aeon flux

ready for the action now, danger boy?

justice - a cross the universe (dvd + cd) Zalaba_Ferenc
2008. október 03. 09:23:35

Kategória: 4 komment

november 24-én jelenik meg a fenti címmel justice dvd + live dc kombója, amely a trailer alapján nem lesz túl... visszafogott.

Címkék

dvd french electro zenehir zene dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr964535907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z 2008.10.03. 13:31:43

ae, nem úgy volt, hogy a francia elektronikus zene mai manifesztációi számodra az értékelhetetlen kategóriát karcolják? :) jó, én sem mondom, hogy a (cross) megváltja a világot, de szerethető matéria. tényleg, soulwax dvd-kritika? :)

Ismeretlen_1068 2008.10.03. 13:38:02

írok én szar filmekről is, ééérted. soulwax: egyelőre csak a koncertet néztem/hallgattam meg (ez utóbbit nem egyszer), a doksiba még nem tudtam beleszagolni.

Z 2008.10.03. 13:50:26

ééértem. :) azért annyit írhatnál, hogy érdemes-e rányúlni a cuccra.

Ismeretlen_1068 2008.10.03. 14:22:57

érdemess. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása