aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. október 30. 10:02:23

Kategória: Szólj hozzá!

csacsi csak ül és vár. csacsi reggel, csacsi délben, csacsi este: ugyanott, ugyanabban a pozícióban. most már közel 24 órája ücsörög a konyhában a kenyeres láda tetején. egyszer lemászott pisilni, kb. háromszor én próbáltam meg lecsalni onnan, kajával egyszer sikerült is, de két perc múlva - tányérját csak megcsócsálva - már vissza is mászott. nem értem, mire fel ez a duzzogás. tegnap megkarmolt, ma reggel megharapott, szóval a kölcsönös kommunikációt minimálisra csökkentettem. vajh mire vár? biztosan nem sejti, hogy még két nap, s végetér ez az önkéntes remetepokol. magában talán arra gondol, hogy mindjárt eljő az apokalipszis négy lovasa, s eltöröl mindent a földről, főleg az én hülye lakásomat, mogyorót és természetesen engem; akkor majd övé lesz a világ. alattomos tekintete ezt sugallja.

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr304533841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása