aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. augusztus 31. 17:03:06

Kategória: 1 komment

ventillátor-vadászat. a telefonon megkeresett szakboltoktól a "csókolom, megállt a ventillátor a videókártyámon" triviára a következő válaszokat kaptam:

- nem, nálunk nincs ventillátor.

- kell venni egy új ventillátort. - épp ezért kerestem fel önöket. - nálunk nincs.

- milyen típusú? abit?! kell venni egy új videókártyát.

- van valahol egy használt bolt, ott nézzen körül. nem, nem tudom, hogy hol van.

- hozza be a gépét, a szervizes megnézi. - az egész gépet?! csak a videókártyával van baj. - az nem olyan biztos!

őket azért felkerestem (csak a vga kártyát vittem), ám fél perc után kifordultam az ajtón, a nő ugyanis át akarta venni a kártyát, hogy 2-3 napon belül majd megnézi a szervizes. na persze. egészen véletlenül akadtam egy kis boltra, ahol négy(!) srác esett neki a kártyának, s 5 perc alatt ráaplikáltak egy új ventit. 3 ezer pénzem bánta, de legközelebb is ide jövök, ha vmi gebasz lesz.

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr734533697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mics 2006.12.18. 03:08:05

szia. megadnád ennek a helynek a cimét vagy itt vagy imélben teljesen mindegy. nekem is pont e tájban ugy másfél éve állt le a venti a vga-mon. azota az oldalára van fektettve a gép hogy ne álljon le a nagy melegtöl amit a kártya termel. elöre is köszi. más. a filmes toplistád tényleg csak 6ig van meg és a top5öt karácsonykor vagy szilveszterkor akarod feltenni vagy csak én nem találtam ?

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása