aeon flux

ready for the action now, danger boy?

alien remake = prequel Zalaba_Ferenc
2009. május 30. 08:34:25

Kategória: 12 komment

A napokban szivárgott ki a hír, hogy Ridley Scott gótikus űrhorrorját, az ALIEN-t sem kerüli el a remake-mániát. Nos, a hír igaz: Tony Scott megerősítette. Tulajdonképpen öröm az ürömben, hogy az új film felett a Scott-testvérek bábáskodnak, ettől függetlenül legalább annyira vagyok szkeptikus, mint optimista. Az új film prequel lesz (Adventures of the Space Jockey?), a Fox finanszírozza (tudjátok, a stúdió a gusztustalan AVP-filmek mögött), s lesz némi kreatív beleszólásuk a dolgokba. A rendezői székben pedig Scotték játékfilmes szempontból tök ismeretlen protezsáltja, Carl Erik Rinsch ül majd. Oké, oké, Finchernek, Tarsemnek, sőt még magának, Ridley-nek is reklámfilmekkel, klipekkel kellett előbb bizonyítania, s ezek a Rinsch által rendezett promók nem is olyan rosszak:

Címkék

horror remake sci fi ridley scott aliens prequel

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr154536713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melllvar 2009.05.30. 08:57:06

Wow! nálunk a Saturn miért nem ilyen spotokkal nyomul? majdnem komolyan vettem most őket...

Ismeretlen_1068 2009.05.30. 09:02:20

mert a másikkal ellentétben ők hülyék.

Lord Picard 2009.05.30. 11:23:09

Egész jó a két reklám :) Bár a Saturnosnál szerintem a narráció nem túl jó. Elképzelem, ahogy a film közepén majd egy Heineken pattan ki az egyik áldozat gyomrából :D Fura, de teljes bizonyossággal csak a 4. Alien filmről mondhatom el, hogy láttam :)) Nem tudom, a többi hogy maradt ki, tévék nem igen adják és eleve tudnám, hogy nyílván vágottak, tékába nem járok, szerintem már nincs is itt. De azért igyekszek bepótolni az elmaradást :)

q 2009.05.30. 11:58:53

Nem készült negyedik Alien-film. Jeunet egyik részeges rémálmát véletlen sikerült letölteni az agyából, és ha már úgyis tárhelyet foglalt, gondolták, kiadják. Ez biztos, a Blikben olvastam.

Ismeretlen_1068 2009.05.30. 12:08:08

mr. szerint az ALIEN RESURRECTION egy komédia. mr. poénjain nem is szoktunk nevetni. :)

Lord Picard 2009.05.30. 13:16:29

Én csak azt láttam és tetszett :) Nem az miatt nem néztem meg a korábbi hármat vagy a két AvP-t (amivel úgy hallom nem is vesztettem semmit :D). És még a nagynevű Arany Málnára sem terjesztették fel még jelölés szintén sem a Feltámadást, szóval nem rossz film az (nálam az AM a rossz filmek fokmérője :D). Mondjuk az Event Horizon után én már alapból úgy fogom nézni ezeket a filmeket, hogy felkapcsolt villany, talán még valami nyugtató zenét is beteszek :D

Ismeretlen_104405 2009.05.30. 15:11:40

Készültek további Alien-filmek a második rész után? :-) Persze láttam a folytatásokat, amelyekben a csudálatos Sigourney Weaver a szintén nagyszerű Ellen Ripley bőrében végigszenvedett kétszer két órát, először a borzadály börtöntelepen, aztán egy elszabott kísérleti laborban. Nem rossz filmek ezek, többször végignéztem mindkettőt, de nem nőttek a szívemhez. A harmadik túl nyomasztónak és vontatottnak tartom, a negyedikben pedig a kelleténél több alien belet kapok a pofámba, a hibrid óriáscsecsemő okozta rémálmokról és étvágytalanságról nem is beszélve. :-) Ezért számomra a történet ott ér véget, hogy Ripley kicseszte a királynőt a zsilipen, Newt már nem álmodik rosszakat, Hicks keresztneve Dwayne, és Bishop még működik, adios.

Ismeretlen_1068 2009.05.30. 15:20:21

majd az egybetűs mindjárt meggyőz arról, miért a harmadik ALIEN a legjobb a sorozatban. nyílvánvaló deffektusai ellenére én azt még szeretem. de a negyedik... brrr.

clive 2009.05.30. 16:34:19

Mindegyik alien film jó. Mind a 4 részt egy nagyon jó és különleges képzelőerővel megáldott rendező készített, ezért más annyira mindegyik rész. A negyedik is jó. De abban értékelni kell a francia humort és azt, hogy ez egy Marc Caro, Jeunet film. Én akkor kezdtem megszeretni a negyedik részt, amikor megismerkedtem a Jenuet, Caro filmekkel és utána teljesen más szemszögből néztem a filmet.

süti 2009.06.01. 21:01:52

most akkor sequel vagy remake? vagy én nem értek valamit?

Ismeretlen_1068 2009.06.01. 22:41:58

inkább prequel. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása