aeon flux

ready for the action now, danger boy?

s(z)avazz! Zalaba_Ferenc
2009. március 29. 08:58:04

Kategória: 16 komment

Szerinted, melyik a hallgathatatlanabb? Az új U2 album vagy a DEPECHE MODE legutolsó remeke? Melyik az idegesítőbb? Bonóék üres óbégatása vagy a Gahan/Gore/Fletcher trió bármilyen maradandó momentumot nélkülöző prüntyögése? Melyik a fárasztóbb? Az izzadságszagú vonós/húros töltelékpalacsinta vagy a primitív zongoranyomogatás? Komolyan, én egyelőre nem tudok dönteni.


A csodálatosan kreatív borítókért bonuszpont jár.

Címkék

u2 depeche mode albumkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr934536478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_105814 2009.03.29. 09:10:35

A DM tűrhetőbb, a U2-tól meg '95 óta semmi élvezhetőt nem hallottam, bár nem is nagyon kerestem, nem az én világom. Ellenben a DM szerethető, csak éppen nem a Wrong miatt...

Ismeretlen_82723 2009.03.29. 10:38:07

Egyszer végre előkerül a blogon egy olyan zenei formáció, akiket én is ismerek, mi több, kedvenceim, erre csak anyázni lehet őket. Na szép.

Ismeretlen_9654 2009.03.29. 10:41:16

én egyikkel sem tudok mit kezdeni, ellenben az új röyksopp nagyon jó. ha mégis választanom kellene, akkor talán a u2. a no line egyenletesen borzalmas, de a sound of universe legalább másfél dal erejéig izgalmas.

Se 2009.03.29. 10:53:27

A DM az Ultra óta nem csinált olyan lemezt, ami ne lett volna értékelhetetlen mocsok; a U izé (leírni sem akarom a nevüket) meg az Achtung Baby után szaródott el teljesen. Ritka gusztustalan két zenekar ez, kirívóan idióta rajongókkal körülvéve. Nagyon kártékony dolog, hogy akkora sztárok. Viszont a Recoil utolsó két lemeze zseniális. S itt jegyezném meg: a bloggazda nagy kedvence, a NIN sem igazán fickándozik az elmúlt 10 évben; simán le lehet írni Reznort is (kb. olyanok lettek, mint a The Cure a Wild Mood Swings óta: koncerten nagyon oké, stúdióban szemét). Igazán elmehetne a francba, érezze jól magát, köszönjük a PHM, Broken, DS lemezeket, mert azok valóban zseniálisak voltak, de ha nincs ötlet, akkor marad a jól megérdemelt, prosperitásban töltött nyugdíj. El kéne fogadni, hogy a rockandroll szakmában a tegnapi dicsőség mai értéke éppen 0.

Ismeretlen_1068 2009.03.29. 11:01:59

a NIN nagy kedvenc, mint ahogy john carpenter is, pedig egyik se csinált értékelhető munkát évek, évtizedek óta. sokan ugyan már a WITH TEETH-t is pocskondiázzák, de ott még volt reznorban szufla, de aztán kipukkadt. a többiben egyetértek. és igen, az új röyksopp nagyon jó!

Ismeretlen_105814 2009.03.29. 11:15:35

Én nem érzem ilyen súlyosnak a NIN minőségbeli fickándozását, pedig nálam abszolút favoritok, gyakorlatilag nem hallgatok mást jó ideje. Szerintem a With Teeth kifejezetten jó volt, bár kicsit populáris, a Year Zero nagyon szétesik, de vannak nagyon jó részei, a The Slip pedig teljesen korrekt. Csak tágul a pupillám, amikor netszerte a NIN satnyulásáról olvasok, ezt én teljesen máshogy élem meg, lehet, hogy velem van a baj, de végeredményben én járok jobban. :) Sorry az offért, nem NIN téma, csak eszembe jutott.

Ismeretlen_59128 2009.03.29. 11:31:35

a you don't have a clue-nálNINCSJOBBSZÁM!!!!!!!!!(RÖYKSOPP)

Ismeretlen_62806 2009.03.29. 14:28:55

a u2ból 3 számot bírtam, aztán ment a szemetesbe (lomtárba), a mode most pörög harmadszorra, baromi jó, végre megtalálták az új utat. és nem írom le századszorra, miért zseniálisak az új nin-lemezek. :)

Ismeretlen_61802 2009.03.29. 15:17:22

nekem nagyon nagyon tetszik az új dm lemez. kíváncsi leszek koncerten milyen számokat fognak elnyomni s, hogy milyen régieket vesznek elő. talán megint lesz higher love...illene a képbe.

Ismeretlen_87620 2009.03.29. 15:51:15

Az új U2 albumon a Cedars on Lebanon-on kívül egy hallgatható szám sincs, és még az esik a legtávolabb Bonóék fájától, az új DM album viszont kifejezetten tetszetős, bár még csak egyszer volt szerencsém teljesen végighallgatni, de a lemezen nagyobb arányban vannak a nekem tetsző darabok az olyan számoknál (ppölö a Peace és a Perfect), melyeket egy hangjegyeket is felperzselő máglyára kéne vetni.

sidek 2009.03.29. 16:39:41

A U2-t már hallottam, de bennük nem vagyok érdekelt. Szerintem nem rossz album. A borítója viszont gyönyörűséges! A DM borító viszont már nekem se teccik, pedig a minimalizmus híve vagyok. Remélem a DM albumban nem kell majd nagyot csalódnom, kikor megveszem, mert őket csakis eredetiben vagyok hajlandó először meghallgatni.

Ismeretlen_62806 2009.03.29. 22:42:32

Hű srácok, ez a Sounds of the Universe minden egyes hallgatással egyre jobb lesz. Nagyszerű lemez.

ZsuKov · http://zsukov.crpl.hu 2009.03.30. 11:51:52

aki jó szívvel tudja azt mondani With Teeth utáni bármelyik albura hogy jó... hát... Reznornak nemkellett volna lejönni a cuccról azahelyzet :D

Ismeretlen_37621 2009.04.05. 11:22:11

Nekem a DM tetszik, nem nagy szám, de jobb, mint az előzőek. A Wrong egy kurvajó szám, sok hasonlót bírnék. A U2-t meg nem szeretem. NIN téren egyetértek, de Trentre a zenéjétől függetlenül is érdemes figyelni.

Ismeretlen_56007 2009.04.10. 15:10:39

dick laurent: :-DDDDDDDDD

Ismeretlen_36275 2009.04.10. 16:59:09

a dm 97 óta a precioust, és a john the revelatert kivéve nekem nem dm. bár ezen az új albumon van kettő jó szám, a never hold to feed, és a come back. a u2 számomra halott. évek óta

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása