aeon flux

ready for the action now, danger boy?

trailer: tűzgyűrű [pacific rim] (2013) Zalaba_Ferenc
2013. július 03. 08:44:00

Kategória: film 15 komment

A Tűzgyűrű utolsó előzetese (egy hét múlva itt a premier!) kísértetiesen emlékeztet az előzőre, de azért mégsem teljesen ugyanolyan. Drukkoljunk együtt a filmnek, ugyanis sikerétől sokkban függhet egy esetleges Hellboy III sorsa.

Címkék

trailer guillermo del toro sci fi pacific rim action ron perlman monster movie idris elba charlie hunnam

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr375388856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McCl@ne 2013.07.03. 08:54:05

Már nem tudom, melyiket láttam és melyiket nem, de ez tetszik a legjobban, remélem, hogy hűen tükrözi a végeredmény hangulatát!
Azt pedig végképp nem értem, hogy miért jósolnak egy ilyen filmnek box office bukást, igaz, a White House Down-on is meglepődtem, azt hittem, zabálni fogják. Bár az a film a létező legostobább módon van forgalmazva, szinte könyörög az ostorért: USA június vége, kb. mindenhol máshol augusztus-szeptember fordulója. Harakiri.

NorthopViggo 2013.07.03. 09:23:07

Az előzetes hírek szerint a filmre nincsenek túlságosan beindulva az USA-ban, vagy valami ilyesmit hallottam. De ez a alapján a trailer alapján, és 13 perces B-roll után ez bizony kötelező lesz.

Regggie 2013.07.03. 15:46:46

Várós!
Egyébként régen, még a VHS kölcsönzős korszakban volt egy hasonló film, emberek ültek be óriásrobotokba, és gyepálták egymást. Nem emlékszik valaki a címére? Kb 6-7 évesen láthattam. :-)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2013.07.03. 16:01:58

Nem hiszem, hogy a Hellboy 3 ettől függne. Láthatóak az első kettő eredményei. Habár pletykálták a héten, hogy talán a Legendary bevállalja a harmadik részt. De ezt később kvázi cáfolták. Mellesleg a film szerintem Amerikában durva bukta lesz.

vargatom 2013.07.03. 16:12:23

(Ron Perlmannál) Hannibal Chau-nál van a tutiság mindenki számára:

www.kaijuremedies.com/

Dean6 2013.07.03. 18:09:00

Tök jó trailer,és szerintem minőségi lesz,valahogy van egy érzésem,hogy meglepetés lesz ,mint kritikailag,mint bevételieg. A Nagyfiúk célközönsége sokkal szélesebb,így valszeg az verni fogja,de szerintem jó lesz ez. Érdekes,hogy a Lone Ranger bukássáról nem beszél senki,mert az biztos,hogy nem fog hazájában 250 millát hozni.

borisz 2013.07.03. 19:18:00

nem tudom elképzelni, hogy ez jó lesz.

nemecsek ernő áruló 2013.07.04. 06:34:00

Jó, legyen Hellboy 3, de inkább az elsőre hasonlítson, mint a fostalicska másodikra!

nemecsek ernő áruló 2013.07.04. 08:28:40

@doggfather: Vagy az. De az az erőltetett poénkodás, ami meggyilkolta a második rész atmoszféráját, semmiképpen ne legyen benne! :S

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.07.04. 08:36:30

@nemecsek ernő áruló: szerintem se. :S

Meg olyan harsány színei se legyenek, mert az se hellboy.

Regggie 2013.07.04. 09:31:52

@Repce Manó: Dede! Köszi szépen!! :-) Látom a juhtúró kommentekben, hogy nem csak nekem ugrott be a Pacific rim-ről.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása