aeon flux

ready for the action now, danger boy?

the king of pop is dead Zalaba_Ferenc
2009. június 26. 07:41:33

Kategória: 9 komment

50 éves korában elhunyt Michael Jackson. Egy élete utolsó harmadában sokat bántott, sokszor megalázott és lesajnált popikon távozott. 13 Grammy-díjjal, 13 toplista-vezető dallal, 10 bestseller albummal (csak a Thrillerből 109 millió példány kelt el) a háta mögött ő volt a poptörténelem leghíresebb karaktere. Nem csupán a bulvársajtónak fog hiányozni.

Címkék

pop halottaink

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr564536837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Action 2009.06.26. 08:29:29

Elképesztő tehetség volt, kár érte. Nyugodjék békében :(

Ismeretlen_1068 2009.06.26. 08:31:39

mint életem sok más meghatározó részletével, jackóval is az orf1-en találkoztam először, ahol egy koradélutáni kulturális műsorban (a nevére nem emlékszem, de egy körbe-körbe forgó szem volt a logója) leadták a thrillert - természetesen megvágva, de még így is teljesen magával ragadó módon. rajongásom ki is tartott közel tíz évig, a black & white idejéig, onnantól kezdve inkább ellentmondásos érzelmekkel viszonyultam hozzá, de végsősoron nem tartottam sem pedofilnak, sem rasszistának, csupán egy elvarázsolt világba született és ott meg is ragadt gyermeknek. ebben az emlékben nyugodjék békében.

Ismeretlen_114132 2009.06.26. 08:32:40

Baromi tehetséges volt, bár sosem rajongtam különösebben érte, de azért voltak nagyon jó számai, amik nekem is tetszettek, és Moonwalker film is kellemes volt. A magánéletéről és a botrányairól inkább ne beszéljünk. Nyugodjon békében!

Ismeretlen_84013 2009.06.26. 09:53:20

Korunk legnagyobb popzenei legendája távozott tegnap, aki sajnos már egy ideje csak árnyéka volt fiatalkori önmagának, szerencsére tehetsége és munkássága mégis háttérbe szorítja a bulvársajtó szalagcímeit. Emlékeinkben örök gyermekként és a slágerlisták királyaként éljen tovább. Nyugodjék békében!

DCIJB 2009.06.26. 10:30:43

Először nem tudtam elhinni.... Nyugodjék békében.

Seraphin84 2009.06.26. 10:42:23

Túl váratlanul ért. Nehéz feldolgozni. Nem sokan hordhattak rövidre szabott sötét nadrágot és fekete lakkcipőt hosszú fehér zoknival, meg amúgy is annyira jellegzetes alak volt, neki volt talán a legtöbb imitátora. ...moonwalk... A Billie Jean meg minden idők legnagyszerűbb popdala.

Ismeretlen_112472 2009.06.26. 11:52:26

Én is alig hittem el reggel mikor megláttam a hírt. Még most is nehéz felfogni. (Tegnap épp a Thew Don't Really Care About Us meg a Scream dübörgött a Hifiben, erre tessék...) Először azt hittem hogy valami rossz tréfa az egész. Pedig az új albumát is nagyon vártam, igaz a londoni koncert az nem fért volna bele a keretbe. Nyugodjék békében.

Ismeretlen_53881 2009.06.26. 12:07:20

Nyugodjék békében. Az a durva, hogy az elmúlt 10-15 év ellenére is a legnagyobb ikon volt.

Ismeretlen_82723 2009.06.26. 13:47:05

Sajnos Michael Jackson halála kellett ahhoz, hogy nézhető/hallgatható legyen a magyar MTV és VIVA műsora (egész napos emlékezés a popkirály klipjeivel; "Thriller" teljes egészében). Nyugodjon békében, a zenéje meg úgyis megmarad.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása