aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: ponyo on the cliff (2008) Zalaba_Ferenc
2008. július 20. 06:59:49

Kategória: 4 komment

miyazaki hayao első egészestés filmje a howl's moving castle óta egy kisgyerekről szól, aki talál  egy aranyhalat, ami vagy aki emberré szeretne változni (nem normális). első blikkre totoro meets the water horse, a japán előzetes azonban ennél sokkal többet ígér - még ha egy kukkot se vágok belőle.

Címkék

trailer anime miyazaki asian cinema children movie

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr474535673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Action 2008.07.20. 08:48:17

Hát nem tudom, engem annyira nem fogott meg. Főleg ez az "aranyhal" gáz... De azért mindenképpen megnézem, mert szeretem a Miyazaki-filmeket.

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.07.20. 10:23:39

Én is szkeptikus vagyok, szvsz a Totoro-t (és a Mononoke Hime-ot) nehéz überelni!

Seraphin 2008.07.20. 10:39:34

egy Laputának vagy Nauszika-féle rajzfilmnek jobban örültem volna, ez túl gyerekes...

vittorio 2008.07.21. 10:44:02

Biztos ez is jó lesz, de megnéznék mára mestertől egy 18+os mesét is.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása