aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: where the wild things are (2009) Zalaba_Ferenc
2009. augusztus 07. 07:21:11

Kategória: 5 komment

Hmm, némi bukásszagot érzek a levegőben (ne legyen igazam). Ezért a megszólalós, mutogatós trailerért már annyira nem dobogott a szívem, és felmerült bennem a kérdés: vajh a Pixar fénykorában mire menne a MUPPET SHOW?

Címkék

trailer spike jonze adaptation children movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr654536986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_62806 2009.08.07. 16:17:08

szerintem továbbra is lenyűgöző.

Ismeretlen_88360 2009.08.07. 16:38:07

talán pont azért lesz "sikeres", mert nem mindenki szereti a pixar filmeket. az nem kétséges, hogy sikeresek és minőséget képviselnek, de lehetséges, hogy egy idő után az emberek másra vágynak... mindenesetre, nekem nagyon tetszik - bár a wes anderson féle mr.fox-os hozzászólásom után ez talán nem túl meglepő dolog.

ricardo montelban 2009.08.07. 20:17:06

nem tudom, mit gondoljak, nem tudom. tegnap elütött egy autó, bicaj tropa, letört a fogam, fáj a térdem, faszi meg sem állt, most meg elbőgtem magam. nemtom, szertem fasza lesz.

süti 2009.08.08. 20:36:40

ugye nem kell megnéznem? ;)

Ismeretlen_84013 2009.08.09. 18:38:50

Én már az előző trailertől sem voltam elragadtatva, de ez alapján pedig még a maradék lelkesedésem is elillant, nem tetszik.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása