aeon flux

ready for the action now, danger boy?

még egy klip a watchmenből Zalaba_Ferenc
2009. február 22. 19:52:55

Kategória: 4 komment

Sokáig töprengtem azon, hogy kirakjam-e ezt a klipet - sorban a tizediket azok közül, melyek a napokban debütáltak. Nem, ez a poszt nem a hype-ról szól, épp ellenkezőleg: már az első négyes sem volt túl meggyőző, ezért aztán a következő öt részletet inkább passzoltam, viszont Harry Knowles-nak az összes zsírsejtje felragyogott, úgy magasztalta ezt a másfélpercet, így nem tudtam neki ellenállni. Mit mondjak, kissé megcsapott a jeges rémület, miközben abszolváltam. Mindenesetre örömmel jelenthetem, hogy lejöttem a földre, s ez határozottan jót fog tenni a filmnek is, nekem is, meg nektek, olvasóknak is. :)

Szóval, kössétek fel a gatyát és hajrá:

Címkék

comics watchmen zack snyder superhero filmklip

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr534536354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyusi 2009.02.22. 20:32:40

az első teaserek a Watchmenből nem nyertek meg. nekem tök gagyinak tünt az egész. a trailer viszont a földbe döngölt. ezek a mostanában bemutatott jelenetek viszont gagyik. rossz érzésem van a filmmel kapcsolatban. korántsem várom már annyira, mint év elején. :(

vargatom 2009.02.23. 12:25:17

Nekem speciel nincs bajom ezzel a részlettel, meg eleve nem is lesz sok akciójelenet a filmben... Pár rajongó egyébként már látta, az általános vélemény az hogy jó - de meglátszik rajta a kényszervágás, és ezért kötelező lesz a rendezői változat. Egyébként is elég durva hogy már most beszélnek ennek a változatnak a mozis vetítéséről is... Szóval úgy néz ki, hogy a 2:36-ra megvágott moziváltozat kicsit két szék között a pad alá kerül, sok-sok jelenet benne van, de erősen lerövidítve és így néha nem elég hatásosak. De azért érdemes megnézni így is, nem csak DVD/BR változatban :)

padi 2009.02.23. 15:57:02

Nekem egyből a 300 ugrott be erről.A harc koreográfia szinte ugyanaz,ami nem feltétlenül baj.

batboy 2009.02.24. 12:25:12

Ebben az Akerman lányban határozottan látok fantáziát...és magassarkúban verekszik, ami egy szuperhősnőtől minimum.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása