aeon flux

ready for the action now, danger boy?

elhunyt Feri, a mozigépész Zalaba_Ferenc
2015. január 09. 12:15:00

Kategória: film 17 komment

Igazi jelenség volt. Voltak eme jelenségnek egyedi, rendkívül egyedi, mondhatni: furcsa kivetülései is, de pont ezért emelkedett ki ő a tömegből. Félig-meddig mentoromnak mondanám, legalábbis ő volt az, aki megmutatta nekem, mit kell, és mit nem szabad komolyan venni ebben a szakmában, és nem utolsósorban az Odeonnál töltött éveim legelejét is ő egyengette. Ti újságíróként, a VOX magazin házimozi rovatának fejeként ismerhettétek, és ennek köszönhetően ugyan konkurenciának számítottunk, mégsem volt köztünk soha semmilyen ellentét vagy versengés. Személyesen utoljára A fekete ruhás nő vetítésén találkoztunk, és már ott is feltűnt, hogy nincs formában: hosszas betegség után, 39 éves korában távozott közülünk. Egyéni világképe, felejthetetlen anekdotái és humora mindörökké hiányozni fog.

Címkék

vox halottaink magyarvalosag

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr107055877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jester. 2015.01.09. 12:22:48

Őszinte részvétem. Isten nyugosztalja!

tyutyu81 2015.01.09. 12:37:01

Nyugodjon békében ,óriási írási volta a VOXban!

purple rain 2015.01.09. 12:39:42

Őszinte részvétem a hozzátartozóknak és nyugodjon békében!

Bár még mindig remélem, hogy ez valami vicc... Ilyen a világon nincs... "Feri, a mozigépész" --> ez nem egy név volt nekem, hanem fogalom...

szkristof92 2015.01.09. 12:40:07

Nyugodjék békében és őszinte részvétem a családnak és mindenkinek, aki közelebbről is ismerte. :(

SoZi · https://www.facebook.com/SosGraphicDepartment 2015.01.09. 12:54:30

Ójaj :((
Az ő írásai alapján vásároltam DVD-ket, ő határozta meg a házimozis szokásaimat a Voxon keresztül. Ittam a szavait, és nagyon sajnáltam, mikor elment a Voxtól.

Rettenetesen sajnálom a személyes Mozigépészünket.

Ficus Cucis 2015.01.09. 13:40:11

Egészen drámai volt az elköszönő írása a Vox-ban; elsőre el se akartam hinni :(

pizsama 2015.01.09. 13:43:09

Ahogy Purple Rain írta: már-már fogalom volt ő. Imádtam a VOX-os írásait, és az utóbbi években a Facebook-on is követője voltam, nagy hatással volt a jelenlegi filmes ízlésemre. S bár élőben soha nem találkoztunk, most mégis úgy érzem mintha egy barátot vesztettem volna el.
Nyugodjék békében! Hiányozni fog...

Richter Géza 2015.01.09. 13:53:30

őszinte részvétünk, nyugodjon békében!

KenChi · http://madafaka.hu 2015.01.09. 14:34:34

Nagyon szomorú hír. Nyugodjék békében. :(

Ismertük egymást, sokat dolgoztunk együtt.
(Egy munkamegbeszélés során elhangzott a szájából az is, hogy nagyon jó az aeonflux blog)

kaamir 2015.01.09. 17:43:53

A Voxos írásai meghatározóak voltak nekem is. RIP

Atkakukac1989 2015.01.09. 18:19:35

Mind emberileg, mind szakmailag egy kivételes ember volt. Szomorúbb hely lett a világ nélküle. Isten veled Mozigépész! :(

freddyD 2015.01.09. 22:00:42

Évekkel ezelőtti sajtóvetítéseken arcról ismertem, nem viselkedett mindig túl elegánsan vetítés alatt, de a VOX-os írásait nagyon szerettem. Kivétel nélkül mindent elolvastam tőle, még azoknál is, ahol sem a film, sem a kiadvány nem érdekelt, mert egyszerűen jól írt. És soraival nem egyszer befolyásolt, hogy valami a kosaramban landolt-e, vagy nem.

Elég szívszorító volt, amikor nem is olyan rég, elég szűkszavúan elköszönt az olvasóktól. Nem gondoltam volna, hogy tényleg ennyire komoly, hogy ilyen fiatalon elhunyjon. Szörnyű.

RIP

peterd127 2015.01.10. 10:54:02

Nyugodjék békében. De ilyen rohadt fiatalon...:(

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása