aeon flux

ready for the action now, danger boy?

az első hivatalos kép az avatarból Zalaba_Ferenc
2009. augusztus 15. 10:27:53

Kategória: 13 komment

A Comic Conos beszámolók szerint a lenti kép abból a jelenetből származik, melyben a főhős és a nézők először találkoznak a címszereplővel, azaz egy Na'vi lényt formáló testhüvellyel, melybe Jake Sully (Sam Worthington), a tolókocsihoz láncolt katona elméjét feltöltik, vagy valami ilyesmi. Teljesen érthető, ha a képtől (klikkre megnő) nem áll el a lélegzeted (a tartály és a benne lévő folyadék miatt nem is tűnik realisztikusnak a látvány), ugyanakkor kevesbb, mint öt napon belül mozgásban is láthatjuk majd: akkor jön ki ugyanis az első előzetes.

Címkék

avatar sci fi cameron sam worthington film kep

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr454537005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonzo 2009.08.15. 12:26:44

az ilyen stillek miatt utálom a greenscreen-t: annyira nem lehet, tudják bevilágosítani a cucc előtt álló egyént, hogy szinte vágni lehet a széleivel. nagyon gáz, hiteltelen. pedig már mióta van blue screen, és mégis milyen gagyi. ezért operatőri órán egyest kaptam volna. na mindegy.

Ismeretlen_1068 2009.08.15. 12:35:41

pedig ez a kép még semmi cameron mester vetített háttereihez képest. :)

Gonzo 2009.08.15. 12:46:32

igen. gondolom. hallottam, hogy 20-án lesz valami összvilági dzsembori, ahol mindenki egyszerre fog elélvezni az újkori mozizás első hullámától. én magam részéről tékában leszek (jó lesz nekem cormac mccarthy), így egész a premierig nem is látom a "mester" nagy művét és high-tech háttereit. azért továbbra is vigyázok azzal, hogy ettől a filmtől most akkor a világ megváltozik. ahogy a tegnapi prodigytől is csak azt szűrtem le, hogy jó PR-ral minden szar eladható, illetve matt részegen még egy ilyen kihangosított ipod-party is felér egy koncerttel.

DCJB 2009.08.15. 13:11:31

A Mammut I mozijában már kint van az első poszter, igaz kissé eldugott helyen. Nem lesz könnyű kibírni másfélnapon át, hogy ne nézzem meg az előzetest a 15 perces prezentáció előtt... Ae, tényleg feljössz a bemutatóra Siófokról vagy csak azzal is szórakoztál? :)

Ismeretlen_1068 2009.08.15. 13:48:55

ilyesmivel nem szórakozom, tényleg feljövök. :)

Jake 2009.08.15. 14:21:50

Gonzo: én nem vágom ezt a megvilágosodási módit, de olvastam a marketsaw oldalon, hogy S.W. előtt is van egy tartály, benne egy avatarral, tehát így L alakban van az egész. Így már logikus a bevilágítás nem?:)

Gonzo 2009.08.15. 15:34:23

egy képből nehéz átfogó képet kapni, de ennél kilóg a lóláb. engem zavar. legyek megkövült, de én a régi iskolát birom Storaróval, Gordon Willisszel és Kovács Lajossal. meg némi francia újhullámot. na az forradalmi volt a maga nemében. a dogma már idegesít, de lehet szépen is csinálni, lásd Együtt c. film, és amblokk a Bier fimlek. ma minden digitális és semmi nem tűnik valódinak, ami meg kurvára zavarja a szemem. mann meg elmehet a 'csába a digitális kamerájával.

Komplikato 2009.08.15. 17:44:26

Nem vagyok se bevilágítás, se CGI szakértő, de feltételezve, hogy nem kispályás megoldások vannak a filmben (Cameroon + ILM + Weta), nekem úgy tűnik ez két külön képkockából készülhetet. Az avtar a tartályban szépen tükröződik, míg a főhős sehol. Ennyire csak nem lehet gázos a CGI. Szóval fentartom, hogy van egy képkockánk a ratályról, ami elé ilyen rondán bevágták S.W.-t aki egy ilyen tartyált néz.

Komplikato 2009.08.15. 17:46:41

OFF: Elnézést, ennyire még életemben nem keveredtek a betük semmiben, amit le vagy beírtam.

Lord Picard 2009.08.15. 19:22:25

Szerintem Komplikato jól mondja, S.W. fejének hátsó részénél, nyakánál látni egy sötét kontúrt. Ez szerintem is két kép :) De az a megoldás is tetszik, h a másik oldalon is van tartály :)

vargatom 2009.08.16. 04:11:03

Világon semmi baj nincs a CG-vel a képen, leszámítva azt hogy tudjátok hogy ott van. Rinyagépek :)

Ismeretlen_1068 2009.08.16. 09:13:18

nekem a képről egy dolog jön le: caeronnak továbbra is a tengerkék a kedvenc színe. :) egyébként a szokásosnál erősebb kötözködést is a várakozás számlájára írom. de öt nap múlva ilyenkor már sokkal okosabbak leszünk. :)

Ody 2009.08.16. 19:46:44

Újabb Avatar kép! http://img37.imageshack.us/img3/9867/1250351137569.jpg

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása