aeon flux

ready for the action now, danger boy?

Zalaba_Ferenc
2005. július 15. 17:51:28

Kategória: Szólj hozzá!

hamis a baba. picikét vagyok csak naiv. azt feltételezem a világról, hogy egy nemzetközi üzletlánc (daily price) egyik legnagyobb budapesti üzletében (a corvin közben lévőben) legális dvd-k között válogathatok. mivel a tegnapi túra és a fogorvosi mulatozás között maradt egy röpke időm, amit valamivel ki kellett tölteni, hát betévedtem a fenti üzletbe, hogy megsasoljam a választékot: használt zenei dvd-k között kutattam, hátha kincsre lelek, s a nagy sietségben elfelejtettem jobban belegondolni abba, hogy a pár hete megjelent faithless klipgyűjteményből elég fura, hogy már négy példányt is felkínáltak jelentősen olcsóbb áron, meg az amúgy papírtokos peter gabriel - growing up dvd miért szomorkodik egy sima amaray tokban, a depeche mode - 101 dvd-t csak azért hagytam ott, mert emlékeztem arra, hogy az dupla kiadású, ez meg szimpla volt... ott kellett volna hagyni mindet, ugyanis sikerült hamis dvd-kből bevásárolnom. később realizáltam a hibát, sebaj, mondom, majd másnap visszaviszem őket, s visszakérem a pénzem. pofára esés következett: az eladó nem volt hajlandó visszatérateni a dvd-k árát, mivel 1. ők csak átveszik a használt árut, azért ők nem vállalnak felelősséget, 2. hiába hivatkoztam arra, hogy 3 napon belül bármit visszavihetek, használt termékekre ez nem vonatkozik... nagyszerű. először próbált meggyőzni arról, hogy ezek bizony eredeti dvd-k, nem használtak, aztán mikor rájött, hogy annyira nem vagyok hülye hozzá, előállt azzal, hogy az artisjus havonta kétszer meglátogatja őket és elviszik azokat a lemezeket, amik nem eredetiek. mivel a választék 75%-a kétes származású volt, elég felületes munkát végezhetnek... s kérdem én: mindenki jól tudja, hol árulnak hamis dvd-ket (valamennyi piacon, a pecsában, az ecseri úton, stb.), akkor miért nem ezekkel foglalkoznak ahelyett, hogy a moziban és a tévében nyomatnák a "ne lopj" reklámot. s most már a daily price is illegális cuccokkal van tele? oké, számla és blokk megvan, jöhet a fogyasztóvédelem, no meg a kiadókat is meg fogom keresni...

Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr584533567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása