aeon flux

ready for the action now, danger boy?

mdslktr@szgt Zalaba_Ferenc
2008. augusztus 14. 09:09:28

Kategória: 21 komment

just a friendly reminder... ma este 23:00-tól a szigeten, az a38 színpadon az utóbbi évek egyik legeredibb elektronikus formációja, a modeselektor. lesz itt minden: dubstep, idm, electro, sziklából faragott techno és thom yorke (ő csak hangban).


the white flash (feat. thom yorke)


black block


hyper hyper (feat. otto von schirach)
[ne a klipet nézd.]


the dark side of the sun


earth


kill bill vol. 4 (live)

Címkék

koncert sziget a38 modeselektor sziget 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr824535757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zephon 2008.08.14. 11:48:30

ezt sajnálom a legjobban, hogy kihagyom, de nekem pár előadó miatt nem ér meg ennyit a sziget... mindegy, jönnek sztem még máskor is mo-ra :)

Ismeretlen_1068 2008.08.14. 11:51:33

a mai nap lesz talán a legerősebb: 1. kaiser chiefs (iszonyú hangulatos koncertek, meg amúgy is jóféle, népnevelő ska :) 2. jamiroquai (az egyetlen funky, amit nem csupán tolerálok, de szeretem is; zsé majd vmi mást csinál... :) 3. modeselektor 4. vitalic live! (francia elektro, de az elboruláson innen)

Z 2008.08.14. 12:27:04

én ma tudtam meg, hogy a modeselektor is lesz, ráadásul nem ütközik jamival. jóság. szerintem a szombat jobb lesz, de a pofátlanság mellett nem tudok elmenni: r.e.m. és meshuggah egy időben?! (mikor annyira szeretem az accelerate-t és az obZent is.)

Ismeretlen_1068 2008.08.14. 12:36:47

kiáncsi elszek , mekkora lesz a flow a MH sátor és a nagyszínpad között. :) monduk, én inkább R.E.M.-et választom: paul hardcastle 19 és a status quo in the army c. számai mellett talána losing my religion volt az első, melynek megtanultama szövegét. :)

Digitális Antikrisztus 2008.08.14. 13:36:33

Jók a csajok - de fiatalok. Én öreg vagyok nem motivál semmi. Halk koncertek - béna koncertek. Adjatok néger nőket és egy doboz viagrát, ja meg menjetek Danko Jones-ra majd valamikor. (nem ma)

zsé 2008.08.14. 13:49:48

a funky műfaj Jamistul tolerálhatatlan, így én addig jó messze vonulok AE-től, vagy bevetem magam a metál sátorba, hátha... ez lesz a végső menedékem. a modeselektor pedig ezek után maga lesz a mennybemenetel, juhé!

Ismeretlen_1068 2008.08.14. 16:07:56

DA: nem te szoktad írni új péter szövegeit is?

Ismeretlen_1068 2008.08.14. 16:10:15

zsé: reggel is csak úgy tudtalak indulásra bírni, hogy beraktam a jamiroquai dvd-met. :) jó kis klipek. j kay-t más esetben simán lebuziznám (boy george megirigyelhetné azokat a kalapokat), de ezek a videók - a korai polizálásokat leszámítva - kivétel nélkül azt sugallják, mennyire cool hetero-arc ez a csávó. :)

Digitális Antikrisztus 2008.08.14. 16:22:33

ae: Azok jók, már amikor nem rosszak. Tavaly meg minden tetszett, mondjuk akkor elkövettem azt a hibát, hogy a pszichiátriai menzán éltem. Ja még valami, menjetek Mystery Gang zenekarra is. Az is jó. (nem ma)

Malibu 2008.08.14. 19:05:16

Zsüsztisz \m/

Ismeretlen_1068 2008.08.15. 08:28:57

jézusom, ez annyira jó volt, hogy ilyen már nincs is és nem is lesz többé.

Z 2008.08.15. 12:31:33

true that. viszont hamarabb vezettem volna át a millenium falcont az aszteroidamezőn, minthogy nagyszínpados koncert után időben megjelenjek az a38-nál. pedig nem is tapostam el annyi embert útközben. :)

Ismeretlen_1068 2008.08.15. 12:38:37

az tizedik sor magasságában végigpattogott kaiser chiefs és a modeselektor közé esélytelennek tűnt beiktatni jamiroquai-t, így inkább csak beleszagoltam (olyan semmilyen volt), s 10 perccel 11 előtt már az a38 harmadik sorában dekkoltam. ügyesen. estleg egy beszámoló? :)

Z 2008.08.15. 13:09:11

jamiroquai nagyon is rendben volt, csak a tömegen nem tudtam elmenni, hadd dühöngjek: 1. miért kell 10-es csoportokban ordítani az olaszoknak, mint a sakál? 2. miért nem lehet felvenni egy pólót, miért kell nekem meztelen férfitestekhez hozzáérnem? (megvolt a rammstein mann gegen mann videója? :S) 3. miért kell a pároknak egyetlen pózban (férfi a nő mögött) összeölelkezve lebzselni? 4. a nagykoncert előtt miért kell leülni a földre, ha mindenki előre nyomul? 5. és különben is, miért kellett annyira ész nélkül előre nyomulni? a funk nem arról szól, hogy szénné táncoljuk magunkat?

Digitális Antikrisztus 2008.08.15. 13:29:40

-A kedvencem, ahogy rohan be a sok ember, hogy "VITALIC" és kurvára nem ő nyomja. Aztán erre ráeszméltek fél óra után. Bár volt aki nem. De az a sátor egy fos, már elnézést. Módszelekta' első tíz perce volt meg, ez nem az én zeném. Ilyen prütyinek jött le "az" a része. Később, meg Neo hangosítás koncert közben tologatja a potikat érezhetően. Full gáz. Szerintem az a baj, hogy egész nap elektronikus zenéket hallgattam csak.

Z 2008.08.15. 13:49:24

ja, igen. szegény neo, én a helyükben már sokkal hamarabb elmentem volna a fenébe. nem kötik be a keverőt? enikő mikrofonját 3-4 szám után is élesztgetni kell, ráadásul be is torzít? a technikai csapat rondán elvérzett. arculcsapás volt, mert régóta és nagyon szeretem őket.

Ismeretlen_1068 2008.08.15. 14:35:48

a neo nem a wan2-ban volt véletlenül? tavaly egyszerűen kriminális volt. az unkle valamennyi száma masszává olvadt össze. egyáltalán miért ott és miért nem a nagyszínpadon..?

Ismeretlen_1068 2008.08.15. 14:42:35

az átlagember pedig azért veszi le a pólót, mert nem szeretné szétizzadni, hogy aztán hazafelé menet összeszedjen egy kiadós megfázást.

Z 2008.08.15. 15:24:03

de. bár idén már converse-wan2 színpad volt, a támogató miatt, bár gondolom, hogy a felszerelés és főként a crew maradt a régi. szánalmas, hogy egy gólyabálon, vagy egy 100 férőhelyes klubban be tudják lőni a neót, a híres szigeten viszont nem. én egy kicsit jobb helyen voltam az unkle alatt, mert annyira nem volt borzalmas, ahogy leírod. (azért nem a nagyszínpad, mert manu chao nagyobb név. sokaknak.) mindenesetre az unkle még így is észbontóan hatalmas volt: 90 perc fékeveszett tombolás. a war storiest azóta nem tudom letenni, bár tudom, hogy a berkeken belül nem tartják jó lemeznek. tény, hogy nem foglal állást egyik genre-n belül sem (elektronika vs. rock), de engem ez a hibrid lenyomott a földre. idetévednek ők még egyáltalán? a38? imádkozzunk. más. értem én, hogy izzadás = megfázás, de 99%-ban azok nem viseltek pólót, akik 'ottalvós' szalagot viseltek. ők óránként új ruhát vehetnének. de nem, mert buli van, meg kemények is vagyunk, úgyhogy csúszhatunk egymáson nyugodtan. hányinger. befejeztem. :)

Z 2008.08.15. 20:55:24

te-jó-ég: "egy új albumot veszünk fel a berlini apparattal, ami jövő tavasszal jelenik majd meg." -modeselektor.

Ismeretlen_1068 2008.08.15. 22:36:01

ámen.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása