aeon flux

ready for the action now, danger boy?

alien quadrilogy on blu-ray? Zalaba_Ferenc
2009. május 27. 17:19:10

Kategória: bd 13 komment

Ugyan Ridley Scott már korábban is pedzegette, hogy a BLADE RUNNER után egy másik korábbi filmjének HD-sítésére is ráfekszik, de még a bennfenetesek sem tudták eldönteni, hogy a GLADIATOR-ra vagy az ALIEN-re gondolt (bízzátok ide: mindkettőre), ugyanakkor az Empire 20. évfordulós számában már beígérte az ALIEN QUARILOGY karácsonyi BD-megjelenését, amit egy, most megjelent James Bond BD-ből kipottyant francia Foxos flyer meg is erősített.


A "prochainment" azt jelenti, "hamarosan".

Címkék

anniversary aliens pletykarovat bd release fox bd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr634536701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114132 2009.05.27. 17:45:32

Még jó hogy nem vettem meg DVD-n! XD

Dragonslayer 2009.05.27. 19:44:04

Az első komolyabb cím, amely elbizonytalanít a váltással kapcsolatban. Annak idején, mikor elkezdtem gyűjteni a DVD-ket, az Alien Legacy volt az akkori maroknyi kollekcióm ékköve, az első jelentősebb kiadvány, árban is, minőségben is. Még talán lejátszóm sem volt, így napokig-hetekig csak forgattam, nézegettem a dobozt, meg a lemezeket, olvasgattam a borítókat. Már most nosztalgiázom, pedig nem volt olyan régen. És most itt jön "ez". Én mondom, rohan az idő... :-)

goq 2009.05.27. 19:46:14

Én a Kapcsolat DVD-met nézegettem fél évig, mert nem volt lejátszóm hozzá :D Az Alien Trilogy-ból meg csak egy lemez maradt meg, ezért idővel a BD-s kiadás érdekel ^^

csurmee 2009.05.27. 20:37:14

Furcsa a post címe. Lehetett volna Alien Bludrilogy :)

mikice 2009.05.27. 20:59:13

Remélem azért, hogy a Blade Runner előbb bevánszorog hozzánk dvd-n, mint az Alien blu-n. A replikánsok négy évig dolgozgatnak, lassan lejár az idő. Amúgy nekem is a Kapcsolat volt a veri förszt korongom, lejátszó nélkül. Ráadásul német nyelvű kartonborítóval...

Ismeretlen_1068 2009.05.27. 22:13:14

dragon: miért, a LOTR-megjelenés az smafu?én már számolom a napokat. :) mikice: sajna, BLADE RUNNER-rel kapcsolatban semmi bíztatót nem tudok mondani. goq: a CONTACT-nak ritka szar képe van. nézd csak meg, ha nem hiszed. :)

Dragonslayer 2009.05.27. 23:29:09

AE: Dehogyis smafu (sőt ezeken kívül is volna még mit vennem), de ha jól tévedek, a LOTR-ok csak moziverziók lesznek, nem? Vagy rosszul tudom?

goq 2009.05.27. 23:59:27

Azt a filmet nem a pixelek miatt szeretem.

Ismeretlen_1068 2009.05.28. 00:01:13

"csak" a moziverziók. nagyon szeretem a trilógia bővített változatait, a moziváltozatok mellett ezek is megvannak dvd-n, de kissé túlértékeltnek tartom a felhajtást körülöttük. karácsonykor azok a filmek jönnek ki BD-n, melyekbe beleszerettünk, melyekre több alkalommal is rácsodálkoztunk a moziban, melyek tonnányi oscart nyertek. én ezeket várom.

Dragonslayer 2009.05.28. 00:08:32

AE: Igazad lehet Neked is, de jómagam, mióta van szerencsém ismerni a DC-okat, a moziváltozatokat baromi kevésnek érzem. Ez persze az én bajom. :-) Amúgy olvastam vhol, hogy PJ a bővített filmek BD-kiadását a The Hobbit moziba kerüléséhez szeretné igazítani, úgyhogy néhány év múlva jönnek azok is. Addigra talán a lemezárak is kedvezőbbek lesznek, s esetleg George Lucas is hajlandó lesz kiadni a "gyermekeit" BD-n. Ha ezek mind megvalósulnak, na, én akkor hagyom magam "megfertőzni" az új formátum által. :-)

Ismeretlen_1068 2009.05.28. 00:18:53

értékelem a kitartásod, de a THE HOBBIT-ra még legalább 3 évet várni kell, addig én hullámosra nézem a moziváltozatokat. :)

George1986 2009.05.28. 10:19:51

Na most tessenek megkapaszkodni: http://www.bloody-disgusting.com/news/16328

Ismeretlen_1068 2009.05.28. 12:53:57

szép.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása