aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a csodálatos pókember 2. [the amazing spider-man 2] (2014) Zalaba_Ferenc
2014. február 26. 20:35:00

Kategória: film 9 komment

Azt hiszem, a Sony a végsőkig kimerítette A csodálatos pókember előzetes kampányát: állítólag ez a sokadik - amúgy rengeteg új anyagot tartalmazó - trailer az utolsó, annak viszont mindjárt három perces. Kapcsolódó hír, hogy Marc Webb elvállalta a harmadik rész rendezését (bemutató 2016-ban), a Sony pedig minden évben le akar majd szállítani egy pókos filmet, feltéve ha ebbe beleszámítjuk a The Sinister Six és a Venom-filmeket is.

Címkék

marvel jamie foxx spider man superhero paul giamatti chris cooper emma stone andrew garfield marc webb dane dehaan

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr735834283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrews 2014.02.26. 20:40:25

Itt is túlcsordul az egész. Picit túl sok lesz és a minőség is romlani kezd. A Marvel filmek többsége is közepes vagy rosszabb. )Kivétel Iron Man 1 és Bosszúállók)

Dean6 2014.02.26. 20:46:49

Szerintem jól néz ki nagyon is.Tetszik,hogy a cgi mozgás sokkal kreatívabb,mint az első részben,ahogy a harcok is.Szerintem ez király lesz,én mindenképpen várom.Kíváncsi leszek,hogy milyen hosszú lesz,de elférne egy 2,5 óra. :)

csgergo 2014.02.26. 21:04:28

@Dean6: Ekkora stábnál szerintem is minimum a 150 perc és még akkor is marha jól kell megírni és vágni a filmet, hogy senki ne vesszen el.

Cseh Dániel · http://aeonflux.blog.hu/ 2014.02.26. 21:12:38

Ha az összes előzetesnek helyet kívánnak találni a későbbi DVD kiadvány extrái között, nem is lesz egy lemezes kiszerelés...

Így a Godzilla előzetes után ennek kicsit "hé, én is itt vagyok, vegyetek észre" szaga van, de nem lett kellemetlenebb, mint eddig volt. Csak tévednék!

TomPowell25 2014.02.26. 21:29:06

Én akármennyire is szeretem az első részét, ez az agresszív kampány teljesen a másik véglet felé kezdett kergetni, és a legkevésbé várt filmmé lépett elő nálam az elkövetkezendő időszakban (elvégre lesz Kapitány, Godzilla és X-Men). Nem értem, hogy ennek mi értelme, pedig az univerzum adná, hogy kreatívabbnál kreatívabb vírusmarketingeket használjanak, a huszadik 3 perces előzetes helyett, ami a fél filmet elspoilerezi (már ha egyáltalán).

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2014.02.26. 21:42:44

@TomPowell25: Nekem is ez a bajom az egésszel. Ez már kezd kellemetlen lenni.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2014.02.27. 07:14:48

@TomPowell25: Goblint és Rhinót úgy-ahogy bujtatják, illetve bujtatnák, ha nem jött volna ki mindkettőről hivatalos "full frontal" kép...

LasDen 2014.02.27. 11:33:17

Így legalább nem kell végig néznem még egy dög unalmas pokember filmet...:D
Én szeretem Emma Stonet, de itt valahogy olyan rondan néz ki.

hate4 2014.02.27. 12:30:24

Ez a "villanyszerelő I'm blue da ba dee" csávó nagyon gagyinak tűnik, de Dane DeHaan miatt megnézem a filmet.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása