aeon flux

ready for the action now, danger boy?

minden(?) készülő szuperhősfilm 2020-ig egy képen Zalaba_Ferenc
2014. október 29. 14:10:00

Kategória: film 32 komment

Már az idáig bejelentetteket is nehéz összeszámolni, és jó eséllyel újabb, kisebb jelöltek is becsatlakoznak a sorba - nem beszélve más, nem szuperhős-témájú képregényadaptációkról, meg arról a rengeteg tévés sztreccsruhásról, melyek szintén kezdik bejárni egymás világát. (A képen, amely klikkre nagyobb méretet ölt, még nem feltüntetett dátum kőbe vésett.)

superhero_movies_2015-2020k.jpg

Címkék

superman batman marvel thor justice league wolverine superhero fantastic four dc comics deadpool wonder woman captain america black panther the avengers x-men spider-man doctor strange guardians of the galaxy ant-man

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr626844183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merlinicus · http://szinkronjunkie.blog.hu 2014.10.29. 14:17:40

Szerintem:

- A Fantasztikus Négyes 1 & 2 (?)

- Suicide Squad

- Wonder Woman

- Black Panther

- The Flash

- Captain Marvel

- Spider-Girl (vagy mi lesz a Female Lead Spider-man movie)

Szerintem ezeknek van esélyük nullszaldót vagy az alattit akasztani. Nem kevés film... :/

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.29. 14:25:37

@lisztes: 3 film az 4 havonta 1, nem olyan rossz. ;)

LasDen 2014.10.29. 14:59:00

Tippem a bukókra:
Fantasztikus Négyes csont nélkül elkaszál

A Deadpool film szolid siker lesz, de nem fog folytatást kapni. A karakter az X-Men, X-Force filmekben fog tovább élni.

Suicide Squad. 50-50. Az első előzetesekből majd kiderül mennyire lesz bukta.

Sinister Six. Pókember is akadozik, ez még inkább fog.

Wolverine 3. Attól függetlenül, hogy bukta lesz, a népszerűsége miatt készül még majd film belőle

F4 2. Szerintem el sem fog készülni.

Thor Ragnarok. Ahogy az előző kettő, ez is közepesnél éppen rosszabb lesz, de már nem is lesz folytatása, Thor kiszál.

Venom és a SPiderman spinoff. UGyanúgy bukta lesz, mint S6

Aquaman. Hiába lesz epic és Jason Momoa, az emberek nem fogják, tudják komolyan venni, és a vízalatti világ nem fogja érdekelni őket.

X-Force. Hiába WOlverine és DP (esetleg Cable is valahogy) a film megcsúszik és soha nem hallunk róla többe. Vagy soha el sem készül...

Persze ez az egész csak feltételezés a részemről. Mikor már lesz belőlük mozgókép, akkor többet lehet tudni...

isvaen 2014.10.29. 15:31:11

óriási.
+ Ehhez hozzájön néhány Avatar-folytatás, fél tonna star-wars, meg még ki tudja, mennyi bisz-basz. kb 3 múlva nagyítóval kell keresni majd a műsorfüzetben egy értelmes filmet. erről is nolan tehet.

-creeper- 2014.10.29. 15:34:30

Csak szerintem átkozottul szánalmas ez az egész, úgy, ahogy van?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.29. 15:40:51

@isvaen: azért a héten is lesz piszkos pénz, előtte volt harag, szóval nem csak szuperhősfilmek vannak, vannak mások is.

John Wick is jön. :D

isvaen 2014.10.29. 15:57:38

a harag előzetese kapcsán már megírtam, hogy a film messziről bűzlik, tehát biztos nem fizetek érte.
a piszkos pénz nagyon érdekel.
a john wick meg... azért egy seagal+charles bronson hibridtől tartok.
i'm too old for this shit.

ez három film, ebből egyet fogok megnézni. jó arány novemberre....

batboy 2014.10.29. 16:28:36

2015 mindössze három szuperhős filmmel?! megint a Marvelnek kell kihúznia Hollywoodot az évek óta tartó zseton nihilből? :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.30. 08:16:14

@isvaen: havi 1 jó film az évi 12 az azért nem olyan rossz szerintem.

isvaen 2014.10.30. 10:09:42

@doggfather: ettől a statisztikától azért nem xarom össze magam. amikre elmegyek, "nézhető filmek", de egy "klasszikust" sem láttam évek óta. persze, nyilván, én már éltem olyan korszakban, amikor egy évre 3-4 jutott. nyilván, 1996-2001 körül elkényeztettek, és azóta olyan korszakot várok. persze.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.30. 10:16:39

@isvaen: nememlékszem, hogy tavaly vagy előtte volt, hogy nem tudtam top 10 filmet összegyűjteni, mert nem volt egész évben 10 jó film. :S

Deepblue Noir (törölt) 2014.10.30. 16:46:50

@doggfather:

legkésőbb 2002 óta a film, legalábbis az átlagos érdeklődő számára elérhető jobbára angol nyelvű filmek + nagy kritikai elismerést aratott egyéb nyelvű filmek kombóját tekintve, gyakorlatilag nagyon ritkán jelent kiemelkedően jót, jobbára nem túl logikus és elég sablonos szórakoztatás meg lényegében érdektelen, erőltetett "művészkedés" meg drámázás folyik.
hogy lesz-e ebből kitörés, nem tudom, mozifilmeket tekintve már lehet hogy nem.
a filmrajongóknak meg majdnem minden tetszik, legalábbis ami nem annyira nagyon tömegalkotás, úgyhogy nekik kis túlzással mindegy.

Gallion 2014.10.31. 08:59:32

@Deepblue Noir: Nem tudom eldönteni, hogy most vagy nagyon rossz ízlésed van vagy ennyire kevés filmet ismersz, mindenesetre az elmúlt 10 év filmes felhozatala elképesztően jó volt, már ha az ember nem ragad le a blockbustereknél.

isvaen 2014.10.31. 09:02:59

@Gallion: nem akarok protestálni a mélykék szürke áranyalat mellett, de dobnál egy top 10-es listát ebből a ciklusból?

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.10.31. 11:03:29

@isvaen: Erre csak Edgar Wrightot tudom idézni (róla még esetleg tudod is, hogy kicsoda):
"People who say there aren't enough good movies anymore are not watching enough movies."

Úgyhogy esetleg nem csak minden 3. filmet kéne megnézni, még a végén esetleg látnál valami jót is. Meg elég sokat elárul az is, hogy szerinted ezzel ki is fújt a november...
Szóval pl. azt az energiát, amivel itt telesírsz minden posztot, hogy mennyire nincsenek jó filmek, fordíthatnád arra, hogy kezdetnek egyáltalán tájékozódsz arról, hogy milyen filmek érkeznek.
És igen, ez az amit úgy aposztrofálsz, hogy "nagyítóval kell keresni egy értelmes filmet", de tudod, akit tényleg a filmek érdekelnek, nem a sznob pózőrködés a kommentszekcióban, azok ezt örömmel megcsinálják. (Nekem már pl. most van 10-15 olyan 2015-ös filmem, ami nem Marvel/SW/stb. és még annyira nagyítóznom sem kellett hozzá.)

isvaen 2014.10.31. 11:48:00

@danialves: hát, edgar wright-tal nem tudok vitába szállni. :o)))
az elmúlt 1 hónapban tesztet csináltam tékában: úgy ajánlottam a non-stopot meg még néhány filmet, hogy még csak nem is láttam őket.
elég volt egy trailer, egy borító és szalagcím, és kialakítottam egy képet csavarokkal dramaturgiával. és képzeld: kivitték, visszahozták, és tetszett nekik, és bár nem életük filmje volt, köszönték a tippet. na, gondoltam, most már megnézem. és kb azt kaptam, amit vártam, illetve ahogy ajánlottam. na, akkor most minek nézzek ezek közül bármilyen filmet is?
az meg hogy te már most 10-15 filmet találtál, nem feltétlenül a te esztétikai érettségedet/mélységedet jelzi. ugyebár.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.10.31. 12:49:23

@isvaen: Minek? Nem tudom, talán mert a filmnézés nem arról szól, hogy ki milyen pontosan tudja eltalálni, miről fog szólni és milyen lesz egy film?
Én is biztos nagyon okos és ügyes vagyok, hogy eltaláltam, hogy a Whiplash jó film lesz, de speciel nekem ennél sokkal nagyobb boldogságot okoz az, hogy egy kiváló alkotást láttam. De nem vagyunk egyformák, valakinek ez okoz örömet, valakinek meg az, hogy meg tudta mondani, milyen lesz a Non-Stop...

"az meg hogy te már most 10-15 filmet találtál, nem feltétlenül a te esztétikai érettségedet/mélységedet jelzi. ugyebár."
Nem, hanem azt jelzi, hogy akit a filmek érdekelnek és nem a pózőrködés, az nagyító nélkül is fog találni neki tetsző alkotásokat. Ahogy már az előző kommentemben is írtam, csak valahogy ez a része elment a fejed felett. ;)

isvaen 2014.10.31. 12:58:07

@danialves: a történeted elején azzal a cinizmussal éltél, hogy nem is ismerem mr. wrightot. innentől egyenest haladtál lefelé a lejtőn. most, hogy kiderült, te bitang filmfan vagy, így bár elkezdhetnék monologizálni, miért nincs igazad a felvetett vádpontokban, de nem fogok. s mivel már tudom, hogyan lehet boldoggá tenni, én már csak egy cigire vágyom.

(a fejem mellett, felett, alatt sem ment el semmi. csak hát, van az a szint...)

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.10.31. 21:11:33

@isvaen: "csak hát, van az a szint."
Mesélj még a szintedről, Mr. "Nincs igazad, de nem mondom meg, hogy miért". :D

Azért tényleg hamisítatlan sznobnak kell lenni ahhoz, hogy még akkor is magas lóról akarod osztani az észt, amikor már nem tudsz mit kinyögni...

isvean 2014.10.31. 22:11:36

@danialves: imádom ezt a "sznob" dumát. és attól tartok, minél több agyhalott film kerül műsorra, ez csak mélyülni fog. na meg a szakadék. aminek a mélyéből felordibál a tömeg. de ez így van jól. a filmipar pénzre hajt, nem arra, hogy te kerüld a mozikat - mert hát a francnak is kéne megnézned egy melankóliát vagy hullámtörést, amikor az 4k-ban szart se ér.
az én szintem? amerika kapitány, thor és vasember. ja, és ki ne hagyjam kedvencemet: ron burgundyt.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.10.31. 22:32:40

@isvean: Én meg a modoros közhelyeket imádom. Azt csodálom, hogy ennyi ideig tartott eljutni Lars von Trierig. Úgyhogy tényleg mesélj még, remekül szórakozom. :D

Gallion 2014.11.01. 00:02:29

@isvaen: Dobok egy listát egyetlen évről, a 2012-esről.

5 remek dráma (nem tetszési sorrend):
The Perks of Being a Wallflower, The Hunt, A Royal Affair, Lore, Puhdistus

5 remek könnyedebb film (nem tetszési sorrend):
Django Unchained, Moonrise Kingdom, Seven Psychopats, Frankenweenie, John Dies at the End

Most párat kiemeltem, de igazából még egy rakás film van ebből az évből ami így vagy úgy de remekül elszórakoztatott (Rust and Bone, Maniac, Les Misérables, Argo, End of Watch, Looper, The Place beyond the Pines, Get the Gringo stb. stb.)

És ez csak egy év az elmúlt időszakból. De te például felhoztad most a Melankóliát... hát az sem egy régi darab.

isvean 2014.11.01. 09:18:44

@Gallion: a kingdom jó, de a grand budapest fényében elég "könnyed".
a si-cut nem szerettem. túlbeszélt, túldramatizált és igazából se füle, se farka nem volt a számomra.
a frankenweenie igazából a Universal-horror fanatikusainak tud nagyot ütni - én pl bírtam azokat a filmeket, gyűjtöm is őket, de ez a bábfilm nekem már kicsit elcsépelt volt, + gyereknek sose adnám a kezében.
az end of watch jó ötlet, csak néha kibicsaklik a koncepció (ki is veszi fel a jeleneteket, hol a súlypont, etc) így fenntartásokkal kezeltem.
a looper sztem szar film,
az argo egy hibátlan tömegfilm, jelesre vizsgázott, bár az oscar kicsit sok érte.
a pines egy túlbeszélt, túl modoros film, -30 perccel jobb, feszesebb és tartalmasabb lett volna.
gringo: hát azon jót derültem.
ezek nézhető filmek, de kb 5 év, és már ki is kopott a köztudatból.
egy network, dog day afternoon, butch&sundance, midnight cowboy ellentétben...
a melankólia meg: nálam szimplán az elmúlt 10 év egyik legjobb filmje.

Deepblue Noir (törölt) 2014.11.01. 12:04:07

@isvean:

de azok bizonyos időszakban jöttek létre, most egészen más a világ. tőlem is eléggé távol állnak az utóbbi húsz év filmjei, a megközelítésmód miatt talán, manapság nem az a menő, ami engem megfog a filmekben, vannak kivételek, meg sok filmben vannak tetsző, kiváló jelenetek, de mint műegészek, nagy nyomot nem hagynak.
ez van, meg kell próbálni megkeresni a tűrhetőt, ha más nem, csak bizonyos jeleneteket megnézni és ennyi.

Deepblue Noir (törölt) 2014.11.01. 12:09:58

( slant-alapító ed gonzalez elég sok idei díjesélyes filmet láttott már, persze nem mindet. 3-6 között van tízes skálán a legtöbbük értékelése a részéről, és gyanítom, azért nagyjából helytálló, még ha konkrétan egy általam is látottban nem értek vele igazán egyet.)

isvean 2014.11.01. 12:31:29

@Deepblue Noir: most elmegyek, és jól megnézem a st. vincentet, hátha :o) - kíváncsi leszek, hányszor fogok az órámra nézni közben...

Gallion 2014.11.01. 12:59:00

@isvean: Nade felhozod a Grand Budapestet a Kingdom ellenében, ami még frissebb! Látod, hogy mennyi jó film van mostanában :)

Azt meg nem értem mitől fontos, hogy mi kopik ki és mi nem a köztudatból. Ami azt illeti például a képregényfilmek elég jól benne maradtak, ettől függetlenül úgy látom annyira azért nem vagy oda értük.

A The Hunt-ot, az A Royal Affair-t és társait én tuti nem fogom 10 év múlva se elfelejteni.

isvean 2014.11.01. 17:16:17

@Gallion: a GBH friss, ez egy dolog, de hogy mennyi jó van... viszonyítás kérdése.
megnéztem ezt a st vincntet is: hát elég lapos, sekélyes, közhelyes (szinonimák x5), és tényleg, de tényleg csak attól jó, hogy murray olyan kurva jó arc.

amúgy a film dramaturgiai szempontból több sebből vérzik, nincs kellőképp kihasználva és sok szál csak olyan süket, hogy meg se hallottam...

te és mélykék árnyalat is félreértett ezek szerint: az hogy egy dog day afternoon-nal, sundance-szel példálózom, nem azt jelenti, hogy olyat kéne ma is készíteni, mert nyilván nincs értelme, meg se író, se színész, se rendező nem lenne rá képes, hanem csak azt akartam mondani, hogy azokra ma is emlékszünk, beszélünk, oktatják, referencia, etc. ellenben a maiak jóindulattal is csak "na, ez egy fasza este lezárása". azt jónapot kategória. nekem ez kevés. (sznob per 2
a piszkos pénzre is félve fogok beülni...

Gallion 2014.11.01. 17:41:52

@isvean: A régi filmek is így kezdték az útjukat. Csak egy jó kikapcsolódás. Nem egy klasszikust jól földbe is döngöltek a maga idején vagy csak szimplán megosztotta a közönségét aztán telik az idő és kialakul egy konszenzus hogy ez mégis baromi jó.

És saját vélemény, de szerintem közepes és roppant gyenge filmekből régen is retek sokat csináltak. Csak az utókor szépen kiszűrte nekünk azt ami igazán jó, ezért tudjuk mi az a pár cím egy adott évben ami nagyon üt. Majd nyilván ez lesz a mi korunkkal is. Az idő pedig mindent megszépít. Érdemes kinyitni egy tetszőleges Filmvilágot. Mindegy hogy '70-es, '80-as vagy '90-es években íródnak a cikkek: mindig a 10-20 évvel ezelőtti korszak tűnik a csúcsnak. Még pár évtized és majd a 2000-es évek eleje lesz a bezzeg időszak amikor még tudtak filmet csinálni nem úgy mint a hologramra forgató új pernahajderek.

isvean 2014.11.01. 18:02:28

@Gallion: ez igaz. részben. ezt nem cáfolom. sok szar készült, nézd csak meg a grindhouse-okat, a horrorfilmek, sci-fik tömkelegét, de nem a selejtről beszélek, hanem az A-filmekről.

azért vesd össze, anno mi hozott dollármilliókat (keresztapa, cápa, diploma előtt...) és ma mik... és kik rendezték azokat. és ezeket. túl nagy a kontraszt,

és sztem ma 10-ből 7 néző nem tudja - és sejtésem szerint nem is érdekli - kik rendezgetik ezeket a mozgó képregényeket, alkonyat- meg éhezős viadalos szarokat.

amúgy bármit, csak a filmvilágot ne hozd példának, légy szíves :o))) varró attila írásait leszámítva ami abban van.. na jó. nem politizálok.

de abban már most fogadok veled, hogy 50 év múlva se fogják azt mondani, hogy hű, micsoda filmek voltak. erre egy havi netrezsimet ráteszem :o)

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása