aeon flux

ready for the action now, danger boy?

a kritikus kritikusai Zalaba_Ferenc
2008. február 05. 23:35:23

Kategória: 15 komment

...avagy reakciók az aliens vs predator 2 kritikára (válogatás az aliensonline-ról):

nessboth: "Aeon Fluxos kritika nagyon ott van!! Teljesen jogos minden mondata! A “látványos”‘ utalások annyira erőltetettek és szánalmasak, hogy nekem égett a pofámról a bőr!…. Egyébként lesz Fűrész a magyar mozikban ugyanis volt többször a trailere…Egyébként nem tudom egyesek hovajárnak moziba (valszeg délutáni matinéra), mert vágás nélkül szokták vetíteni a véresebb horrorokat is…"

a filmben ügyesen "elrejtett" bólintások közé tartozik a főhősnő által vezetett terepjáró... amellyel egyenesen kihajthattak volna a városból ahelyett, hogy ráálltak volna a helikopter-projectre. továbbá a predator itt is vetkőzik, és elrettentés gyanánt megmutatja förtelmes arcát... egy aliennek, melynek nincs szeme. :)

Kevin: "A AE.-kritikája érthető mert nincs háttérinformációja a sztoryról, de éppen ezért jogtalan is."

valahogy én sem érzem jogosnak, ha egy olyan bonyolult témából doktorátust várnak, mint az alien és a predator. nem degradálás, de azért mégsem magaskultúra, másrészt a több tucatnyi képregényben, regényben, novellában, stb. közreműködő akárkik mióta számítanak precedensnek? számomra azok a nevek bírnak jelentősséggel, melyek viselői az első filmekben lefektették az alapokat.

Dzséjt: "Aeonflux.freeblog.hu – no comment. Fél másodpercig sem fogok komolyan venni egy olyan kritikát, amelynek írója még a mondatkezdő nagybetű rejtelmeivel sincs tisztában."

már megint nincs rajtam sapka. :)

Címkék

kritika predator aliens aeonflux magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr924535098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_82723 2008.02.06. 00:13:29

Hehe. Fantasztikus ez a "rajongó"-dolog. Sok mindent szeretek én is, de azért képtelen lennék hazudni magamnak csak e szeretet miatt. Egyik legjobb hozzászólásból a fent linkelt oldalról: "(milyen érdekes hogy egy pozitív dolgot nem írtak nem?)"

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.02.06. 00:14:27

"a több tucatnyi képregényben, regényben, novellában, stb. közreműködő akárkik mióta számítanak precedensnek? számomra azoka nevek bírnak jelentősséggel, akik az első filmekben lefektették az alapokat." - Hú, ezzel maximálisan egyetértek. Nálam pl. az Alien-filmekből az első két rész az etalon. A 3. még elment, de a negyediket pl. gyűlöltem. Predatorból az első az etalon, a második pedig egy közepesen jó folytatás volt. De én pl. a Terminátor 3-at se csípem. :(

Ismeretlen_13025 2008.02.06. 07:58:59

ugyan már, engem a minap kigúnyolt valaki, hoyg túl szokszor írom, hogy végig lekötött.

Digitális Antikrisztus 2008.02.06. 08:54:12

Felesleges ezt ennyire komolyanvenni. Mondjuk egy bejegyzést szerintem nem ért meg ez a téma, mert rontja az oldal renoméját, ez a három gyermek. A kritikusok nem szoktak megsértődni, hanem irtózatos nagy egóval sugározzák a kultúrát.;)

Ismeretlen_1068 2008.02.06. 08:55:43

úgy tűnik, mintha megsértődtem volna? :O szerintem mókás és érdekes ez a három reakció, főleg az utolsó. :)

Ismeretlen_1068 2008.02.06. 08:56:46

épp most akartam leoltani HI-t, hogy az "érzékeny filmkritikus" veszélyes faj. :)

Digitális Antikrisztus 2008.02.06. 09:28:48

Ugyan, Te is érzékeny vagy. elvégre csak kiraktad ezt, HI is érzékeny, én is az vagyok, Batman meg aztán főleg. Ami viszont rosszabb, az a fanatizálás. És ezt csinálják a srácok ott a postban. Olvasom én is az AOL-t. A fórumot is. Tudom nagyjából kik ezek a gyerekek. És ezért írtam, hogy felesleges ennyire komolyan venni, akár "mókás érdekes" szinten is a dolgot. De ha háborút akarsz velük. Végtére is a Te blogod! Legalább lehet a filmről beszélni szemellenzős módon.;)

Ismeretlen_1068 2008.02.06. 09:54:48

ugyan már, ha háborút szeretnék, akkor regelnék az aliensonline-re és ott osztanám az észt. azok a srácok valszeg a büdös életben nem fognak eljutni megint az AE-re (maximum egy avp3 kritika maitt :), ez a post a saját olvasóimnak szól. by the way, ki az a batman?

Ismeretlen_76970 2008.02.06. 10:29:01

Csak aztán idecsődül a porcikákra felosztott Marvel-univerzum szurkolótábora is, és a blog valamennyi négyzetpixelén apró csaták dúlnak majd, s hetek múltán nem marad más, mint füstölgő bejegyzéscsonkok és szálldosó ördögszekerek. :)

Pizsama · http://yofilm.blogter.hu 2008.02.06. 11:05:29

Ahhoz inkább azt a rajzot kéne elküldeni, ahol az AVP rajongók pénzt lobogtatva állnak a potyogó sz*r alá... :D

Ismeretlen_85452 2008.02.06. 11:09:10

Dzséjtet elég jol ismerem és jó arc. Igaz, hogy elfogult AvsP-ügyben, de ennél nagyobb hibája nem nagyon van :)

Digitális Antikrisztus 2008.02.06. 12:11:58

ae: Mindegy, én nem akarok pszichológus szerepében tetszelegni, bár szeretek, ezt nem tagadom.;) Batman? Asszem : http://hu.wikipedia.org/wiki/Batman

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.06. 13:00:14

Végignéztem az alienonline-on a hozzászólásokat. Nem tudom, nekem így első úgy tűnik, hogy egy rakat sértődött ovis dobálja egyre másra a hülyeségeit, a másik rész pedig beáll a sorba, a divatfikázásra. És az a baj, hogy nem mutatnak semmi toleranciát a másikkal szemben. És ez a legnagyobb baj az agresszívitás, legalább legyen valami tisztelet, vagy képesek legyenek elfogadni a másik véleményét. Gondolkoztam, hogy az írásomat beküldjem e oda, de nem tudom mennyire hiányzik nekem, hogy leoltsanak:S:)

Ismeretlen_13025 2008.02.06. 14:07:51

ae: én nem sértődtem meg. 2 éve még biztos tüzes vassal rohangáltam volna mondjuk, de az az időszak már elmúlt :)

Jericho 2008.02.06. 14:58:09

A víz kék, a fű zöld, a rajongók rajonganak. :)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása