aeon flux

ready for the action now, danger boy?

dvd/bd-hír: márciusban jön a hobbit Zalaba_Ferenc
2013. február 05. 22:52:00

Kategória: dvd bd 16 komment

...de egyelőre csak a tengerentúlon: remélhetőleg a filmet itthon forgalmazó ProVideótól is hamarosan befutnak a megjelenés infói, aztán azt is kilőjük nektek az éterbe. Addig lássuk, mit tartogat a március 19-én megjelenő amerikai kiadás!

Először is a filmet magát, melyet én ugyan bírtam, de emléke hétről hétre fakul: lassan ideje is lesz újranézni... A hobbit - Váratlan utazás háromféle változatban jelenik meg: kétlemezes DVD-n, háromlemezes BD-n (BD+DVD+UV) és négylemezes BD3D-n (BD3D+BD+DVD+UV). A filmet mindegyik változat eredeti képarányban, DVD-n szerény 5.1-es, BD-n viszont böszme dts-HD MA 7.1-es hang kíséretében kínálja majd. Extraként a már korábban is publikált videonaplókat, egy Új-Zélandról doksit, valamint egy rakat trailert kapunk, valamint egy kódot, mellyel március 24-én bővített betekintést nyerhetünk a Samug pusztaságába (ez később vágott változatban kerül majd ki a netre). Ez is egy módszer, amellyel vásárlásra lehet buzdítani, viszont érdekes döntés a Warnertől, hogy a film már egy héttel korábban, március 12-től letölthető/streamelhető lesz.

Nem lesz annyira harmatos a kiadvány, mint vártam (az extrák összesen 130 percet tesznek ki), ugyanakkor már most megerősítették, hogy az ünnepek idején érkezik a bővített változat: a maximalisták úgy is beszerzik mindkettőt.

dvd_thehobbit1.jpgbd_thehobbit1.jpg

Címkék

fantasy hobbit lord of the rings cate blanchett peter jackson elijah wood adventure ian mckellen ian holm hugo weaving martin freeman warner bd warner dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://aeonflux.blog.hu/api/trackback/id/tr945064886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrews 2013.02.05. 23:47:06

Akkor a bővített változat megint csak év vége fele jön majd?

A Trónok harca 2. évada mikor jelenik meg dvd-n itthon? (USA február 19.)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.05. 23:49:09

@Andrews: "ugyanakkor már most megerősítették, hogy az ünnepek idején érkezik a bővített változat"

Mandrillus 2013.02.05. 23:57:36

ezt én is kérdezni akartam, hogy akkor Húsvét? :)
Noode nem is az most az érdekes, hanem, hogy eddig frankó poszterekkel, sajtóanyagokkal voltunk ellátva erre meg most a blu-ray kiadásra ilyen fura kompozíciójú valamit tesznek..hmm..kicsit csalódtam. Vagy a bővítettre tartogatják a nagy durranást?
Bilbó botja végét kitakarja a feje ahonnan Gandalf botja folytatódik, ehh..nem az aranymetszés szabályait várom el, nemaz..de ez nem tetszik. én sajnálom a legjobban. :)

Mandrillus 2013.02.06. 00:21:42

na, jó, megvan! A Hobbit fb borítóképéhez komponálták az egészet..pff ott bezzeg beveszi a gyomrom..pedig azt hittem fizetik rendesen a plakát szerkesztőket is.. :P

Andrews 2013.02.06. 09:19:10

Én is amiatt kérdeztem, de gondolom Karácsony előtt jön.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 09:19:51

@Mandrillus: Nekem tetszik ez a montázs, melyben a stúdió és PJ őszintén felvállalja, hogy "hű, de kiszabott messze van még a vége". :)

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 09:20:37

@Andrews: Nem egyértelmű, hogy mit jelentenek "az ünnepek"? Annak kéne lennie.

Andrews 2013.02.06. 09:38:55

Annó P. J. egy interjúban elmondta hogy már készen vannak a vágással és az új jelenetekkel és Ian Mckellen is mondta hogy most gyorsabban kész lett vele a rendező mint a GYU trilógiánál. Ezt gondoltam hogy esetleg előbb jön de akkor marad a megszokott sajnos. Én az alapot nem veszem meg az tuti, ismerve a 4 dvd-s trilógia szettet.

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 10:03:39

A legnagyobb rajongók mindkét változatot megveszik, hisz a bővítetten nem nézhetik meg a moziváltozatot, és fordítva. PJ helyében egyébként azt csinálnám, hogy a bővített változatból _kihagyok_ néhány olyan jelenetet, amely a moziváltozatban benne volt, vagy megváltoztatom őket, de én egy ilyen pénzéhes disznó vagyok. :)

clive. 2013.02.06. 10:10:51

Én csak a bővítettet veszem meg DVD-n. Addig kibírom. A gyűrűk urákat is csak bővítettben vettem meg, és amióta láttam őket így, azóta nem érdekel a moziváltozat.

Gandalf Garaboncias 2013.02.06. 10:11:50

Gyaníthatóan még akadhat egy-két jelenet, amelyről nem eldöntött, hogy a bővített változatba, vagy a második filmbe kerüljenek inkább bele ezért sem kapkodják el.
A Gyűrűk Ura esetében is az utolsó pillanatban dőlt el néhány hasonló döntés (pl. Saruman halála).

Zalaba_Ferenc · http://aeonflux.blog.hu 2013.02.06. 10:22:25

@Pisti, az aragorn: Ha jól tudom, ott többfélét leforgattak, végül Christopher Lee közbenjárására a legdurvább változat került bele a filmbe. Az öreg perverz. :)

Andrews 2013.02.06. 12:11:03

A Sherlock 2. évada is hogy-hogy még nem jött ki itthon dvd-n? Majd egy éve megjelent külföldön azt hiszem. Mikor várható erről tudtok e valamit?

NorthopViggo 2013.02.06. 19:57:38

Huh, jó, hogy említetted az Extended version-t, különben márciusban meg vettem volna ezt a moziverziót, és utána baz*dmeg-oltam volna rendesen, mikor beugrik, hogy itt még lesz hosszabb verzió is :)

És egy apró javítás: úgy tudom Mo-n a filmet a GHE fogalmazza, nem a ProVideo.

Gandalf Garaboncias 2013.02.07. 10:16:30

@NorthopViggo:
Korábban valóban úgy volt, hogy a GHE adhatja majd ki, de végül mégis a Pro Videohoz került az utolsó pillanatban.

NorthopViggo 2013.02.07. 15:03:13

@Pisti, az aragorn: Most nem tudom ennek örüljek, vagy sem. Azért bizakodom, a Pro Video eddigi teljesítménye sajnos nem a legfényesebb.

Az oldalon található tartalmak kizárólag
18 éven felülieknek ajánlottak.
A belinkelt video- és hanganyagok tartalmáért nem vállalunk felelősséget

Facebook

Beszélt

Filmes naplók

süti beállítások módosítása