aeon flux

ready for the action now, danger boy?

poszter: robocop (2014) Zalaba_Ferenc
2013. szeptember 13. 10:10:00

Kategória: film 14 komment

Az elég nagy port kavaró előzete után most itt van a film első igazi plakátja, amely szinte felszólít arra, hogy kicikizzem, de ezt az örömöt inkább meghagyom nektek. A film 2014. február 6-án debütál a magyar mozikban.

poster_robocop2014.jpg

Címkék

remake sci fi action samuel l jackson poster robocop gary oldman michael keaton jackie earle haley jay baruchel

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr825510529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.09.13. 10:16:54

fukk, mintha a knight rider autója k.i.t.t. lenne a fején. :S

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2013.09.13. 10:37:03

Nekem így elsőre a régi-régi reklámszöveg ugrott be:
"..mert ez műanyag!"

Amúgy ez megvolt? hamár "your move" XD
9gag.com/gag/awrn9bB

nortonp 2013.09.13. 10:37:20

még mindig nem értem az oltást. teljesen elvonatkoztatva az eredetitől nem néz ki ez rosszul, ez a poszter meg a büfé felett nem hiszem, hogy ne csábítana be jó pár kölyköt.

és igen, ez a gond, hogy ki a célközönség, és pg13, de ne csináljunk már úgy, mintha Verhoevennek bármi esélye lenne manapság a régihez hasonló filmet csinálnia. komoly látványfilm mostanában komoly kompromisszumokkal készül, de ez még nem jelenti azt, hogy a végtermék rossz lenne.

ha meg Padilha valóban hagyta, hogy ilyen könnyen bedarálják és semmit ne tudjon áthozni, akkor talán ő sem olyan különleges. Vagy kezdhetett volna egy szerzőibb mainsteam filmmel Hollywoodban, hogy kiderüljön mennyire kaphat később szabad kezet.

Vagy hoppácska, ez a film talán mégsem pocsék. Amikor csak a kommenteket olvastam, azt hittem valami szörnyűség vár rám, aztán megnéztem a trailert és egyáltalán nem volt vészes - szóval feltehetőleg tényleg csak az elvonatkoztatás nem ment a régitől. (és ha már Verhoeven - valóban a Total Recall sem volt egy nagy durranás, de mérföldekkel jobb, mint a híre.)

McCl@ne 2013.09.13. 12:27:58

Ez az egész projekt kb. arra volt jó, hogy kedvet csináljon az eredetihez. Bár így nézve azért kicsit drága mulatság :D
(röhej amúgy, de vélhetően pont annyi fantázia szorult bele, mint a filmbe fog)

skaven 2013.09.13. 16:04:55

ide dobjatok azt a kovet, de szerintem az eredeti is szar, sosem ertettem hogy miert oromkodik korbe egyesek.
bar a most megint feljovoben levo jurassic park mania is nevetseges szerintem, az a film is egy fos volt. :)

Wintermoots (törölt) 2013.09.13. 16:58:51

@skaven:

a nyolcvanas évek mércéjével kell mérni. én már nem nagyon emlékszem rá, de ha újranézném, próbálnám nem mai szemmel.
jurassic park látványvilága jó volt, csak a történet kissé gyermeteg, kicsit felnőttesebb, kicsit vérengzőbb kellett volna hogy legyen, de rossznak nem volt rossz.

clive. 2013.09.13. 17:31:58

@doggfather: Nekem is ez ugrott be :)

Egyébként emlékeztek még az Acélzsaru című filmre? Erről a szerelésről mindig az a film ugrik be, nem a Robotzsaru.

Gsnake 2013.09.13. 21:08:38

Kövezzetek meg, de nekem továbbra is tetszik a fekete robotzsaru. Imádtam az eredetit, de valahol logikusabb a fekete, elvégre pl. a SWAT-osok sem (nem véletlenül) ezüst ruciban nyomulnak akciózni :)

HavasiG 2013.09.13. 21:38:50

@Gsnake: Az eredeti szvsz azért volt szürke, mert abban a korban a cyberpunk jövőképben a króm vagy krómozott szürke volt az alapértelmezett szín. Króm = gazdag, modern, jó; minden más = lepusztult, régi, gagyi.

Pszt! 2013.09.14. 22:37:38

Sosem értettem az álla miért van szabadon. Kurvára sebezhető.

OneBoy FromBrasil 2013.09.16. 09:42:40

mintha élien feje lenne...
amúgy szerintem nem vészes...

Pszt! 2013.09.22. 00:10:46

Tényleg Alien! :D

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása