aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: a csodálatos pókember 2. [the amazing spider-man 2] (2014) Zalaba_Ferenc
2013. december 05. 14:30:00

Kategória: film 31 komment

Hatványozottan jönnek a problémák Peter Parker, azaz a Pókember életében. Ott van a nője apjának tett ígéret, aztán egy kis torzsalkodás az Oscorppal, egy felvillanyozott és egy felszarvazott mukiról nem is beszélve. Megérkezett A csodálatos pókember 2. első előzetese.

Címkék

trailer marvel jamie foxx sequel spider man superhero paul giamatti chris cooper sally field emma stone andrew garfield marc webb dane dehaan

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr145677119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csgergo 2013.12.05. 14:42:21

Lehet gyerekes vagyok, de én becsináltam a gyönyörtől. Jó a srác Harry Osborn szerepében, csak ahhoz nagyon profi forgatókönyv kell, hogy ez a rengeteg karakter egyensúlyban legyen a film során.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.12.05. 14:46:20

Electro ott tyütyütyűzik a kondenzátorok között, miközben ide-odateleportál. Hát én is becsináltam. :)

purple rain 2013.12.05. 14:48:40

Megvan az év egyik baromsága. Hihetetlen, hogy erőltetik ezt a Pókember dolgot...

Creativ3Form 2013.12.05. 14:49:55

Felemás érzések kavarognak bennem...a CGI helyenként elrettentően gagyi (főleg a végén, mintha egy videójáték lenne), de összességében azonban valamiért még is felkeltette az érdeklődésem. De lehet csak azért, mert kiskorom kedvenc szuperhőse a Póki. :-) Ja, és Osborn pl. jónak ígérkezik.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.05. 14:55:09

Hát néha olyan, mint egy animációs film...
De kit érdekel? :-DD
Marhajó, jöhet!

prick 2013.12.05. 15:01:18

A Haterek most már csak erőlködnek. Ez kurva jól néz ki.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.05. 15:03:55

ja, és csak én lepődtem meg, hogy a Sony-nak külön logója van ez elején?

egyébként Peter tovább mélyült a filmművészetben: Rear Window helyett most Blow Up posztere van :-))

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.12.05. 15:14:58

@prick: A CGI igen (legalábbis szép, de nem élethű), a film nem. Az előző is szinte nézhetetlen volt tizenkét év felett.

prick 2013.12.05. 15:22:33

@Pitypalatty úrfi: Akkor én menthetetlenül fogyatékos vagyok, mert én szeretem.
Közel sem hibátlan. SPOILER!!!!

A gyík mesteri terve cuki, semmi egyéb, a film szarrá lett vágva, így sok momentum kimaradt, a darus jelenet nagyon "Let's go New Yorkers!" és Stacy kapitány halála sem lett valami eget rengetően megrázó. Azt tartogathatták volna későbbre.

Viszont: A szereplők (legalábbis törekednek rá) igyekeznek értelmes igazi emberek lenni, - ez Raimi-nél nem nagyon ment, May nénit ásóval basztam volna meg, itt Sally Filed tök jó volt- , A főszereplő sokkal szimpatikusabb mint Tobi - legalábbis nekem- ráadásul hűebb is a karakterhez, nem egy nyomi lúzer.
Maga a film érzete megadta azt a hangulatot, amit egy Pókembertől vártam. Nem 1000%, de sokkal több, mint Raimi filmjei.

Creativ3Form 2013.12.05. 15:23:56

@prick: Hát nem tudom...én felvállalom, hogy az első rész nálam majdnem a nullával egyenlő, leszámítva, hogy póki végre pókiként viselkedett úgy, ahogy a képregényekben meg a rajzfilmekben, de ezt leszámítva egy kompromisszumoktól hemzsegő, biztonsági játék volt, semmi több. Itt már érezni és látni is, hogy magasabb a költségvetés és a rendező is szabadabb kezet kapott, de ez a CGI akkor is nevetséges. Ha egy játékban vagy animációs rajzfilmben látnám, magam alá szarnék. De egy kétszáz akárhány millás költségvetésű filmtől azért sokkal többet várok. Persze, ahogy az egyik haverom mondta, május 14-ig sok pixel folyik még át a renderfarmon, de annó az első rész trailereinek CGI-ain se sokat csiszoltak a filmre.

prick 2013.12.05. 15:29:07

@Creativ3Form: "kompromisszumoktól hemzsegő, biztonsági játék volt"

Ez pontosan így van. Ezért örülök, hogy azért sikerült egy korrekt filmet csinálni. Legalábbis nekem az.

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.12.05. 15:31:04

@prick: Az a gáz, hogy a főgonosz szövegeitől én szégyelltem magam, nagyjából a vasárnap délelőtti műsorsávban lehet hasonló kaliberű gonoszokat látni :P Meg úgy az egész teljesen nevetséges volt azzal a laborral (pedig az X-menben, Hősökben szemet tudtam hunyni a "genetikai mutációk" felett :)), és pont úgy játszódott le a sztori, mint előtte már másik egymillió ilyen filmben.

A karakterekre meg már nem nagyon emlékszem.

Btw, fasza az avatarod :D

Creativ3Form 2013.12.05. 15:32:15

@prick: Én sajna nem tudtam túltenni magamat ezen amit írtam, és amit beidéztél tőlem. :-( Pedig Pókember Pókemberes viselkedésének nagyon örültem, és Gwent is imádtam, és már sajnáltam előre.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.12.05. 15:46:24

@Creativ3Form: Ki tudja, lehet, hogy csak külföldi kiküldetésre megy. :)

prick 2013.12.05. 15:50:32

@Pitypalatty úrfi: Hát ez is igaz, de még mindig a pozitív felé billen nekem a mérleg nyelve. A zenét nem is említettem. Nem mindenhol telitalálat, de a "nyomozós" részek alatti témák ötösek.

És kösz. :)

szkristof92 2013.12.05. 15:57:12

Tetszetős trailer, de annyira félek, hogy ez is a saját súlya alatt fog összeroppanni mint Raimi harmadikja.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.12.05. 16:33:59

ahhoz képest, hogy ez a rise of electro alcímmel megy majd vagy mi ahhoz képest Electro alig alig van benne a trailerben.

isvaen 2013.12.05. 16:54:40

ez a megagagyi kb úgy néz ki, mintha egy számítógépes játékba beletoldottak volna néhány élőszereplős jelenetet.
ez hol film? miért nem viszik a konzolt stb a "moziba", és ott aprítanak... ez nem film...
(azért a blow-up plakát vicces... biztos tömegek lesznek, aki rákacsintanak majd a "moziban" :o) )

Dean6 2013.12.05. 16:55:15

Én szerettem az első részt,de ez már most köröket ver rá,ahogy látom elég sok kreatív akciójelenet lesz benne,ezeket eléggé hiányoltam az első részből.Nálam várós!

Atkakukac1989 2013.12.05. 17:14:15

Semmivel sem tűnik jobbnak, mint az első rész. Azt szerettem, de semmi extra. Most attól mert lecserélték a főszereplőt egy jobb színészre, meg új főellenségeket raknak Póki mellé, még a film nem lesz jobb.

Az a baj, hogy azt a fajta igazi Pókemberes hangulatot, ami a képregényekből árad, a filmek csak 1-2 jelenet erejéig voltak eddig képesek visszaadni, és ez itt a legnagyobb probléma. Legalábbis számomra.

Így csak mindig kapunk egy közel azonos minőségű epizódot, mint az előző aztán annyi. Nem kell hasra esni, úgyis siker lesz, sok a tizenéves lurkó, akiknek elég a látvány, nekem marad a képregény meg a szép emlékek, hogy hátha egyszer lesz valami igazán jó Pókmozi.

Adam Van Helsing · http://helsing.blog.hu 2013.12.05. 17:17:33

@doggfather: ezt az alcím dolgot meg honnan veszed?
tudtommal ez csak simán Amazing Spider-Man 2

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.12.05. 18:42:48

@Adam Van Helsing: nem tudom, hogy mmiért emlékeztem úgy, hogy lesz alcíme. Valószínű azért, mert újabban minden 2. résznek kell alcím (thor, am kap).

Ha nem lesz akkor bocsi.

peterd127 2013.12.05. 19:19:11

hát a CGI elég szar

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.12.05. 19:23:22

@Atkakukac1989: A Csodálatos Pókember pedig visszaadja az igazi Póki feelinget. A Raimi féle nem.

Ez meg vagy űberbrutál lesz vagy valami hatalmas katyvasz :D Bár látványosnak látvány, én nagyon várom :)

tomee · http://www.nba1.hu/ 2013.12.05. 19:50:20

Nem kis bátorságra vall 2013/'14-ben ilyen tróger, elképesztően műanyag CGI-t az emberek orra alá tolni.

De mit panaszkodom, úgyis megnézem... :/

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.12.05. 20:47:00

A tegnapi Pompeii után egy újabb példa arra, hogy nem kell erőltetni a moneyshotokat, amíg azok nincsenek készen. Az X-men trailer egész jól működött otromba CGI-betétek nélkül.

Atkakukac1989 2013.12.05. 20:48:01

@REMY: Szeretnék ennyire lelkesedni, de egyelőre csak a kérdő tekintetre futja. Azért hátha átragad rám is valami az örömödből. :D

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2013.12.05. 21:53:21

Nem lesz ez olyan vészes. A youtube meg dögöljön meg a tömörítési algoritmusával együtt! Fasza kásás képet produkál még 1080p-ben is.

vargatom 2013.12.05. 21:58:43

Bemutató előtt fél évvel az a csoda, hogy bármennyi CG-t bírnak mutatni... Jó néhány szerencsétlen így is heteket éccakázott a kedvetekért.

Hobbiton dolgozó haver pl. egy hete végzett, és az utsó 168 órából 107-et dolgozott le.

mmolnar 2013.12.06. 07:58:31

1:15-nél láttátok Doc Oc "csápjait" a tartályban?

K. Kálmán 2013.12.06. 09:16:46

Ez annyira, de annyira tizenkettőegytucat előzetes volt, hogy végig sem bírtam nézni, pedig nekem A csodálatos Pókember nagyon tetszett. Ezek után már nem nagyon bízom a filmben - sajnos úgy tűnik, hogy újra csak a látványra összpontosítanak, ami már dögunalmas, valamint a szokásos "még több, még nagyobb!"-filozófiára, és az emberi oldal (humor, érzelmek, amik az első filmet az átlag szuperhősfilm fölé emelték egy picivel) félre vannak dobva.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása