 17-20. között, négy napon át, több mint 200 hagyományos mozifilm pereg majd kedvezményes, ünnepi jegyáron, max. 550 Ft-ért ( a 3D és Imax filmekre nem vonatkozik ez az ár), melyek közül idén is lesz számos premier előtti alkotás és magyar film is.




Immár hatodik alkalommal, idén is lesz Moziünnep, mikor is Magyarország legtöbb mozija tárt kapukkal várja mindazokat, akik úgy gondolják, a mozi a nehéz időket is megédesíti. 2009-ben szeptember 17-20. között, négy napon át, több mint 200 hagyományos mozifilm pereg majd kedvezményes, ünnepi jegyáron, max. 550 Ft-ért ( a 3D és Imax filmekre nem vonatkozik ez az ár), melyek közül idén is lesz számos premier előtti alkotás és magyar film is.

A Moziünnep nagyszerű alkalom az év közben elmulasztott filmek bepótolására, valamint a kedvencek újranézésére, a premier előtti vetítések segítségével pedig az igazi fanatikusok kivételes helyzetben érezhetik magukat az egyszeri mozinézőhöz képest.

Aki eddig még nem élte át a 3D-s filmek által nyújtott fantasztikus(an drága) élményt, annak is érdemes kipróbálni a mozizás új dimenzióját, amit a Jégkorszak 3. - A dínók hajnala, a G-Force - Rágcsávók vagy a Véres Valentin 3D nyújt. Erre a célra ajánlom a Corvin mozit, ugyanis az említett filmeket 500/600 forintért meg lehet tekinteni, míg a Cinema City- és a Palace Cinemas mozikban ezt 900 forint alatt nem lehet megúszni. A végső állomás 3D-re türelmesen váróknak viszont van egy rossz hírem, a halál legújabb "kalandja" csak teljes áron tekinthető meg.

Örülnék annak, ha a 4 napon keresztül tartó mozimaraton teltházas vetítéseit követően végre rájönnének a nagyokosok, hogy a hazai piacon csak egyetlenegy dologgal lehetne visszacsábítani az embereket a moziba: a mérsékelt jegyárakkal. Ha a teljes árú jegyek ismét alulról közelítenék az 1000 forintos lélektani határt, a kedvezményes jegyek pedig alig lépnék túl az 500 forintot, akkor biztos vagyok benne, hogy több, mint kétszer annyian választanák a szélesvásznas élményt egyéb más alternatívák helyett és hosszútávon mindenki jól járna (több mozilátogató -> nagyobb bevétel a büfékben). De hagyjuk is az álmodozást, inkább tanulmányozzátok a hivatalos honlapot és nézzetek meg minél több filmet a 4 nap alatt, én is így teszek.

 

Címkék

hollywood eurocinema 3d cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr424537090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_9654 2009.09.14. 21:49:12

én most lestem rá, hogy mit érdemes megnézni itt, fehérváron: harmadszor a inglourious basterdset. :) esetleg még a final destination 3-at.

Ismeretlen_84013 2009.09.14. 23:03:21

Inglourious Basterds újrázás nekem is befigyel a Slumdog Millionaire-rel egyetemben, valamiért ezeket jobban várom, mint a még nem látott filmeket. :)

süti 2009.09.14. 23:04:49

nah, akkor a héten kihagyjuk a mozizást...

Ismeretlen_29159 2009.09.15. 00:48:34

Sajna nem tudok menni idén. Általában 7-8 filmet szoktam megnézni, valaki menjen el helyettem plz, kösz :) (bár már öcsémet is megbíztam eme nemes feladattal)

Ismeretlen_104405 2009.09.15. 08:22:37

Hurrá, most bepótolom a Terminátort és a Másnaposokat.

dracoo 2009.09.15. 08:32:17

Dolgozni fogok. Végig. :) ... :(

Ismeretlen_1068 2009.09.15. 08:34:38

valamelyik nagyobb mozi helyében próbát tennék arra, amit brumi javasolt. lehetne az egyik margóra sodódott mozi (duna pláza *sniff*, eurocenter, lurdy...), ugyan a nézők számának megkétszereződése szerintem csak álom (a plázázók adott plázához kötődnek), de a büfés fogyasztás valszeg meghozná azt a pluszt, ami miatt komolyan el kellene gondolkodni a tartós jegyár-mérséklésen.

Ismeretlen_1068 2009.09.15. 08:36:35

ami pedig magát a moziünnepet érinti, tavaly eldöntöttem, hogy többé soha... http://aeonflux.freeblog.hu/archives/2008/09/27/kritika_the_strangers_2008/

"L" 2009.09.15. 08:46:02

Sajnos egyet kell értenem aeonnal, hogy a moziünnepre beszabadul boldog, boldogtalan, akiktől nem lehet nyugodtan mozizni. :( Egyszer ugyan biztos tiszteletem teszem, mivel hagytam magam rábeszélni a District 9-re. (ha sikerült a jóbarátnak jegyet venni ;)

Daemiaen 2009.09.15. 09:42:16

A Palace mozikban a 3D-s filmekre is 500 forintba kerül a jegy. Kivéve A végső állomást és a G-Force - Rágcsávókat.

Ismeretlen_82723 2009.09.15. 14:18:56

Magyarul a Jégkorszak 3 került annyiba. A District 9-re meg eszem ágában sincs vasárnap beülni. Majd 24-én délelőtt szép csendben, a Mammut kongó termében magamévá teszem.

Ismeretlen_1068 2009.09.15. 14:46:33

nem lenne jó, ha az úri közönség minden egyes rák feltűnésekor hangosan kacagna, nem beszélve a mókás dél-afrikai akcentusról? :)

Ismeretlen_82723 2009.09.15. 15:00:41

Kb. Emlékszem, az első évben olyan filmeket néztem meg a MoziÜnnepen, mint a több hónappal a premier előtt vetített Bajos csajok és Szüzet szüntess. Meglepő mód mindkettőt élveztem. Aztán a következő években egyre fukarabbak lettek forgalmazók és mozik, s arra is ráébredtem, hogy a MoziÜnnep az, amikor nekem inkább otthon kell maradnom.

Ismeretlen_84013 2009.09.15. 21:04:10

Nekem eddig semmi problémám nem volt egyik Moziünnepen sem, pedig ha tudok, akkor akár 10-15 filmet is megnézek. Ügyesen kell az időpontokat kiválasztani (vígjátékokat, animációs filmeket és a blockbustereket hétköznap délelőtt/kora délután a legjobb nézni, az alacsonyabb érdeklődésre számot tartó alkotásokat pedig nyugodtan meg lehet tekinteni délután/este vagy hétvégén). És érdemes a Westend helyett az Arénát, a Corvint, a Mom Parkot vagy a Mammutot választani, de az abszolút nyerő az Eurocenter-Lurdy-Duna Plaza hármas.

Ismeretlen_1068 2009.09.15. 21:19:23

lássuk csak, a duna plazában voltam kora délután. de igazából vonogatom a vállam, ezen a moziünnepen nem lesz olyan film, amiért érdemes lenne törnöm magam. az új almodóvart pedig megnézem akkor, amikor bárhol meg lehet.

Ismeretlen_84013 2009.09.15. 21:46:07

Az újranézéseken kívül (Basterds, Slumdog) olyanokat választottam, amiket direkt kihagytam a Moziünnep közelsége miatt (Potter, Pelham, G.I. Joe) vagy épp egy akciós jegyet érnek meg (Proposal, G-Force), esetleg premier előtt vetítik és még érdekel is (Pippa Lee, Ugly Truth). De nem volt könnyű dolgom, elég vérszegény az idei kínálat és amire igazán kíváncsi voltam, azokat már szinte mind letudtam.

Ismeretlen_1068 2009.09.15. 22:11:14

a PIPPA LEE tök jó, alan ball bírná.

porter 2009.09.19. 16:31:36

nézegettem itt a helyfoglalásokat szombat délutáni/esti filmekre balaton plázába.. recesszio mi? :) nem sajnálom én itt az embereket h "nincs pénz". különben is ha 500 körül lenne a jegy, kb. 3 hétig tartana a csoda, utána megint menne a sírás h túl drága. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása