aeon flux

ready for the action now, danger boy?

idén is halloween night fest! Zalaba_Ferenc
2013. szeptember 28. 21:15:00

Kategória: film 13 komment

Az ADS Service és a UPC videotár szervezésében idén ismét megrendezésre kerül a Halloween Night Fest, egészen pontosan október 25-én kora esti kezdéssel, melynek keretében több mint egy tucat horrort és sci-fit nézhetünk meg egyszeri alkalommal, szinkronnal és/vagy felirattal a Lurdy moziban. Sok egyéb mellett eme program keretében láthatjuk Magyarországon először mozivásznon John Carpenter klasszikusát, A Dolog című sci-fi/horrort, vagy ahogy az öreg mondani szokta "akciófilmet szörnyekkel". Lássuk a részleteket!

halloweennightfest2_620.jpg

A HNF keretében 14 film kerül bemutatásra: most láthatjuk először az Európa-rejtélyt, mozivásznon is átélhetjük a Sharknadót, továbbá elkísérhetjük Abraham Lincolnt egy jó kis zombivadászatra. Megtudhatjuk, milyen A vég, Danny Trejo oldalán élőholtakat apríthatunk, meg úgy általában elmerülhetünk a The Asylum nyújtotta bűnös élvezetekben. A részletes programért klikk ide! A filmeket a mozipremierrel párhuzamosan a UPC videotárjában is elérhetjük majd.

poster_europareport_hun.jpg

A Lurdy mozi 10 termet bocsájtott a szervezők részére, melyek között kétféle karszalaggal ingázhatunk: az egy mozijegy áráért vásárolt fehér karszalaggal egy filmet tekinthetünk meg, a pirossal pedig bármennyit a késő délután és másnap hajnal között levetítésre kerülő filmekből. Ezen kívül az egyik teremben lesz szabadulós játék, két teremben horror- és sci-fi játékokat nyüstölhetünk Xboxon, egy teremben pedig a Grand Guignol előadásában merülhetünk el. 

Az első 496 (szép kerek szám) karszalag vevője pedig belépést kap A Dolog magyarországi ősbemutatójára, melyet eme fesztivál keretében vetítenek le elsőként, és talán utoljára mozivásznon (hogy milyen forrásról, azt nem tudom).

És akkor egy kis kedvcsináló:

Címkék

horror halloween fesztival sci fi kurt russell john carpenter filmfesztival danny trejo monster movie the thing b film sharlto copley zombiemovie the asylum ads service

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr495538642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.29. 06:26:18

A fehér karszalag ára 1.490 Ft, a pirosé pedig 3.990 Ft lesz.

isvaen 2013.09.30. 11:37:37

a dolog kópia, vagy dvd? előbbiért megéri a vásznat említeni, elmenni utóbbiért nem tartom eseménynek - beteszem a lejátszómba és kész.

sajnosbatár 2013.09.30. 11:39:49

mindenképp kötelező esemény! a jegyárakat köszi, viszont amit nem tudtam mobilon kiszemezni: csak a helyszínen vagy elővételben is lehet vörös karszalagot vásárolni? nem szeretnénk lemaradni a The Thing-ről, viszont vidékről kicsit neccesebb a dolog...

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.30. 13:03:45

@isvaen: Szerintem BD lesz a forrás.

@sajnosbatár: Ha minden igaz, jövő héttől lehet jegyet vásárolni.

isvaen 2013.09.30. 20:25:21

ok, kösz.
akkor most is kimaradok ebből a buliból.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.09.30. 20:27:28

@isvaen: Hoppá, most tudtam meg, hogy DCP-ről vetítenek majd.

isvaen 2013.09.30. 22:51:10

az mi? a vetítőgép mikrosütővel kombinált változata?
én alapvetően nem abc (red, dcp, hd, ) elnevezésű formátumokon keresztül szeretnék már filmet nézni, hanem celluloidon. tudom, ósdi vagyok, és visszamaradott, de istenem, mit tegyek, ha a film attól film...

-creeper- 2013.10.01. 08:02:12

@isvaen: Egyes artmozik a mai napig vetítenek filmszalagról - szerintem ha kapcsolatba lépsz velük, nagy eséllyel elárulják, mely előadások forognak hagyományos technikával (én pl. néhány hónapja a Lore-t így láttam a Puskinban).

isvaen 2013.10.01. 08:13:56

@-creeper-: ok, kösz
mellesleg én is hallottam ilyen városi pletykákat :D

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.10.01. 10:59:06

@isvaen: Én is jobban szerettem a celluloidot, de a 4K-s vetítésekkel már ki tudok békülni (főleg ha nem csúszik a hang, ami sajna elég gyakori jelenség a kisebb forgalmazóknál).

levee 2013.10.01. 11:00:38

@-creeper-: a lore-ből volt kópia? sajnos a toldiban én DCP-ről láttam, azt hittem, hogy max blu ray van belőle a kisebb mozikban. :-D nagyon kevés 35mm-es vetítés van ma már, szinte elenyésző, mióta a cirko is átállt a sötét oldalra már csak az örökmozgóban láthatsz ilyesmit. nem zavar annyira a dolog, de a régi "klasszikusokból" örülni szoktam, ha esetleg sikerül leakasztani egy kópiát.

-creeper- 2013.10.04. 08:11:08

@levee: Gondolhatod, mennyire meglepődtem, amikor a digitális reklámok és előzetesek hirtelen átfordultak tekercsbe, de nagyon jólesett! :)

levee 2013.10.04. 10:05:51

@-creeper-: valszeg akkor az a fesztiválkópia volt még a titanicról :-) de én is szeretem az ilyet!

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása