aeon flux

ready for the action now, danger boy?

breaking: hamarosan egy messzi-messzi galaxisban Richter Géza
2015. március 12. 18:59:33

Kategória: film 19 komment

Bejelentették Gareth Edwards (Monsters, Godzilla) önálló, a fősodorbeli cselekménytől független Star Wars spinoffjának címét: az alkotás Rogue One-ként fog a mozikba kerülni 2016. december 16-án, a forgatást idén nyáron kezdik Londonban. A forgatókönyvet az Egy fiúról adaptálásáért Oscarra jelölt Chris Weitz (Hamupipőke, Z, a hangya) jegyzi, az első ismert szereplő pedig a Mindenség elméletében kiugró teljesítményt nyújtó Felicity Jones.

star_wars.jpg

Emellett megerősítették, hogy az Episode VIII írója és rendezője Rian Johnson (Looper - A jövő gyilkosa, The Brothers Bloom - Szélhámos fivérek). A filmet a harmadik trilógia második részeként, Az ébredő Erő közvetlen folytatásaként 2017. május 26-án, negyven évvel és egy nappal a nálunk csonka címen futó Csillagok háborúja IV: Egy új remény mozis debütálása után fogják bemutatni.

Naptárakat beszerezni, indul a visszaszámlálás!

Címkék

star wars sci-fi disney sci fi spinoff sequel chris weitz rian johnson gareth edwards felicity jones filmhir star wars spinoff rogue one

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr607263497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.03.12. 20:20:07

Tehát akkor 9 hónap múlva Star Wars, aztán 21 hónap múlva megint Star Wars, aztán 26 hónap múlva megint Star Wars. Nem rossz.

Richter Géza 2015.03.12. 20:41:34

ízlelgetem a címet: Zsivány Egyes, és nem mondhatom, h nem tetszik. ha a magyar forgalmazó mást mer adni, sztem jó eséllyel felkelésekre számíthat szerte a galaxisban. plusz ez vajon kinek az (elő)történetét takarhatja ;) ?

LasDen 2015.03.12. 20:47:57

Annyira nem hat meg. Persze jó dolog, de ekőbb legyünk túl a hetedik részen...:D

Bence Gerhardt 2015.03.12. 22:23:57

Ebből az egész hírből (és az összes többi ilyenből) én ennyit hallok:

bla bla bla bla ÚJ STAR WARS FILM bla bla bla bla bla JÖVŐRE bla bla bla bla bla STAR WARS bla bla bla bla JÖVŐ UTÁN bla bla.

És ez mind örömhír!

:)

homer006 2015.03.13. 06:25:24

Kíváncsi vagyok ha sza.ra ráírják hogy starwars, azzal vajon mennyit tudnak keresni? Vagy a fos már legelső alkalommal megfekszi a gyomrunkat, és nem kérünk repetát belőle. Azért hihetetlen hogy ilyen borzalmas filmek készítői, mint az into the darkness a godzilla meg looper, készíthetnek starwars filmet.(j j-nél hosszabb a lista) Ráadásul igen gyorsan két három év alatt össze kell rakniuk az egészet. A 6 starwars filmnek 22 alkotói év kellett az elkészítéséhez, de most a disney 8 év alatt megoldja ugyan ezt a mennyiséget:)

Bence Gerhardt 2015.03.13. 09:21:25

@homer006:

Igaz, hiszen régebben olyan nagyszerű filmek készítői rendezhettek Star Wars-filmet, mint pl. a Robotzsaru 2. (Irwin Kershner), illetve egyéb, olyan makulátlan életművű tehetséges rendezőóriások, mint Richard Marquand, vagy a tévedhetetlen ízlésű George 'Baljós Árny' Lucas.
Hová halad a világ!

...Bár mivel látom, hogy te teljes értékű, kerek egészként kezeled mind az eddigi 6 részt, valószínűleg nem érdemes vitatkoznunk, mert eleve más alapról (más ízléssel, más értékrenddel) nézzük a Star Wars univerzumot. Máshonnan közelítünk felé, máshonnan érkeztünk. Te a Coruscantról, én a Tatooine-ról. :)

isvaen 2015.03.13. 09:25:18

Looper - A jövő gyilkosa, The Brothers Bloom - Szélhámos fivérek
ez a pasi mesterhármast akar közhelyes, szar és tucatfilmekből. övé a jövő hollywoodban. good luck, chuck

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2015.03.13. 09:27:05

Pfej, az olyan filmförmedvényektől mentsen meg minket a világ, mint a Looper. Abban a szarban az égvilágon semmi narratív vagy vizuális újdonság sincs.

Atkakukac1989 2015.03.13. 10:26:50

@Zalaba_Ferenc: Nagyon meglep, hogy nem szereted. Én sem vagyok oda érte, de azt hittem, te imádod. Nekem a vége a legnagyobb wtf momentum. És úgy hivatkoztak rá, hogy mekkora tisztelgés az Akira előtt.

batboy 2015.03.13. 10:29:03

végre rendesen exploitolják a Star Wars IP-t, ezt már így kellett volna a Jedi visszatér után. örömöm nagy!

Richter Géza 2015.03.13. 10:52:16

@Atkakukac1989: nem beleugatásként, de tuti, h a főszerk ironizált :) . bár a lottó 5-ös nyerőszámaiban lennék ennyire biztos! végül is péntek 13-a van...

csgergo 2015.03.13. 10:56:44

@Atkakukac1989: Keresd elő a kritikáját és utána más értelmet nyer a hozzászólása :)

Ecco 2015.03.13. 11:07:00

@batboy: "Shut up and take my money!"?

Jester. 2015.03.13. 12:02:32

@batboy: Ebből csak annyit értettem, hogy nagyon örülsz.

isvaen 2015.03.13. 13:51:41

@Zalaba_Ferenc: szívemből szóltál. ;o)

homer006 2015.03.13. 16:17:47

"Te a Coruscantról, én a Tatooine-ról. :)" Én mind a kettőről nézem. Sajnálatos hogy számodra az egész starwars univerzum, egy k.rva sivatagról meg egy mois eisley-i kocsmáról szól.(képletesen persze) De igazad van más az ízlésünk. Mondjuk nem tudom a tucat számra készített starwars filmek, miért fognak ezentúl pozitívan hatni rád,, és a nosztalgia ködben rekedt ízlésednek megfelelni.
(Ja de tudom! lesz benne han solo, millenium falcon meg luke skywalker, és minden jelenet az eredeti trilógiából lesz lemásolva! hű de gyorsan rájöttem:)

Bence Gerhardt 2015.03.13. 17:34:34

@homer006:
Lehet, hogy benne van a nosztalgia is (sőt: biztos), de én a különbséget inkább egy minőségbeli lécben látom, ami fölött az eredeti trilógia átrepült (méghozzá a fénysebesség másfélszeresével), az előzménytrilógia pedig átsunnyogott alatta, csak Darth Vader sisakja rezgette meg az Ep.III-ban.

Persze a hozzászólásomnak nem ez volt a tartalmi lényege, sőt, pont azt írtam, hogy ez az, amiről (ill. ami miatt) felesleges vitatkoznunk, ez most már nem valószínű, hanem biztos.
Mindenesetre azt a tényt, hogy én adok egy esélyt az új filmeknek és azok rendezőinek, míg te ELŐRE leírod őket, sikerült úgy lefordítanod magadnak, hogy én beszűkült vagyok (te pedig, gondolom, nem).

Az igaz, hogy a befogadókészségem a gagyira nem terjed ki, és mondom ezt úgy, hogy annak idején rengeteg SW-könyvet olvastam el, sőt, adtam esélyt rajzfilmnek, szerepjátéknak, új trilógiának egyaránt - tehát nem csak az első film első húsz percét láttam (ahogy azt megengedted nekem, persze képletesen szólva). Csak hát felnőtt fejjel ezek egyike sem szórakoztat igazán, míg az eredeti trilógiát magammal tudtam "hozni" a felnőttkorba.
Hogy én rekedtem-e meg, ahogyan te gondolod, vagy egyszerűen azok a filmek képesek a befogadót felnőttként is kezelni és szórakoztatni, míg a többi nem, azt gondold, ahogy akarod... bár szerintem ha igazad lenne a nosztagiaködben ragadtsággal kapcsolatban, akkor valószínűleg a régi Han Solo-könyveimet is szeretnem kéne a mai napig.

Amúgy pedig a személyeskedést inkább tartsd meg azok számára, akiket ismersz.

Atkakukac1989 2015.03.13. 18:27:11

@csgergo: @Richter Géza: Oké, megvolt. Tényleg más értelmet nyert a dolog. De én továbbra sem szeretem annyira, pedig nagyon akartam. Valami hibádzik. Ez van.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása