aeon flux

ready for the action now, danger boy?

moby: shot in the back of the head Zalaba_Ferenc
2009. április 14. 22:27:51

Kategória: 8 komment

moby a tavalyi albuma, a retrospektív szellemű last dance anyagi és kritikai bukása után (szerintem nem volt olyan rossz) idén új kihívásokat keres. ha minden igaz, idén nyáron már új nagylemezzel jelentkezik, s ehhez rögtön ki is dobta az első kislemezt, valamint a kötelezően elvárt klipet, melynek címe: shot in the back of the head. a videót nem kisebb név rendezte, mint david lynch. nekem tetszik. klikk után hallgatás.

Címkék

video videoklip david lynch moby

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr644536534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_84013 2009.04.15. 10:59:09

Lynch leszokhatna már végre az animációról, nemcsak funkciótlan, de legalább bűnronda is. Ajánlom nézésre a Dumbland-et, ott tökélyre fejlesztette nézhetetlen animációs stílusát, fél óra kíméletlen agysorvasztás után az emberi tűrőképesség fogalma átértékelődik. Moby-val mostanában jól egymásra találtak, ha érdekelnek a fejlemények, akkor a DLF TV-n utána tudsz nézni. A szám egyébként korrekt, a klip viszont förtelmes.

Ismeretlen_1068 2009.04.15. 11:06:06

szerintem nem rossz. mintha egy tízéves kisfiú rajzolta volna, aki túl sok romero-filmet nézett. :)

sidek · http://www.sidek.blogspot.com 2009.04.15. 17:27:04

Szerintem iszonyú jó a szám, és a klip is hangulatos! AE: Az Last Night, nem Dance. :)

Ismeretlen_1068 2009.04.15. 17:34:35

jó, majd átadom dick laurent-nak.

Ismeretlen_9654 2009.04.15. 19:40:18

Brumi: azért nem készített ő olyan sok animációs munkát. ez csak kísérletezgetés, mint annyi más munkája. sidek: köszi, most már örökre dance marad. :)

Ismeretlen_84013 2009.04.16. 00:13:18

Tényleg nincs sok, de amiket láttam (Dumbland + ez a klip), azok vérlázítóan rosszak. És most mindegy, hogy kísérletezget-e vagy sem...

Ismeretlen_9654 2009.04.16. 21:27:03

max. nem tetszenek neked. én valamennyire ismerem lynch fotóit és festményeit, és bár nem vagyok olyan szinten feltétlen rajongója, mint a filmjei esetében, de az évek során egy kicsit azért megszerettem őket. az pedig szerint egyáltalán nem mindegy, hogy kísérlet-e vagy nem.

Ismeretlen_37621 2009.04.18. 08:56:06

a szám nekem is bejön, csak az idegesít, hogy féloldalasan indul, a klip viszont felejtős

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása