aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 18. 20:07:16

Kategória: Szólj hozzá!

szerintem kivágom a mérlegem a 'csába. olyan nincs, hogy az ember elmenjen reggel itthonról, hogy aztán két és fél kilóval legyen könnyebb, mikor 4-5 óra múlva hazatér. oké, persze, hozzá kell tenni, hogy úszni voltam, gyalog mentem oda is, vissza is (horizontálisan jó másfél kilométerre, vertikálisan meg kb. 150 méterre van az uszoda a kérómtól), aztán kicsit rátettem a szokásos mennyiségre (20 helyett 30 hosszot csináltam végig, s azt is erőltetett menetben), ugyanakkor a nyár eddigi legmelegebb napja van a hátunk mögött; biztosan az is segített abban, hogy kiköpjem a tüdőmet, de a legtöbbet valószínűleg a heroes3 complete cd segített a fogyásban, amit hazafelé menet kemény 1990 ft-ért happoltam el a tescóból. szóval megjövök, örömtáncot járok a mérlegen, aztán leülök ebédelni, s mikor pár óra múlva újra megkörnyékezem a digitális laposszörnyet, azt meri mondani, hogy visszamászott két kiló. miiii?! na menj a 'csába*! ilyen nincs**.

*csakhogy keretes legyen a bejegyzés. **na ugye, hogy az lett.

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr454533576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása