aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. október 28. 23:40:01

Kategória: Szólj hozzá!

képeslapok. ma eddig hatan jelezték, hogy köszönik szépen a new yorki képeslapot, s milyen jópofa/smucig/hülye/érdekes/cseles/nememlékszemmilyen dolog volt a részemről, hogy nem odakint, hanem itthon adtam fel azt. darás válasz: kiment a fejemből... nem volt rá időm... otthon hagytam őket, mikor postaközelben jártam... blabla. valahol az igazság is ott rejtőzik e sorok között, de tény, ami tény: mikor franciaországban jártamban szétküldtem közel ennyi képeslapot egy párizsi postából, 0, azaz nulla darab visszajelzést kaptam. eat this!

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr34533837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása