aeon flux

ready for the action now, danger boy?

sziget 2009 - 2. nap zsé77
2009. augusztus 18. 18:16:27

Kategória: Szólj hozzá!

Nyilván a fél 5-ös The Ting Tingset jó lett volna meghallgatni, de korai pozicionálása miatt esélyem sem volt. Nem sírtam, mert jött a Bloc Party, amit a Silent Alarm névre hallgató albumuk megjelenésekor még istenítettem, majd a következő két lemez olyan gyengus lett, hogy végig sem voltam hajlandó hallgatni őket. Csak felnéztem az égre és úgy ordítottam: MIÉRT??

Nyilván a fél 5-ös The Ting Tingset jó lett volna meghallgatni, de korai pozicionálása miatt esélyem sem volt. Nem sírtam, mert jött a Bloc Party, amit a Silent Alarm névre hallgató albumuk megjelenésekor még istenítettem, majd a következő két lemez olyan gyengus lett, hogy végig sem voltam hajlandó hallgatni őket. Csak felnéztem az égre és úgy ordítottam: MIÉRT??

Kele Okerele karizmatikus frontember, és férfias! Ez utóbbi nagyon meglepett, mert évek óta hirdeti magáról, hogy homoszexuális. Fejben már össze is hoztam a Placebo lelkes új dobosával, kész is a Benetton reklám - felnőtteknek. A koncert tulajdonképpen rendben volt, jöttek a slágerek is, de engem mégis hiányérzet kínzott. Valami hiányzott, ami arra késztetett, hogy hagyjam ott a Nagyszínpadot és nézzem meg a Party sátrat, ahol AE ugrándozott 808 STATE-re. És milyen igazam volt!! Már maga a látvány sem volt semmi: pocakos, nagypapa korú, ősz szakállas emberek nyüzsögtek a színpadon, élő dob, klarinét és gitár, és egy elképesztő MC, aki leginkább futball hulligánnak tűnt, mert percenként köpött egy hegyeset, káromkodott, fütyült és minden szám végén elmondta milyen kib***** klassz a közönség: az a max 100 ember, aki ebben az időben véletlenül a helyszínre tévedt és abban a szerencsében részesült, hogy a Sziget egyik legjobb partiján vehetett részt.

Hatalmasat ugráltam, erre a szeánszra életem végéig emlékezni fogok. AE az első sorban bólogatott, mellette hardcore, 30-40 közötti izomrajongók, akik láthatóan csak azért jöttek ki a Szigetre, mert hajdani kedvenc csapatuk végre tiszteteletét tette Magyarországon. 15 év múlva ugyanígy fogok a korlátnál állni én is, amikor a 65 éves Robert Smith próbál valami hangot kicsikarni a torkán jubileumi ötödik visszatéréses koncertjén? Egy biztos: a tupír fésű még akkor is a legjobb barátja lesz a piros rúzs és a fekete cicanadrág mellett. Így egyen!

Fatboy Slim nem érdekelt. ez a fajta zene nem köt le, így inkább az A38 felé vettük az irányt, ahol Tricky koncertezett. Fura képződmény ez az ember: egyszerre visszataszító és vonzó. Sajnos a hangosítás eléggé elvitte a hangját, és, ha elég sötét hangulatban lettünk volna, talán végig is álltuk volna, de a fáradtság és a másnapi munka elvette a kedvünket. Azért annyit nem ért, hogy ott leheljük ki a lelkünket.

Címkék

koncert sziget fesztival beszamolo sziget 2009 zse fesztival 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr934537015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása